Perjantain/Lauantain tunnelmat ihanan musiikin parissa

104 posts, 6 pages, 19,391 views

#21 • • frank Guest
Jes jes joo, eilinen jäi vähä hämärän peittoon ku "olin niin kännis" taas.
Mut joo hei, uus päivä, uudet kujeet, niinku Kekkonen sanoi. Tänään on tiputettu bissee jo iltapäivästä asti ja pelin henki ollu aamusta asti selvä:
nyt niitä vanhoja trance-klassikkoita. Emmä jaksa ruveta eritteleen näitä klasareita, kaikki kumminki tietää nää, scootterit, aylat, alice deejayt ja barthezzit.

No joo, se musasta, tunnelmien vuoro. Siis voi jumalauta, meinaa pää räjähtää taas oikeesti. Ei vittu näin hyvää musaa voi kukaan tehdä! Tai siis ilmeisesti voi ku joutuu kokoajan kuunteleen, mut silti! Meikä on ihan niinku tää jäbä täs:

raver.jpg

Huhhuh et vittu koppaa, hiki valuu pitkin kroppaa. Päässä takoo ajatus: Jaksaa jaksaa! Ei voi ku liikuttaa jalkoja rytmin tahtiin ja nostaa käsiä ilmaan! Elämä on ihanaa! Musiikki on ihanaa! Tunnelma on IHANAA! Toivottavasti tää ei koskaan lopu.

ps. Polarsoul, oot vitun ankee baittari ja stiilaat meikän muuvit, keksi jotain omaa, älä muilta kaikkee kopsaa.
#22 • • Quu Guest
Tää on homoin thread ikinä. :D
#23 • • frank Guest
En ymmärrä mistä tähän piti nyt repii mukaan seksuaalinen suuntautuminen, mut kyllä mä toki ymmärrän et meitä on moneen junaan (ja reikään). Mut ne epävarmat naamat omasta suuntautumisestaan vois vaik tutustuu tähän artikkeliin: http://www.younggayamerica.com/northwest25.shtml
#24 • • rhedlund Guest
haha, ihmiset osaavat annostella lääkkeitään oikein. Ei siinä mitään, jatkakaa samaan malliin :hah:
#25 • • JussiS Guest
about samat fiilikset itelläkin :)
#26 • • Remotion Guest

Auringon viime säteet vielä paistavat vastapäisen talon seinään. Ajattelen itsekseni että voisiko mikään olla hienommin. Hyvää musaa, vähän juomista, Perjantai... Hah, sitten tajuan! Muistan että mikserissäni on flangeri! Siispä sitä sitten painelemaan!

:excellent: Nyt sä oot asian ytimessä!
Kun soitan kiksua laitan aina kummastakin soittimesta "jetin" päälle ja kp2:sta vielä extraa juustoa jonkun supermultihyperüber flangerin avustuksella! :hah: sviuuuhhhhh
#27 • • Edited frank Guest
=(
Ajattelin kirjottaa tähän topicciin vaan hienoja tunnelmia mut ny on käynyt niin, kuten jokaiselle meistä voi käydä, että sitä vaan "dokaa" liikaa ja sit on hirvee olo ennen aikojaa. Vähä niinku "krapula" tulis ennenaikojaan... Joskus sitä vaan "juo" liikaa eikä tajua ollenkaan kuinka paljon on "juonu". Sit on ihan paskana jossain nurkkapöydäs tai jossain sivummalla kuitenki yrittääs selvittää tilannetta. Yleensähän se tietenkin menee ohi tunnissa parissa, mutta joskus se voi kestää kauemmin. Nyt mulla on ihan samanlaiset fiilikset ku tällä jäbällä täs:

frank_one2.jpg

Ei todellakaan mikään naurun paikka... =( Muistan vaan et ennen ku menin noin paskaks niin kuuntelin Dave Davisin Transfigurationia ja sit yht'äkkiä kaikki vaan meni ihan sekavaks. Voi olla et se johtu niist irtokarkeist mitä söin ennen ku alotin dokaileen. Who knows. Mut kattokaa ihmiset tosiaan mitä suuhunne pistätte, kaikki ei oo sitä miltä näyttää. (Mäki esim. luulin salmiakkirottaa lakuhiireks)
Peace out..
#28 • • JimmyD Guest

=(
Ajattelin kirjottaa tähän topicciin vaan hienoja tunnelmia mut ny on käynyt niin, kuten jokaiselle meistä voi käydä, että sitä vaan "dokaa" liikaa ja sit on hirvee olo ennen aikojaa. Vähä niinku "krapula" tulis ennenaikojaan.

/Me halii frankkia, mä tiän miltä sust tuntuu. Mä oon juonu täs parii vinkkupulloa päiväs+tietty bisset ja niinku tiäks viikon ainaski, no nyt yritän eikä mee millään alas. Ja arvaa mitä toinen ikävä masis juttu on, se et sul on iha törkeet musaöverit, laitat rallia soimaan ei natsaa, sitten toista ja lopulta menee hermot ku ei löydy sitä oikeeta rallia.

Voi olla et se johtu niist irtokarkeist mitä söin ennen ku alotin dokaileen. Who knows. Mut kattokaa ihmiset tosiaan mitä suuhunne pistätte, kaikki ei oo sitä miltä näyttää. (Mäki esim. luulin salmiakkirottaa lakuhiireks)
Peace out..

Veli hyvä katoitko ettei niissä ollut liivatetta, sem myrkky panee kyl sekavaks, markan jatkeaine! Mut piis, nähään pian =)(=
:heart:
#29 • • JimmyD Guest

siis sä elät tota elämää. on varmaan siistii ku pystyy rileittaan
näiden tyyppien musaan. lars "älyämp" alke - senki pahanilman lintu. älä
oo tollanen. kyl mä muistan ku säkin olit vielä nuori ja villi
tiskijukka...

Heh kyllä ne ajat muistetaan :p
ps tääkin muistetaan
juhlaa63.JPG

Noh kiksusta sen verran, et onneks o keksitty pirijunkka. se on just hyvää et tällaset munki kaltaset wanna-b-boyt
pääsee vielä tamppaamaan polkkaa naamioidus muodos
(andy c RAAAH!).

NO HUH vittu mä oon kade, jäbä pääse siel tsiigaan vaik joka päivä tyyliin jotain true playazH! meininkii. Mut oi oi joutuu nyt hehkuttaan perjantai syntyi löyty se ralli joka pelasti, Adam F feat. Redman - Smash Sumthin Bad Companyn remiksillä uh basso paahtaa, nyt tuntuu perjantailta kumpa olisit täälä, koska tuut? sessiot ja kepua, aight mai brov!

"so nice"
(summer samba) niminen ralli jauhaa. enemmän pluria ku
dj tieston levypakis!

Heh Mikko Alataloki koppaa enemmän ku teiston levypakki ;) mut kyllä samba koppaa, vois sit tiäks hoitaa kesäks vestaxin kannettavan ja piknik meininkii rantsul tunnelmis eri fantsuis :p

"someone who would take my hand and samba trough life
would be very nice..."!

Se mikä ei tapa vahvistaa

nyt polar "polle" soul siirtyy heittää 6h live sessioo covent gardeniin -> HOT TIP!

1392644.jpg

Massiv!

perjantai lähti käyntiin, ihan olla taas kotona reissun jälkeen, plur kaikille
=)(=
#30 • • frank Guest
Kiitti kaikille oikeesti, varsinki Jimmylle, sait mut tajuamaan et elämä on laiffii.
Meikä on nyt niinku ihan vitun skarppina, selvisin siitä huonoista irtokarkeista parin tunnin levolla ja nyt meikä on taas niinku näin!!!!

raver.jpg

Hahaa, kui vitun siistii on näyttää keskarii pahalle ololle! Tää elämä o laiffii ja meikä meinaa pysä kärryillä tosiaanki sen koko matkan!
Jeah, toivottavasti tekin saatte voimia tästä, vaikka joskus näyttää tosi vitun synkältä, niin aina on mahdollisuus parempaan!!!!
KEEP UP THE SPIRIT!!!
#31 • • durango Guest
ylkkämakeeta nähdä ku jätkä tsemppaa kunnolla!!! kevät tuo todellaki ihmisistä parhaat ominaisuudet esiin. tämmönen topicci varmasti auttaa ihmisiä jaksamaan, joten kirjoitelkaa tänne ja jakakaa tuntemuksenne. voidaan privailla kans jos joku haluu???

... ollu pitkä päivä, joten pitää lopettaa.. mut haluan sanoa teille rakkaat ripulireiät ja karvakorvat: FANTSUA KEVÄTTÄ VAA!

ps. voitais nähdä bileissä ja cd ois kiva.

spring.gif

pps. TOS KUVAS MÄ VILKUTAN TEILLE!
#32 • • frank Guest

ylkkämakeeta nähdä ku jätkä tsemppaa kunnolla!!! kevät tuo todellaki ihmisistä parhaat ominaisuudet esiin. tämmönen topicci varmasti auttaa ihmisiä jaksamaan, joten kirjoitelkaa tänne ja jakakaa tuntemuksenne. voidaan privailla kans jos joku haluu???

... ollu pitkä päivä, joten pitää lopettaa.. mut haluan sanoa teille rakkaat ripulireiät ja karvakorvat: FANTSUA KEVÄTTÄ VAA!

ps. voitais nähdä bileissä ja cd ois kiva.

Miten must tuntuu et jäbä ei oo ihan täysil messis täs jutus. Mun mielest sä yrität vaan mustatamaalata meitä oikeita reivaajia ja sit varmaan naurat räkäsesti ku me tähän vastataan?? :confused:

Mä toivoin täst topicist sellasta universaaliaplurläppää, mihin kaikki reivaajat vois postata niiden tuntemuksia, mut mun mielestä sä oot menny liian pitkälle täs hommas. Mun mielest sä vaan vittuilet meille oikeille reivaajille, jotka siis oikeesti noteeraa tän musan.

Mut sä otat tän ihan vitun kevyesti ja vaan silleen "piilovittuilet" koko ajan. :right:
Tekee pahaa.

Me reivaajat ei haluta kenellekkään pahaa ja toivotaan vähintään maailmanrauhaa. Mun mielestä sun kaltasilla ihmisillä ei oo tilaa täs topicis. Ja tää ei ollu pelkästään mun mielipide, vaan meitä oikeita reivaajia on monia!

PLUR (kaikille oikeille reivaajille) :heart:
#33 • • durango Guest
oiiiih.. siis *megahuoh*

luuleks ettei se merkkaa mitään mulle et ollaan vuosia reivattu yhdes? ei tämmönen pieni musamakujen eroaminen voi todellakaan merkata näin paljoa! sä ja mä tiedetään kummatki kuinka reivaaminen on ollu aina meille tärkeetä hommaa ja sen ansiosta ollaan tavattu paljo hauskoja ihmisiä ja pyöritty mukavissa juhlissa.

mä sanon tän kaikille reivaajille: pidetään yhtä ja ajetaan paha pois, tää on universaali juttu ja mitä enemmän meitä on tässä junassa, sitä paremmin me saadaan meidän sanaa levitettyä.

UNITE!
#34 • • Edited frank Guest

oiiiih.. siis *megahuoh*

luuleks ettei se merkkaa mitään mulle et ollaan vuosia reivattu yhdes? ei tämmönen pieni musamakujen eroaminen voi todellakaan merkata näin paljoa! sä ja mä tiedetään kummatki kuinka reivaaminen on ollu aina meille tärkeetä hommaa ja sen ansiosta ollaan tavattu paljo hauskoja ihmisiä ja pyöritty mukavissa juhlissa.

mä sanon tän kaikille reivaajille: pidetään yhtä ja ajetaan paha pois, tää on universaali juttu ja mitä enemmän meitä on tässä junassa, sitä paremmin me saadaan meidän sanaa levitettyä.

UNITE!

Mä tiedän että ollaan vuosia reivattu yhes ja sillee. Ja ei todellakaan tämmönen "pieni" musamakujen eroavaisuus vois vaikuttaa mitään. Ja mä tiedän senkin et reivaaminen on sulle niinku henki ja elämä, mut enmä voi valehdella itelle, että mä nykyään tykkäisin siitä samasta musasta mistä jäbä, sori vaan. Mä luulen, että me ollaan kasvettu erilleen ja varsinkin tää, ku me jossain vitun foorumilla puidaan tätä asiaa, niin se kertoo vaan siitä, että meillä ei todellakaan ole enää mitään yhteistä. Toivottavasti et enää soittele yöllä...
Olen unohtanut sinut... (niin kipeältä kuin se tuntuukin...)
#35 • • durango Guest

Mä tiedän että ollaan vuosia reivattu yhes ja sillee. Ja ei todellakaan tämmönen "pieni" musamakujen eroavaisuus vois vaikuttaa mitään. Ja mä tiedän senkin et reivaaminen on sulle niinku henki ja elämä, mut enmä voi valehdella itelle, että mä nykyään tykkäisin siitä samasta musasta mistä jäbä, sori vaan. Mä luulen että me ollaan kasvettu erilleen ja varsinkin tää ku me jossain vitun foorumilla puidaan tätä asiaa, niin se kertoo vaan siitä, että meillä ei todellakaan ole enää mitään yhteistä. Toivottavasti et enää soittele yöllä...
Olen unohtanut sinut... (niin kipeältä kuin se tuntuukin...)

tää on todellaki naurettavaa täällä ruveta kinaan. arvaa vaan nauraako porukka meille! (niinku aina, nyyh... :crybaby: )

toivottavasti voitais sopii tää asia niinku tosireivaajat face-to-face joku ilta. tän vatvomisen aika ei todellakaan ole tämä, paikasta puhumattakaan. katoin just kuvia meidän bilereissuista hollantiin.. innercity '98 in my mind. kaikki oli niin uutta ja kaunista, teimme yhteistä tietä reivaajan paratiisiin. se oli huumaa mikä vei mukanaan, mutta mikä ihaninta nautin joka hetkestä ja näin kasvoistasi sen autuuden minkä itse myös tunsin.. mut sit tuli paskat venäläiset piripillerit ja plur oli pelkkää kiristelyä :mad: :mad:

no mut kattellaan.. nyt meen nukkuun ja halaileen tota ravebunnya mikä ostettiin rhodokselta '03 pääsiäisenä. sä muistat mikä biisi soi tällöin.. KYLLÄ: cosmicman - i love you :heart: :heart:
#36 • • frank Guest

toivottavasti voitais sopii tää asia niinku tosireivaajat face-to-face joku ilta. tän vatvomisen aika ei todellakaan ole tämä, paikasta puhumattakaan. katoin just kuvia meidän bilereissuista hollantiin.. innercity '98 in my mind. kaikki oli niin uutta ja kaunista, teimme yhteistä tietä reivaajan paratiisiin. se oli huumaa mikä vei mukanaan, mutta mikä ihaninta nautin joka hetkestä ja näin kasvoistasi sen autuuden minkä itse myös tunsin.. mut sit tuli paskat venäläiset piripillerit ja plur oli pelkkää kiristelyä :mad: :mad:

no mut kattellaan.. nyt meen nukkuun ja halaileen tota ravebunnya mikä ostettiin rhodokselta '03 pääsiäisenä. sä muistat mikä biisi soi tällöin.. KYLLÄ: cosmicman - i love you :heart: :heart:

:crybaby:

Hei, älä viitti, saat mut kyyneliin... mä soitan sulle, mut tää asia on selvitettävä...
#37 • • JimmyD Guest

tää on todellaki naurettavaa täällä ruveta kinaan. arvaa vaan nauraako porukka meille! (niinku aina, nyyh... :crybaby: )

Mitä sitte ainahan kaikki on meille nauranu, toiset vaan on niin suvaitsemattomia, ehkä ne purkaa omaa ahdistuneisuuttaan vaan kuisaamalla muita.

toivottavasti voitais sopii tää asia niinku tosireivaajat face-to-face joku ilta. tän vatvomisen aika ei todellakaan ole tämä, paikasta puhumattakaan. katoin just kuvia meidän bilereissuista hollantiin.. innercity '98 in my mind. kaikki oli niin uutta ja kaunista, teimme yhteistä tietä reivaajan paratiisiin.

Me voidaan puida tää asia läpikotaisin sit ku kaikki frendit on koolla täälä meillä, tiätte mistä puhun. Me ollaan koettu niin paljon yhdessä, ollaan reivattu, järkätty tehdasbileitä yhes jo teini iällä,vuoristokiipeilty rappusissa ja nähty vaikka mitä, kivoja tarinoita vuosien varrelta. Mikään ei voi tulla meidän plur possen väliin, ei edes KRP. Mut hei tänään on uus päivä ja uudet kujeet, on lauantai. Tunnelma on ku -->
1484669.jpg
#38 • • Hexe Guest
Oih...Tässä heräilin ja stereoista liukuu Perpetuous Dreamerin Dustwave...Ahh... Kohta lähdetään Helsinkiin ajelemaan Anjunabeatsiin... ûber hyvä fiilis ja odottaa.....
#39 • • frank Guest
Mikä päivä ny o?
#40 • • crash Guest

Mikä päivä ny o?

tiistai (20.4.2004)