Nu York City [120bpm slick-ass-filtterihousea] Versio 2

11 posts, 1 page, 1,760 views

Avatar
#1 • • Edited Roz Guest
Eli filtterihousea tuli väännettyä Boney M:n New York City-kappaleen pohjalta. Kommentteja kaivattaisiin kovasti!

Tässä vihdoin uusi versio.

mm. kompuraa käsitelty hieman herkemmällä kädellä, stereo-levityksiä hieman siistitty, bassoa selkeytetty, luuppeja paranneltu & kikkailuja lisätty :)

Mielestäni biisi parani jonkin verran, kertokaapa omia mielipiteitänne ja kommentoikaa (pretty please)!

http://ftp.kameli.net/pub/mp3/roz/roz-nuyorkcity_v2.MP3

Size: 9155378 bytes
MPEG 1.0 layer 3
192kbit
Avatar
#2 • • Timmo Guest
Tiukkis!!
En tiiä johtuuko mun luureista, mutta vähän tuntuu olevan liian kimeät crashit. Tekeekös Sonni nyt sitten tästä remiksin? :)
Avatar
#3 • • scape Guest
Näin alkuun täytyy heti sanoo että vahempikin sointi bassorummussa riittäisi, ainakin mun kaiuttimilla bassorumpu dominoi koko biisin soundia ja uurouttaa muita juttuja. Filtterit on diskopätkässä on erittäin melleviä, ja koko pätkä muutenkin kyllä toimii, liekö sämplätty vai eri elementeistä koottu.
Kokonaisuutena olisin odottanut jotain vaihtelua tohon loopin pyörittämiseen, mutta toisaalta kyllä tää tanssilattiakamana muutaman kerran menis ihan täysillä.
Ante

Posts: 16

#4 • • Ante
Ihan magee:
- vokaalisamplen alussa vähän liikaa massaa, jotenkin töksähtävän/blöpsähtävän kuuloinen
- 1:34 -> kitara (tai mikä lieneekään) on erittäin jees
- haitsut kuulostivat soivan ihan skidisti liian lujaa/terävinä
- jotenkin noista jousista olis toivonut vähän sellaista dominoivampaa, ovat hyviä nimittäin
- kokonaisuutena jäi hivenen löysäksi, varmaan vähän liikaa pituutta, mutta sellainen keskihyvä kuitenkin!
Avatar
#5 • • J-P Guest
jes, tiukkaa ranska-haussitykitystä.

toi crashissä oleva phaseri tosiaan nousee ikävän korkealle... itseasiassa noin korkealle ei oikein mikään muu ääni nousekkaan :)
ratkaisuhan sekin...

haikkoja ja jousia vois kyllä pistää rohkeesti kovemmalle.

masteroinnissa vähän mun makuun liikaa palkkia, menee välillä aivan puuroksi ja esim. crashi ei tuo dynamiikkaa... kyllä sen saa kovaa soimaan, kun vähän kääntää gainia ;)

mut hyvä biisi, ehkä liian räikeitä stereolevityksiä myöskin...

niks naks, hyvä roz!
Avatar
#6 • • Ana-- Guest
Jotenki tosi levoton, en saanu ihan otetta tosta. Vaikee analysoida
tarkemmin, mut ei ihan gruuvannu mun mielestä. Teknisesti tietenkin laadu-
kas mut ei ihan mun makuun.
Avatar
#7 • • Edited ice Guest
Ihan ok oloinen, rakenteellisesti kuitenkin kaipais vielä työstöä! Biisissä vois olla eloa hieman enemmän!!
Avatar
#8 • • sonni Guest
ei toimi linkki, ttana!
Avatar
#9 • • 8PUS Guest
äöh, jotenki jäi hengettömäks muutaman
kuuntelukerran pohjalta ainaki. soundeissa (ainakin
rummuissa) tuntuis olevan melko kovasti viilaamista.
voep olla filtteröinnistä kiinni, mutta tuo diskanttipää
tulee ainakin mulle hirveän sharpisti läpi.

jousi- ja bassoriffithän on ihan genreensopivat, en
tiedä voiko tällasta mitenkään klisettömäästi tehdäkään.

mutta niin, rumpuja vaihtoon ja vähän tasasemmaks
tuota yläpäätä, ni kuulostaa paljon miellyttävämmältä.
Avatar
#10 • • Roz Guest
Jees, kiitoksia kaikista kommenteista, parempi versio on ollut pöytälaatikossa jo odottamassa linjoille pääsyä pitkään, mutta en ole sitä vielä ehtinyt jakoon pistää.

Sikäli tuota vanhaa versiota nyt ei kannata toistaiseksi juuri kommentoida ennen kuin saadaan uusi ja ehompi linjoille (toivottavasti vielä tänään).
Avatar
#11 • • Roz Guest
Uusi versio linjoilla, kommentteja otetaan avosylin vastaan :)