...
Kerma on ollut mulle eräänlainen henkireikä. Vaikka ei joka viikonloppu Jyväskylästä Helsinkiin liikahtaisikaan, niin tietää, että Kerma on mesta, jossa soi laadukas musiikki illasta riippumatta.
...
En voi ymmärtää, miksi jotkut täällä pitävät Kermaa pintaliito- tai näyttäytymispaikkana. Jos Kermassa käyvät mimmit ovat kauniita, niin en mä siitä lähtisi valittamaan. Tarkoittaako esim. kaunis samaa kuin pintaliitäjä? Eikö kaunis mimmi voi pitää hyvästä musiikista? Sama pätee pukeutumiseen. Esimerkiksi mä en lähde Jyväskylästä asti Helsinkiin pintaliitämään - kyllä siihen löytyy paikat lähempääkin. Kermaan sen sijaan tulee aika ajoin matkustettua.
...
Kiva lukea, että joku muukin on pitänyt Kermaa keitaana elämän autiomaassa. Itsekään en jaksa ns. normaaleissa baareissa istua eikä joka lauantai innosta katsoa Bumtsibumia, joten Kerma on kyllä ollut aika pelastus. Tohon pintaliitojuttuun on vähän vaikea sanoa mitään, kun mun mielestä on huomattavasti mukavampaa, että kauniit naiset kohtelee mua välinpitämättömästi kuin se, että vähemmän viehättävät naiset suhtautuvat samalla tavalla. Tähän Kerma on ollut tähän oikein hyvä paikka. Ja onhan se varmaankin ollut osa paikan viehätystä, että se on ollut täynnä kauniita ja täysin saavuttamattomia naisia. Niin joo, ja ihan kivaa musiikkiakin siellä on soitettu...
p.