no mutta! tänäänhän on perjantai, eikä tunnelmatopikissa mitään juttuu. frank?
OMG siis voi hyvä jumala! Tänään ollu semmoset setit et köyhät kyykkyyn ja rutiköyhät mahalleen! Huhhuh! Vedettiin tos frendien kans raflakierros, ja heti ekasta luukusta tilattiin shamppanajat pöytään.
Ei siinä mitään, mut mussa toi kupliva nektari saa semmosii viboja aikaan, et pää ei enää kontrolloi, vaan raajat liikku itekseen. No, siinä ku mä tamppasin Zetorin pöydällä, niin tuli sit joku sikaniska/ovimies sanoon et sitä balettii voi sit vetää vaik tuolla pihalla. (Mun mielestä toi oli outoo, koska tos raflas omien empiiristen kokemuksien mukaan voit vaikka puhuu norjaa baarimikon korvanappiin, ja silti sulle tarjoillaan kaljaa hetken päästä)
Nooh, ei paljo paina, sano seppo räty ku 15-kesästä kämpille kantoi.
Seuraava osote oliki sit mikado. Ja se oliki nopee visiitti. 5 min sisällä, joku venäläinen rupes huutaa ja meidät poistettiin paikalta. Ilmeisesti en tule ikinä tietämään mitä siellä tapahtui.
Tässä vaiheessa mietimmekin että mitäs vittua, ei täs vaihees kannata tippua.
Joo-o, sit pyrittiin sisään hotelli marskin baariin, mut matka tyssäs tuulikaappiin. Huomasin jo sisäänmenovaihees et ei olla tervetulleita, joten pyrittiin sisään. Ei edes tiskille päästy kunnes jo hienotunteisesti meidät ohjattiin takas ovelle. Paskan vitut! Kainny kaljaa pitää baarista saada; tuumasin ku rynnistin takas kohti tiskiä. Rahat ehdin lyödä tiskiin, mutta niin ehti lyödä myös joku herrasmies, joka puku päällä drinkkiään siemaili. Näky valkosta valoo ja seuraava juttu minkä muistanki oli katukivetys lähietäisyydeltä. Eli tod näk ei saatu bissee sieltä luukusta.
Täs vaihees rupes posses ilmenee jotain ihme ilmapiirii, et ei varmaa natsaa enää mikää rafla, olin ihan vitun samaa mieltä. Eli nytky tätä kirjottelen niin oon öö jonkun jäbän mestoilla (mis ei saa huutaa) ja röökillekki pitää pistää tollaset tossut jalkaan(!!) siis häääh! mut toivottavasti teillä paremmin, mulla ei ainakaa.