Sergei Shkuroff - Tranceplantation: part 3 (proge / trance)

10 posts, 1 page, 1,364 views

Avatar
#1 • • Edited shkuroff Guest
Jepulis, uusi miksaus ( 04.03.2004 @ makuuhuone ) on nyt saatavilla. 80 min. trancea progemmasta kiksumpaan. Tracklistin spottailu on tervetullut, mutta jos kukaan ei tunnista yhtään biisia, niin laitan sen itse myöhemmin... :D Kommentit ovat erittäin tervetulleita!
Kiitos JussiS:lle serveritilasta!!

Linkki : http://ota.tr.spt.fi/~jsoro/shkuroff.mp3


Tracklist :

1. Luminance - Plutonium ( Novacane remix )

2. Azior - Sunset at Myvath ( Subsphere remix )

3. Airwave - Lady Blue

4. Mark Otten - Tranquility

5. Armin van Buuren - Burned with desire ( Kyau & Albert remix )

6. Eric de Koning - Secretly ( Cor Fijneman outstanding rmx )

7. Escape - Solar eclipse

8. Mo'hawk - Tolerance ( Sioux rmx )

9. AR52 - Enigma

10. Unit response - Empty cages

11. Super8 - Alba

12. Timo Maas - Der Shieber ( Rapid eye remix )

13. JOOP - Sonsuz

14. RMB - Re-Reality ( Blank & Jones remix )


Kiitos!!!
Avatar
#2 • • stalker Guest
Ehdottomasti paras kuulemani jätkän progekiksu miksaus ever! :hearts: :hearts: Kämppikseni on myös samaa mieltä. Tätä lisää!!!
Biiseja en tunnistanut kun yhden, AvB - burned with desire ( K&A rmx )...
Avatar
#3 • • JussiS Guest
Täähän oli miellyttävä :)

Kivoja biisejä, just sopivaa alkuillan settiä. Miksaukset menee ihan kivasti, vaikka vois olla vähän rohkeempiakin, ja välillä tuntuu tahdit menevän hiukka kummallisesti. Rakenteellisesti setti pysyy suhteellisen tasaisena koko ajan, joka ei ainakaan aktiivikuuntelussa oo kaikkein paras juttu, eli itse olisin kaivannut hiukan selkeempää rakentumista paikasta A paikkaan B paikan C kautta. Sinällään tossa ei oo mitään vikaa. Huomattavasti parempi kun sun edellinen trancemiksaus, kuitenkin :)
Avatar
#4 • • drS Guest
joo kyllä toimii :) pari biisiä ei oikein iskenyt mutta pääosin varsin herkullisia ralleja ja joukossa paljon myös mulle tuntemattomia tekeleitä.. alkupään progempi meno rokkas hyvin, vaikka kiksuosuudestakin tuli tykättyä :) soita aina tällasia settejä!

mikähän mua vaivaa, kun oon ihan varma et tässä on enemmän ku 10 biisiä :confused: no enpä silti pahemmin spottaillu, muutaku nää:
5. armin van buuren - burned with desire (kyau & albert mix) niinku jo aiemmin todettiin..
9. ar52 - enigma
ja vikana rmb:n realitystä joku uus remix
Avatar
#5 • • Tapsa Guest

..paikasta A paikkaan B paikan C kautta..



Eiköhän selkeintä olis mennä paikasta A Paikkaan C paikan B kautta ??
Blaah ..

Miksin vois kyl imee,
ku ei taid olla yhtään Sergein miksausta
viel imettyy !
Avatar
#6 • • shkuroff Guest
Kiitokset palautteista, lisää saa ja pitää laittaa. :) Lisäsin tracklistiin muutaman biisin, kun näköjään kunnon spottajia ei ole jäljellä kun dj Thomas... :)
Avatar
#7 • • shkuroff Guest
Ja lisää biisipaljastuksia alkuperäiseen topiciin. :)
Avatar
#8 • • thomas Guest

Kiitokset palautteista, lisää saa ja pitää laittaa. :) Lisäsin tracklistiin muutaman biisin, kun näköjään kunnon spottajia ei ole jäljellä kun dj Thomas... :)



vae niin :) mut en mäkään tästä setistä kaikkia biisejä spotannut.
se pitää sanoa että pari kolme kertaa kuuntelin lävitse, alku oli
varsin mukavaa meininkiä sit mentiinkin juuston puolelle ja loppu
olikin sitten aika kestämätöntä (sori nyt vaan..) alkuosasta heruu
9:ia ja lopusta kutosta niin eikö se olisi sitten kultainen keskitie eli 7
Avatar
#9 • • jorkki Guest
On kyllä pirun maistuvaa progee/kiksua..
Hyviä raitoja alusta loppuun, hyvin miksattuna ja on sopivasti pituuttakin (~80min)
..
:happyroll:
Avatar
#10 • • shkuroff Guest
Noniin, kiitokset palautteista, lisää niitä! :) Lisäsin sitten puuttuvat biisit, tracklist on nyt complete.