Plattarin virallinen POUSAUS -topikki

27 posts, 2 pages, 4,600 views

Avatar
#21 • • Jedi_Knight Guest
hittoako tarkoittaa pousaaminen...????? :what: :cool:

mii stypid, mii nou nating..
Avatar
#22 • • drS Guest

hittoako tarkoittaa pousaaminen...?????



käsityksiä lienee useita, mutta itse käsitän pousaamiseen kuuluvaksi mm. seuraavia asioita:

-juodaan kaljaa
-seisotaan/istutaan kädet puuskassa tuoppi toisessa kourassa
-pää nyökyttelee vimmatusti musiikin tahdissa
-jalka lyö tahtia
-kanssapousaajien kanssa sosialisoidaan, kommentoidaan DJtä ja tapahtumaa sekä muistellaan vanhoja hyviä aikoja
-spottaillaan biisejä
-vältetään tanssimista mahdollisimman paljon

jne jne
Avatar
#23 • • Jedi_Knight Guest


-juodaan kaljaa
-seisotaan/istutaan kädet puuskassa tuoppi toisessa kourassa
-pää nyökyttelee vimmatusti musiikin tahdissa
-jalka lyö tahtia
-kanssapousaajien kanssa sosialisoidaan, kommentoidaan DJtä ja tapahtumaa sekä muistellaan vanhoja hyviä aikoja
-spottaillaan biisejä
-vältetään tanssimista mahdollisimman paljon

jne jne



Eli kuulostaa ihan boustailulta... :cool: voidaanko ajatella tarkoittavan samaa..

Kiva tietää että taas löytyy aihe jossa mut on kategorisoitu.. Olen ilmiselvästi viikonloppu-pousari..
Avatar
#24 • • Daniel Braun Guest

-juodaan kaljaa
-seisotaan/istutaan kädet puuskassa tuoppi toisessa kourassa
-pää nyökyttelee vimmatusti musiikin tahdissa
-jalka lyö tahtia
-kanssapousaajien kanssa sosialisoidaan, kommentoidaan DJtä ja tapahtumaa sekä muistellaan vanhoja hyviä aikoja
-spottaillaan biisejä
-vältetään tanssimista mahdollisimman paljon


Vähän niinkuin minä...
Paitsi kaljaa en juo, pää ei nyökyttyle (kait?) ja biisien spottailu on turhaa koska siinä kunnossa unohdan ne n.5 sek jälkeen :scared:
Avatar
#25 • • Ezzy Guest
pousaan kameran kanssa :heart:
Avatar
#26 • • Bio Guest

Olen ilmiselvästi viikonloppu-pousari..



ei kai :D

kuuluuko sun kategoriaan myös korokkeella tanssiminen istualtaan, kalja toisessa kädessä :winkwink:
Avatar
#27 • • Jedi_Knight Guest


kuuluuko sun kategoriaan myös korokkeella tanssiminen istualtaan, kalja toisessa kädessä :winkwink:



BIO, HooVee :angry: Ja se on sitä paitsi erilaista, eikä jalat sillon varmaankaan kannattanu :D ... Nih!!! Tosta hyvästä saat kyytiä tiistaina pelikentällä.. :hah:

Hyvä muisti sulla, ite en kyllä olis - kumma juttu ;) - muistanu.. Eikä ois ollu niin välikskään.. IttuAattana :crybaby: