Big Brother -dvd

12 posts, 1 page, 2,005 views

Avatar
#1 • • miikkaL Guest
Onko joku nähnyt suomessa Big Brotherin mitään tuotantokautta myytävänä? Tai onko ylipäätään tietoa, mitä noista on tehty DVD:lle?

Älkää kysykö miksi haluan niitä :cool:
Avatar
#2 • • hiski Guest
Google on aika tehokas ja DVD:tä haettaessa ei amazonkaan oo hassumpi. Näytti pikaisesti vilastuna, että amazon.co.uk:sta löytyy part 1,2,3,4 uncut versioina.

edit: Katoskatos, ois hyvä lukee noi postit tarkemmin :hah: - taisit Suomesta noita etsiä. (Tosin eipäs tuo Suomeen tilaaminen Amazonista kovin mutkikasta ole)
Avatar
#3 • • miikkaL Guest

Google on aika tehokas ja DVD:tä haettaessa ei amazonkaan oo hassumpi. Näytti pikaisesti vilastuna, että amazon.co.uk:sta löytyy part 1,2,3,4 uncut versioina.

edit: Katoskatos, ois hyvä lukee noi postit tarkemmin :hah: - taisit Suomesta noita etsiä. (Tosin eipäs tuo Suomeen tilaaminen Amazonista kovin mutkikasta ole)



Joo ja noissa on vaan noita pois leikattuja kohtauksia :( Yhden seasonin olen jossain nähnyt, ja se oli 9 dvd:tä..
Avatar
#4 • • phanatic Guest
Big Brother-dvd. Huh huh. Luulisi, että noita tosisarjoja tulee ihan liikaa maksamattakin.
Avatar
#5 • • Funkatronik Guest
Semmoinen reaaliaika-Big Brother DVD olisi hyvä. Kestäisi siis sen 2 kuukautta... 8 tuntia katselisi vain kun ne nukkuu, eikä kelaisi ollenkaan. Olisi ainakin real.
Avatar
#6 • • Ezzy Guest
tämä kuvaa kyllä parhaiten tunteitani ko. "viihdettä" kohtaan:

vomit.jpg
Avatar
#7 • • miikkaL Guest

Big Brother-dvd. Huh huh. Luulisi, että noita tosisarjoja tulee ihan liikaa maksamattakin.



No eipäs yleistetä.. Sama kun sä kuuntelisit eurodancee ja sanoisit että hitto kun ei tuu mitään hyviä levyjä enää, niin mä sanoisin että no tuleehan tota teknoo ja housee koko ajan kauppojen hyllyille ;)

Tämä Big Brother on tosi-tv aatelia amerikan Selviytyjien ja Amazing Race:n kanssa.. Suomiversiot on hirveää shittiä.
Avatar
#8 • • Taedium Guest
Miks pitaa kattoo muiden haroilyy nauhalta? Eiks voi haroilla itte?
Avatar
#9 • • Peter Skogberg Guest
En itsekään pidä tosi-TV-sarjoista, mutta emmekö voisi olla osallistumatta keskusteluun, jo aihepiiri ei kiinnosta? Itse kukin varmasti katsoo jotain, mitkä on toisesta huonoa, itse esim. Teho-osasto, Oikeus ja kohtuus, Everwood :heart: , CSI, Band of brothers...
Avatar
#10 • • sektori Guest
tsoi tv vouhotus suoltaa kokoajan kauheeta sontaa. mutta Big Brother on poikkeus, helvetin viihdyttävä sarja. ja vielä mahtava tunnari ohjelmalla ;)
Avatar
#11 • • A-E Guest
Mun on pakko kysyy miksi sä haluut ostaa tollasta roskaa DVD:nä? Eikö oikeesti tota tosi tv skeidaa tule jo aivan liikaa tv:stä.
Avatar
#12 • • miikkaL Guest

Mun on pakko kysyy miksi sä haluut ostaa tollasta roskaa DVD:nä? Eikö oikeesti tota tosi tv skeidaa tule jo aivan liikaa tv:stä.



Nii-in. Kuunteletko säkin vaan radioo?