Uus remixi [elektroa]

15 posts, 1 page, 1,755 views

Avatar
#2 • • Juha Vilkamo Guest
No, päätinpä ensimmäistä kertaa kuunnella sun biisin. Pitää kyl sanoa et rakenteesta tulee mieleen ne kokeilut mitä monen ensimmäisissä trackeribiiseissä on. Semmosta hassua satunnaisuutta ja ihmeellisyyksiä.

En mä oikeen tiedä mitä tästä sanois vaikka kuinka yrittäs neutraalisti arvioida.

ps. ei tarvitse kiittää
Ante

Posts: 16

#3 • • Ante
Melodian 24 ensimmäistä iskua nostavat hyvin fiilistä. Teeman kehittely jää noiden viimeisten kahdeksan iskun vuoksi vähän kesken. Lopetus kuulostaa varsin oudolta, kappale vain katkaistaan. Kokonaisuutena voisi toimia huomattavasti paremmin, jos laittaisit elementit vähän selvempään ja loogisempaan järjestykseen.

Juhan jäkikirjoituksen kanssa olen samoilla linjoilla.
Cutoff

Posts: 14

#4 • • Cutoff
slaavilaista paatosta ei ole viety aivan Ural 13 Diktatorsin tasolle. Sit kun lähtee menemään eteenpäin niin oikein mukavia sointuja tulee mukaan. Joku nopea tekno/nufukinmikäikinäNRG toimisi paremmin. Jää vähän tylsäksi tämä. Joku looppi kans yskii siellä välistä.
Ihan jees kuitenkin
Avatar
#5 • • Gnizhak Guest
Huomattavaa parannusta edellisiin, yhdyn kyllä serotoneen tuossa slaavilaisuudessa että jotain on kuultavissa. Jotenkin kierolla tavalla olisin halunnut kuulla biisissä hanurin. Muuten mulle tulee mieleen myös jostain syystä eka sonic segalla.

Biisin olisi voinut lopettaa jo tuossa 4-5 min kohdalla vaimeampaan osioon niin tuo loppu ei olisi kuulostanut niin hirveältä vedätykseltä se nyt tuntuu vähän jatkuvan ja jatkuvan ja jatkuvan ja sitten se katkeaa kuin seinään. Silloin rakennekaan ei tuntuisi niin sekavalta. Tuo loppuosio on ihan käsittämätöntä viivyttelyä, ja tulee se edellä mainittu random-tunnelma siitä. Snarerollit vois kanssa unohtaa jo suosiolla, niitä voisin koettaa korvata jollain muunlaisilla filleillä tai kokeilla vaikka ilman.

Muuten ihan hilpeä :)
Avatar
#6 • • Kalle Karvanen Guest
Electro tästä ainakin oli kaukana.
Avatar
#7 • • Digital Beat Guest

Huomattavaa parannusta edellisiin, yhdyn kyllä serotoneen tuossa slaavilaisuudessa että jotain on kuultavissa. Jotenkin kierolla tavalla olisin halunnut kuulla biisissä hanurin. Muuten mulle tulee mieleen myös jostain syystä eka sonic segalla.

Muuten ihan hilpeä :)



juu, enpä ite heti huomannu tuota slaavilaisvivahdetta mutta nyt kun ajattelee niin mikä ettei :)
Mun mielestä alkuperänen on selkeämpi, mutta yritin tehä tästä niin "Digital Beat" tyylisen kun osasin.

heh, videopelimusaa vai? :D
Avatar
#8 • • Ana-- Guest


Mun mielestä alkuperänen on selkeämpi, mutta yritin tehä tästä niin "Digital Beat" tyylisen kun osasin.



Miks? Tätähän on kehuttu ;)
Avatar
#9 • • Gnizhak Guest

Electro tästä ainakin oli kaukana.


totta, enpä huomannutkaan itseasiassa moista määrittelyä.

Mutta jos sovitaan että tämä musa on tästä lähtien Digital Beattia, eikä yritetä lokeroida sitä etukäteen?
Avatar
#10 • • master bator Guest
Yhdyn Kalle Karvasen kommenttiin.
Avatar
#11 • • Digital Beat Guest


Mun mielestä alkuperänen on selkeämpi, mutta yritin tehä tästä niin "Digital Beat" tyylisen kun osasin.



Miks? Tätähän on kehuttu ;)



no kiitos :)
Avatar
#12 • • Ana-- Guest
Tuli aika nintendo-seikkailupelifiilis, kun saundi kuullosti siltä kun se ois tullu
telkkarin kajarista :) Ja toi "fillin" looppi kantsii stretchaa kunnolla, se on
väärässä bpm:ssä. Ei millään tavalla erityisen huono biisi, jossain ysäri-
seikkailumäiskinnässä tää ois menny taustalla ihan mainiosti. Miksaus edel-
leen aivan hakusessa mut sentään melodiat on soinnussa keskenään.
Avatar
#13 • • Digital Beat Guest

Ja toi "fillin" looppi kantsii stretchaa kunnolla, se on
väärässä bpm:ssä.



omasta mielestä tuo kuulosti just ja nimenomaan siks niin hyvältä kun se on "offbeatissa" ;)
Avatar
#14 • • 8PUS Guest

omasta mielestä tuo kuulosti just ja nimenomaan siks niin hyvältä kun se on "offbeatissa" ;)



ei se offbeat kyllä mikään hyvä asia ole. ellei tahdo ajatella tekevänsä
tuolla tavoin breakbeatia ;(


ei mutta hei, onhan tässä huomattavaa edistystä tapahtunut edellisiin
biiseihisi verrattuna. tämän vois sanoa toimivankin, ihan lepposasti
rullailee.

fiksaa tuo offbeat, jookos :) soundit oli melko pyöreitä ja niin joo, täytyy
yhtyä siihen että kannattaisi vähän aiemmin jo katkaista biisi poikki, niin
ei tunnu tuskastelulta loppuvaihe.


ei paha kuitenkaan :) niin ja joo, ei tämä elektroa ole :P
Avatar
#15 • • Digital Beat Guest

omasta mielestä tuo kuulosti just ja nimenomaan siks niin hyvältä kun se on "offbeatissa" ;)



ei se offbeat kyllä mikään hyvä asia ole. ellei tahdo ajatella tekevänsä
tuolla tavoin breakbeatia ;(


ei mutta hei, onhan tässä huomattavaa edistystä tapahtunut edellisiin
biiseihisi verrattuna. tämän vois sanoa toimivankin, ihan lepposasti
rullailee.

fiksaa tuo offbeat, jookos :) soundit oli melko pyöreitä ja niin joo, täytyy
yhtyä siihen että kannattaisi vähän aiemmin jo katkaista biisi poikki, niin
ei tunnu tuskastelulta loppuvaihe.

ei paha kuitenkaan :) niin ja joo, ei tämä elektroa ole :P



ensiks, tämä ei ole mitään breakbeattia ja tuossa offbeatissa mittään vikkaa oo mun mielestä, saahan sitä olla eri mieltä. Kuten sanoin aikasemmin se kuulostaa mielenkiintoselta kun se on "offbeatissa". Tässä tapauksessa sen signature eli tahtilaji kuulostaa eriltä kun ite alkuperäsessä biisissä on tahtilajina 4/4 mutta loopissa tahtilaji ei nyt vaan ollut tiedossa. Päätin kuitenki jättää sen tuommoseks ku se on niin hassun kuulonen, kumminki hyvällä tavalla :D

toiseks, tämä ei oo mun biisi vaan Mutetuksen ja tämä on remiksaus hänen piisistä "This No Work".

En fiksaa offbeattia, kiitos kuitenki ehotuksesta. Tämä remix on nyt tässä ja nyt, sori en voi alkaa miellyttämään joka jannua täällä, tee näin ja näin niin sitten on hyvä...

Voihan tämä paremminki olla ehkä sitten electronicaa eikä elektroa :)
Kiitos hyvistä kommenteista ja ehotuksista.