:D
31 posts, 2 pages, 6,350 views
Kill Bill vol 2 oli parempi kuin ykkönen. Mutta toisaalta, voiko sitä oikein laskea varsinaiseksi jatko-osaksi...
T2 ainakin ja aliens..
Kill Bill vol 2 oli parempi kuin ykkönen. Mutta toisaalta, voiko sitä oikein laskea varsinaiseksi jatko-osaksi...
Mulla toisinpäin. Mä näin jostain syystä pienenpänä ihmisenä kovasti painajaisia elävältä haudatuksi tulemisesta joten vähän oli sikäli karmaiseva toi kakkonen. Muutenkin mun fobioita koetteleva, tjeu: KÄÄRME RAHASALKUSSA EEK. Toi ykkönen oli jotenkin mieltä keventävää roiskintaa.
Roger Ebert taisi sanoa jotenkin näin :
"A movie should not be rated on what it's about,
but how it is about it."
Mulla toisinpäin. Mä näin jostain syystä pienenpänä ihmisenä kovasti painajaisia elävältä haudatuksi tulemisesta joten vähän oli sikäli karmaiseva toi kakkonen. Muutenkin mun fobioita koetteleva, tjeu: KÄÄRME RAHASALKUSSA EEK. Toi ykkönen oli jotenkin mieltä keventävää roiskintaa.
'Mieltä keventävä roiskinta' riittääkin perusteluksi sille, miksi elokuva on PAREMPI kuin joku toinen... eli vaikka ykkönen olis ollu näyttelijätyöltään, musiikeiltaan, kuvaukseltaan, leikkaukseltaan ja kaikin puolin amatööritasoa, se on silti parempi kuin vol.2.... koska pelkäsit kakkosta?
Eikö se pitäisi olla toisin päin ; kakkonen oli vaikuttavampi?
Eihän elokuvan arvoa mitata sillä, miten hyvin sillä saa heitettyä aivot narikkaan. Itse en ota kantaa Kill Bill 1 vs. Kill Bill 2 -asiaan, kyseessähän on yksi elokuva.
Jos et pidä jostain käärmeestä, et vielä voi rankata toista leffaa paremmaksi. Jankutan, totta, mutta musta on turha tollaisten asioiden perusteella arvostella leffaa. En mäkään pidä saksan kielestä, mutta Das Boot on silti helvetin hyvä elokuva.
Roger Ebert taisi sanoa jotenkin näin :
"A movie should not be rated on what it's about,
but how it is about it."
mä tykkään hyvistä viihde-elokuvista, sä niistä vaikuttavammista ja taiteellisemmista ilmeisesti sitten.
Sellaiset tyypit, jotka katsoo vain 'merkittäviä' leffoja ja arvostelee jotain kreisikomediaa samoin perustein kuin Darren Aronofskyn Pi'ta. Tyhmää.