Bilevammat

30 posts, 2 pages, 6,173 views

Avatar
#21 • • jouni a Guest
Mun bilevammat pahenee kerta kerralta, ja ne on jatkuvia, kiitos the alkoholin -maksakirroosi lähestyy ja aivosolut kuolee.
Avatar
#22 • • A-E Guest
Sitä tulee aina juotua liikaa ja tökittyä itseään vahinkossa röökillä jossain vaiheessa iltaa.
Avatar
#23 • • OSC8 Guest
Sinä hipin näköinen tytteli joka tulit pyytämään minulta rakasta ravepilliäni lainaan KYnällä, etkä ikinä palauttanut sitä: en ole vieläkään toipunut siitä traumasta! :angry:

Naiset, nuo viehkot pillivarkaat :scared:
Avatar
#24 • • Hugo Guest
L2001:ssä tuli aika käheä rakkula isovarpaaseen kun oli älynnyt ottaa jalkaan kengät, joita ei oltu vielä kunnolla sisäänajettu. No, jossain vaiheessa iltaa huomasi että jokin on nyt vialla, niin ei siinä mitään - tiukempaa tamppaamista tyyliin :angry: prkele nyt lähtee.... :mad: Ja sitten se unohtu :heart:
Avatar
#25 • • vaavu Guest
Selkä tuppaa välillä tulemaan vähän kipeäksi, erityisesti aamubileissä kun on ollut jo pitkään liikkeellä. Tähän auttaa onneksi venyttely. (Taitaa olla merkki siitä että pitäisi vahvistaa selkää tekemällä jumppaa.)
Avatar
#26 • • Remotion Guest
marssimurtuma jalkapöydässä vuosi takaperin. :(
Avatar
#27 • • Quu Guest

Vääränlainen paita päällä tampatessa mulle tulee sillon tällön ns. juoksijan nänni, eli nänni hiertyy vereslihalle paitaa vasten. Ei tunnu kovin kivalta.



NO RASVAA NÄNNIS!!!



tai laita laastarit, niinku juoksijoilla.



Voidaankin aloittaa risteilyn ohjelma juoksemalla viivat ja teippaamalla toistemme nännit. :heart:
Avatar
#28 • • Mimako Guest
Pitkän bileputken jälkeen oikean akillesjänteen tulehdus ja vasemman säärilihaksen revähdys (=sääressä käsin tuntuva kuoppa). Olin tosin tehnyt niinä viikkoina myös ahkerasti jalkakyykkyä salilla.

No mutta ne oli niitä polkka-aikoja ja emmä enää tollai. Laittelin vaan Piroxin-särkylääkevoidetta kipeisiin kohtiin ja peitin ne voiteen paikallaan pitämiseksi itse froteesta repimilläni käärinliinoilla. Ne näkyivät polkkabileissä saappaan suusta tosi mageen näkösesti :eek:
Avatar
#29 • • anton Guest
DARRA! :right:
Avatar
#30 • • Remotion Guest

DARRA! :right:



joo, sama täällä. Tänään oli mut onneks häipyi jo.