Tuohon Ozonen päte varmaan samat jutut ku mitä Oxygen8:siin... Kait se on rakenteeltaan melko samalainen ku toi Oxygen8. meibii hiukan painavamppi vain.
36 posts, 2 pages, 9,389 views
Joo just toi PCR-30 oli mulla se kakkosvaihtoehto. Kolme oktaavia mut heti kokoakin on sit reippaasti enemmän :)
Muovisuudella meinasin kyl just sitä, että tulee fiilis helposti hajoavasta lelusta ;) Oxygen8 on kuitenkin meinattu matkaseuraks niin kolhunkestävyys on imho aika tärkeetä. Mut joo, en nyt halua liioitella tota asiaa, et ei se nyt niiin muovisen oloinen sentään ole..
Itelläni on samanlainen tilanne tällä hetkellä, eli midi-kiippari hyvin varusteltuna olis hankinnassa. Itse ainakin oon katsonut seuraavaa:
M-Audio Evolution:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-166416.html
jonka hinta ei ole mun mielestä paha, ja josta löytyy ainakin:
5 oktaavia, pitch-wheel, modulation-wheel, tarpeeks assignattavia nappeja, liukuja ja potikoita.
Edit: ja siis tosta sekä sun mainitsemista Ediroleista löytyy USB-liitäntä tietokonetta varten, mutta ihan normaalisti potikoiden yms lähettämien arvojen pitäis liikkua midiporttejakin kautta.
Itelläni on samanlainen tilanne tällä hetkellä, eli midi-kiippari hyvin varusteltuna olis hankinnassa. Itse ainakin oon katsonut seuraavaa:
M-Audio Evolution:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-166416.html
jonka hinta ei ole mun mielestä paha, ja josta löytyy ainakin:
5 oktaavia, pitch-wheel, modulation-wheel, tarpeeks assignattavia nappeja, liukuja ja potikoita.
Edit: ja siis tosta sekä sun mainitsemista Ediroleista löytyy USB-liitäntä tietokonetta varten, mutta ihan normaalisti potikoiden yms lähettämien arvojen pitäis liikkua midiporttejakin kautta.
onx jollain kokemusta tästä kiipparista? Jos on ois kiva saada tietää että onko kannattava ostos. Pistäkää plussat ja miinukset.
Ainut asia joka mua tossa Oxygen8:ssa harmittaa on ettei se oo Ozone! Oxygen on kyl rokkaava vekotin mut nyt tarvitsisi kyllä audio-interfacen samaan pakettiin mukaan, ja ozonestahan se löytyy.
Ei täältä löytyisi ketään joka haluis tehä vaihtodiilin tms, toi mun oxygen8 on ihan vimpan päälle kunnossa? :hah:
Jeah, itelläkin käyny mielessä ostaa lähiaikoina midi-koskettimet. Noi M-Audio Oxygen8 ja Edirol PCR-50 alko kiinnostaa. Missä hinnoissa toi PCR-50 liikkuu? Ku ei oo koskaan tota rahaa liikaa.