April Mini-mix (Drum'n'bass)

9 posts, 1 page, 1,172 views

Avatar
#1 • • Edited Ana-- Guest
Ana Presents: April Mini-mix 61 411 KB / 45" 41'

March Mini-mix korvattu April Mini-mixillä :) Kuukaus vaihtui, nääs. Muutama
sama biisi mut ei kai se haittaa :) Ei träklistiä tällä kertaa, koska oon laiska.

Isokäsikiitos Vettikselle serveritilasta, taas :heart:
Avatar
#2 • • rjv Guest
toi toka biisi muuten on cause 4 concern & fierce - carrier :)

aina mä saan korjailla jäbän biisilistoja :D

kommenttia kunhan tän saa kuunneltua, ellei mee hermot tän koneen nykimiseen, oli vaan pakko korjata toi ;)
Avatar
#3 • • Ana-- Guest

toi toka biisi muuten on cause 4 concern & fierce - carrier :)

aina mä saan korjailla jäbän biisilistoja :D



Kato perkele, niinpäs onkin :D Joo, moka korjattu.
Tarkkuutta kehiin, eh? :)
Avatar
#4 • • Ana-- Guest
Miksaus vaihdettu, otsikko korjattu.
Avatar
#5 • • rjv Guest

Ei träklistiä tällä kertaa, koska oon laiska.



et vaan kehtaa pistää ku joutuisit taas korjailemaan mun takia :D

imutetaas tää ja kuunnellaan.
Avatar
#6 • • Ana-- Guest
MIXEI KUKAA KOMMENTOI MIXEI!

Nii, mixei? :angry:
Avatar
#7 • • Keniro Guest
Hmm, mun mielest aika letkee setti, rauhottavaa toikin ja tollast hyvää chillii, ehkä tääkin vähän liian perus settii mutta kyllä hymy tuli naamalle kun muutenki DnB kolisee mulle parhaiten, kiitti täst setist :roll:
Avatar
#8 • • jallu Guest
Tuli kaivettua kadotuksesta tämmöinen esiin ja täytyyhän tätä ny vähän kommentoida, kun oli kuitenkin aika mukavaa menoa :D
Paljon hyviä biisejä. Alku sai heti silmät aukeaan ja tuli ensimmäistä kertaa tänä aamuna semmoinen olo, että vois ehkä olla hereilläkin.
No sit heti alku huuman jälkeen tulikin pieni katve tossa 10-20 minsan tienoilla missä fiilikset rupes yllättäen laskeen parin karun viisun takia, mut sit taas päästiin mukaan fiilikseen..
Kyllä siinä siten vielä loppu setissäkin muutama mörkö kävi kummittelemassa välillä, mutta yleisesti meitsille maistuvaa tavaraa oli ennemmän, joten nam :excellent:
Mixauksesta sen verran, että se kuulosti oikein hyvältä eikä mitään häiritsevää osunu korviin.
Kuinkas monta raitaa tossa oli, kun tuntu että siinä oli niitä suht monta, vai oliko pelkkää kuvitelmaa? :happyroll:
Avatar
#9 • • Ana-- Guest

Tuli kaivettua kadotuksesta tämmöinen esiin ja täytyyhän tätä ny vähän kommentoida, kun oli kuitenkin aika mukavaa menoa :D
Paljon hyviä biisejä. Alku sai heti silmät aukeaan ja tuli ensimmäistä kertaa tänä aamuna semmoinen olo, että vois ehkä olla hereilläkin.
No sit heti alku huuman jälkeen tulikin pieni katve tossa 10-20 minsan tienoilla missä fiilikset rupes yllättäen laskeen parin karun viisun takia, mut sit taas päästiin mukaan fiilikseen..
Kyllä siinä siten vielä loppu setissäkin muutama mörkö kävi kummittelemassa välillä, mutta yleisesti meitsille maistuvaa tavaraa oli ennemmän, joten nam :excellent:
Mixauksesta sen verran, että se kuulosti oikein hyvältä eikä mitään häiritsevää osunu korviin.
Kuinkas monta raitaa tossa oli, kun tuntu että siinä oli niitä suht monta, vai oliko pelkkää kuvitelmaa? :happyroll:



en mä muista nyt lonkalta, mut kyl siin varmaan parin progemiksauksen
verran oli ;) Toi oli tosissaan vähän tollanen 'lonkalta' soitettu, ihan
fiiliksen mukaan. Pikkasen poukkoileva rakenne, kun ei viitsinyt etukäteen
suunnitella...