Sero - Diskoinferno

12 posts, 1 page, 2,032 views

Cutoff

Posts: 14

#1 • • Cutoff
Nyt kyllä meni joku pieleen.

Sero - Diskoinferno
192kbps/6.3mt/4:36

...ja loppuu kuin seinään haha.
Avatar
#2 • • Lauri Leino Guest
kuten sanottu..toimii.

minsa vaan pituutta lisää niin se on siinä tjt

kiva ralli
Avatar
#3 • • Gnizhak Guest
hahahaa.. svengaa kyllä kun hirvi.. sopivan häiriintynyt. Tässä on samanlaista groovea kun muutaman vuoden takasessa tietokonedemomusassa (tulee mieleen ehkä Little Bitchard tai vastaava), mutta soundi on tylympää. meikä arvostaa
Avatar
#4 • • master bator Guest
Kyl on kiva biisi. Muy bien.
Avatar
#5 • • Roz Guest
Aika veikeä meininki kyllä oli tässä biisissä :)

Ja pojat ympärilläni rupesivat vinkkaamaan silmää.. <3
Avatar
#6 • • R Guest
kivvaa.
uppos kuin..kuin..joku :D
toi loppu oli kyllä aika tyly:)
Avatar
#7 • • Digital Beat Guest
mukavan läski bassosyna, nuo wah wah soundit on mukavat. Toimii kuin tauti. Tästä tulleepi hyvä fiilis. Bassosta tulee hieman mieleen takavuosien Flat Beat. Ehottomasti soittolistalle. :)
Avatar
#8 • • Kalle Karvanen Guest
Ihan kiva ja toimiva kokonaisuus (paitsi loppu), mutta jotain puuttuu ja se on lämpö soundeista. Tämä svengaisi huomattavasti paremmin kuin hirvi jos sitä lämpöä löytyisi. Eli mulle jäi hieman kliininen ja digitaalinen maku tästä.

Jäi myös hiukan sellainen olo että soundiin oli jollain tavalla vaikuttanut Seymour Bitsin ja Amplified Orchestran levyt? :)

Plussaa tulee tietysti alun cowbellistä.
Avatar
#9 • • 8PUS Guest
quoteen itseäni:

> tiedaks
> tasta diskoinfernosta tulee (cmxn sijasta ;) mieleen les rhythmes digitales

niin ja joo, mukavasti rullailee, soundit paikoin hieman kuivat niinkuin tuossa jo mainittiinkin, mutta eipä se mua kauheasti kyl haitannut.

funk it!
Avatar
#10 • • sauce Guest
joo. kiva kipale. sillai sopivan tyhjäpäiväinen. ehkä jopa hieman liian tyhjäpäinen.

ehkä niinku liian siis niinku alleviivaavan hauskaa. siis on ok tehdä hauskaa musaa. ja on kiva jos on hauskaa. mutta pitää olla oikealla tavalla hauskaa. se kai on sitten jokaisen omassa hallussa. että oliko sitten oikeasti oikealla tavalla hauskaa.

saundit oli rok. mun makuuni. ehkä vähemmälläkin vauhdilla olisi ehtinyt.
Avatar
#11 • • Herman Prime Guest
Biggup. Mulle toimii just tosi hyvin. Runsaasta melodian varioinnista pisteet. Plattarilla onkin harvoin näin melodista musaa. Muutenkin soundit kohdallaan. Kuten sanottu, saisi lämpimillä saundeilla tästä enemmän sellaisen tanssilattiabiisin, mutta ehkä hait tuollaista hieman retroa fiilistelyä, tunnelma vaihtuisi kyllä kättelyssä. Enpä mene sanomaan. Hauska ralli muuten, saakos tämän laittaa levypakkiin? :)
Cutoff

Posts: 14

#12 • • Cutoff
No kiitos kommenteista. En kyllä pahemmin tämmöstä oo tehny enkä tuu tekemäänkään :) kumma kun kukaan ei oo huomauttanu siitä, että basso ja basari menee aika pahasti päällekkäin. Herman P. ja muutkin saa tottakai soittaa vapaasti tätä niinku muitakin mun ralleja.