Virallinen Kives-Topic

19 posts, 1 page, 3,750 views

#1 • • Timmo Guest

Eiks plattarilla ole virallista kives ja stringi-topiccia?

No perkele!
Keskustelu kiveksistä!

Niitä on kiva hypeltää samalla kun harrastaa itsesaastuttamista....Varsinkin jos niitä hypeltää naispuolinen henkilö. :heart:
#2 • • da_chef Guest
sigh
#3 • • Timmo Guest

sigh

älä ota sitä vakavasti...älä todellakaan. :winkwink:
Caro²

#4 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
On ne vissii laskeutunu. tosin paha sanoa ku on kerran monotettu munille.. saattoivat vetäytyä takasin piiloon.
#5 • • drS Guest
miks vaihtoehtona ei oo "erikokoiset"? :sad:
#6 • • timppa^ Guest

NII :( :( :( :( :(
#7 • • Bio Guest
Kaikki noi vaihtoehdot tulee elämässä käytyä läpi.. ai miks, noh:

- Ihan vauvana on kohtuullisen suuret pallit muuhun kroppaan verrattuna
- Kun pääsee teini-ikään, alkaa ajattelu kiveksillä
- Kivekset alkaa kutistua vanhuksena ja lopulta alkaa roikkua polvien tasolla.. :scared:
#8 • • Timmo Guest

NII :( :( :( :( :(

anteeksi, en tullut edes ajatelleeksi. :)
sitä paitsi jokainen joka laittaa muun kuin "ajattelen niillä", valehtelee...
#9 • • Tapsa Guest

..jokainen joka laittaa muun kuin "ajattelen niillä", valehtelee..

Näin on . .

mode.jpg

. . valehtelijat olkaa siis tarkkana !

(kukakohan toi niistä modeista on ?)
#10 • • ville Guest
Olin viikon valtion tarjoamalla elämysmatkalla täydellä ylläpidolla. Kyseisen matkan jälkeen kassieni koko oli kyllä poikkeuksellisen suuri. Onneksi helpotusta oli nopeasti luvassa kotiinpaluun jälkeen :excellent:
#11 • • drS Guest

Olin viikon valtion tarjoamalla elämysmatkalla täydellä ylläpidolla. Kyseisen matkan jälkeen kassieni koko oli kyllä poikkeuksellisen suuri. Onneksi helpotusta oli nopeasti luvassa kotiinpaluun jälkeen :excellent:

mitä sinä hyvä mies naisella, onhan sinulla terveet kädet!
#12 • • JussiS Guest

Ei kai tossa naisesta mitään puhuttukaan?
#13 • • Juki54 Guest
Valitettavan usein kännipäissäni ajattelen niillä :scared: :panic:
#14 • • timppa^ Guest
Ihan noin oman mielenterveyden vuoksi mullekin ehkä tekis ihan hyvää ajatella välillä nivusillani. Oh well. :rolleyes:
#15 • • A-E Guest
En mä niillä kiveksillä ajattele. (vaan sillä toisella)
#16 • • Daniel Braun Guest
Mitä, pitäiskö niiden muka olla polvien yläpuolella?
Minen yleisiin saunoihin uskalla mennä, voivat vaikka takertua laudeväleihin... :D

Eh, ihan normaalit ne o...
#17 • • Hempp@ Guest
Minä en ajattele niillä,sillä joskus ne saattavat toimia täysin itsenäisesti vaikka kuinka yritän pitää homman omalla puolella.
#18 • • ville Guest

Ei oikein fasiliteetit innostaneet masturboimaan kesken leirin, kun paras paikka siihen oli syndalenin vessa ja silloinkin munat oli siinä kunnossa, että sepaluksen avaaminen aiheutti huimauksen oireita :eek:

Mutta onneksi kotona oli suihku ja lämmin pesä :hah:
#19 • • sixtus Guest
Kiveksistä puheen ollen, juolahti tässä mieleen hauska tapaus nuoruusvuosilta, jolloin tuli vielä pelattua fudista noin suht tosissaan. Tuohon aikaan nimittäin piirijoukkueen valmentajana toimi "Marjapussi"-Konkola..Pelasin -80 syntyneissä, mutta piirijoukkueet oli jostain syystä jaoteltu 1.8.79-31.7.80 ja 1.8.80-31.7.81 syntyneisiin.
Itse kuulun jälkimmäiseen kastiin joten olin kuullut alkuvuonna syntyneiltä, piirijoukkueeseen kuuluneilta kanssapelaajilta useaan otteeseen varoituksia Konkolan marjapusseista: " Saunassa koita kaikin mahollisin tavoin välttyä katsomasta Konkolan suuntaan, niitä Marjapusseja on mahdoton olla näkemättä, vaikka tapittaisit äijää suoraan silmiin! Niin ja Konkola myös taitaa itse tietää omistavansa aikasmoiset kivespussit ja ei tunnetusti ole mikään herjan ystävä."
No nuo lauseet tiukasti takaraivoon painettuna kohti piirileiriä ja ekana tai tokana iltana sitten saunaan ja kävihän siinä sitten tietysti niin että Konkola istui suoraan saunan ovea vastapäätä..no heti oven avattuani putosin tietysti totaalisesti, sillä oikeesti :eek: :eek: :eek: ne kivespussit roikku lattialla ja niitä todentotta oli mahdoton olla näkemättä!

No yllätys yllätys, jouduin sitte vähä silmätikuks leirillä ja vielä "isompi" yllätys oli ettei kutsua piirileireille tai peleihin enää tullut (ehkä mun pelitaidoillakin saatto olla oma merkityksensä) :D