DJ:t/livet huomio! Esiintyjäksi Entropyn bileisiin?

11 posts, 1 page, 1,267 views

Avatar
#1 • • Entropy Guest
 
Elektronisen musiikkikulttuurin yhdistys ENTROPY pyrkii suosimaan tapahtumiensa esiintyjien valinnassa yhtä lailla vanhoja konkareita kuin uusiakin, lupaavia kykyjä eri musagenreistä.

Entropy vastaanottaa mielellään DJ-miksauksia ja näytteitä omasta tehdystä musiikista. Juurikin Entropyn bileistä on moni aloitteleva artisti noussut yleiseen tietoisuuteen.

Ohjeet miksauksen / demon lähettämiseen:

1) Polta tuotoksesi CD-levylle.
2) Kirjoita tussilla levyn pintaan yhteystietosi (email/puh) ja muut tarpeelliseksi katsomasi tiedot (esim. DJ-nimi).
3) Postita CD osoitteella: ENTROPY, JMT 3 A 1, 02150 ESPOO

Kaikki lähetetyt äänitteet kuunnellaan ja yhteyttä otetaan, mikäli esiintymismahdollisuuksia on tarjolla. Lähettäminen kannattaa, mutta valitettavasti kaikille ei voida taata vastausta/keikkaa.
 
Caro²

Posts: 5,301

#2 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Onko teiltä yksi tällainen kadoksissa?
Se on jotenkin siirtynyt lappeen Rannan kerhotiloihin?

entropy_logo.jpg

Nini että jos se on vääryydellä kadonnu, ni voitas vaikka palauttaa..
Avatar
#3 • • Entropy Guest

Nini että jos se on vääryydellä kadonnu, ni voitas vaikka palauttaa..



:hah: Pitäkää hyvänänne & hyvää huolta...
Caro²

Posts: 5,301

#4 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Nini että jos se on vääryydellä kadonnu, ni voitas vaikka palauttaa..



:hah: Pitäkää hyvänänne & hyvää huolta...



Siellä se seinällä killii :)

Tulkaa visiitille joskus katsomaan :)
Avatar
#5 • • Individual Guest
Enemmän mua mietityttää mistä tuo Neuvostoliiton lippu on tuonne ilmestynyt. :panic: :)
Caro²

Posts: 5,301

#6 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Enemmän mua mietityttää mistä tuo Neuvostoliiton lippu on tuonne ilmestynyt. :panic: :)



Mua taas kiinnostaa nyt enemmän se, yrittääkö joku neropatti täältä lpr:sta viestittää jotakin yhdistämällä noi kaks merkkiä... taidetaan vaihtaa toiselle noista seinää..
Avatar
#7 • • vain Guest
Mua kyllä kiinnostaa, ei tarvi edes kahdesti miettiä lähetänkö teille miksausta vai en.
Avatar
#8 • • holle Guest

Enemmän mua mietityttää mistä tuo Neuvostoliiton lippu on tuonne ilmestynyt. :panic: :)



Mua taas kiinnostaa nyt enemmän se, yrittääkö joku neropatti täältä lpr:sta viestittää jotakin yhdistämällä noi kaks merkkiä... taidetaan vaihtaa toiselle noista seinää..

Maksat vain muutaman ruplan (Lappeenrannan valuuttayksikkö) jollekin ilmiantajalle, niin eiköhän tekijä selviä.
Avatar
#10 • • akir0 Guest
Pistin myös levyn postiin. Kehtaako kysyä, että onko tullut paljonkin yhteydenottoja?