Madridin terrori-isku

59 posts, 3 pages, 7,276 views

Avatar
#41 • • sixtus Guest

Lisää Maagisia numeroita..Madridin iskut tapahtuivat 911 päivää WTC:n iskujen jälkeen..



912



Mihin perustat lähteesi??

Omani oli ylen aamu-tv..
Avatar
#42 • • dixoff Guest


912



Mihin perustat lähteesi??



Laskin itse. Tarkistus esimerkiksi Excelillä on triviaali ja vie aikaa ehkä puoli minuuttia.
Avatar
#43 • • Tres Guest

Mä en vittu tajuu tollasta terroristipaskaa!!! :angry: ... Mitä vittua joku hyötyy tappamalla parisataa ihmistä:confused:



Mä en tajuu mitään paskaa, semmostakaan
jossa mennään johonki toiseen maahan
tappaan ihmisiä. :P

Mut näköjään parinsadan siviilin tappamisella
saatiin espanjalaiset pois Irakista.
Avatar
#44 • • Hallaaa Guest
kuinkas moni oli mukana hiljaisessa hetkessä?

meikä ainakin.. ihan vaan vaikka siks et sain itselleni hyvän mielen kun tunsi tekevänsä jotain menehtyneiden ja heidän omaisten puolesta puolesta, tekemättä mitään.

how lazy you can get?
Avatar
#45 • • Ana-- Guest



Mut näköjään parinsadan siviilin tappamisella
saatiin espanjalaiset pois Irakista.



Lähtikö ne sieltä ton takia pois vai?

Aijai. Kardinaalivirhe. Terrorismi ei toimi, ellei siihen alistuta.
Avatar
#46 • • NS Guest

kuinkas moni oli mukana hiljaisessa hetkessä?

meikä ainakin.. ihan vaan vaikka siks et sain itselleni hyvän mielen kun tunsi tekevänsä jotain menehtyneiden ja heidän omaisten puolesta puolesta, tekemättä mitään.

how lazy you can get?



Aiai.. Tuli kuunneltua trancea, en muistanut. :( Toivottavasti ei kuulunut naapureille.
Avatar
#48 • • Tres Guest

Aijai. Kardinaalivirhe. Terrorismi ei toimi, ellei siihen alistuta.



Väkivalta ei ylipäätään toimi jos siihen
ei alistuta? :confused:

Ts. ton logiikan istuttaminen pelkästään
terrorismin kritiikkiin on mun mielestä
aika yks'silmäistä.
Avatar
#49 • • ---[-]--- Guest
Hyvä kuitenkin et keskusta-vasemmisto pääsi valtaan. Mikäli istuva hallitus todella on pimittänyt tietoja syyllisistä, niin on se vaan niin väärin. Luultavasti heille tuli enemmän haittaa juuri kansan harhauttamisesta kuin Irakin sotaan lähtemisestä. Mikäli näin on, niin saivat ansionsa mukaan.
Avatar
#50 • • Ana-- Guest

Aijai. Kardinaalivirhe. Terrorismi ei toimi, ellei siihen alistuta.



Väkivalta ei ylipäätään toimi jos siihen
ei alistuta? :confused:

Ts. ton logiikan istuttaminen pelkästään
terrorismin kritiikkiin on mun mielestä
aika yks'silmäistä.



:confused: Tarkotin siis sitä, että jos terroristien tahtoon taivutaan terrori-
iskun jälkeen niin terroristit voivat katsoa iskunsa onnistuneen loistavasti.
Kiritisoin ennemminkin terrorismin pelossa tehtyjä ratkaisuja, joissa
annetaan terroristeille myönnytyksiä.

Tosin, ei mulla ole parempaakaan ratkaisua tarjota, mun mielestä vaan
kuulostaa periaatetasolla omituiselta myöntyä terroristien vaatimuksiin.
Avatar
#51 • • Funkatronik Guest
Ja mikähän tässä tapauksessa oli se myönnytys? Euroopan kovenevat turvatoimet? Yleinen muslimeja kohtaan tunnetun vihan kasvu? Oliko Espanja todellakin niin merkittävä tekijä Irakissa että sen takia kannatti uhrata monet tulevaisuuden vaikutusmahdollisuudet Euroopassa? Itseäni vähän hämmentää tässä terroristien tarkoitusperät, mikseivät he iskeneet esim. Britanniaan jolloin iskulla olisi ollut jotain oikeaakin vaikutusta USA:n toimiin?

Itseäni ehkä hivenen yllätti vasemmiston voitto, voisi kuvitella että tuollainen tapahtuma lähinnä nostaisi oikeiston suosiota, vrt. USA.
Avatar
#52 • • Ana-- Guest

Itseäni vähän hämmentää tässä terroristien tarkoitusperät, mikseivät he iskeneet esim. Britanniaan jolloin iskulla olisi ollut jotain oikeaakin vaikutusta USA:n toimiin?

Itseäni ehkä hivenen yllätti vasemmiston voitto, voisi kuvitella että tuollainen tapahtuma lähinnä nostaisi oikeiston suosiota, vrt. USA.



Englanti on niin syvällä mukana tossa "terrorismin vastaisessa sodassa" ja
ylipäänsä irakin miehityksessä että yksittäinen terrori-isku ei varmaankaan
aiheuttaisi kuin lisää hävitystä alueelle. Englantilaisista kuitenkin osa kannat-
taa maansa sotilastoimia ja voisi olettaa että terrorismin leviäminen englan-
tiin tuolla tasolla nostaisi sotatoimien kannatusta (kuten USA:ssa, vaikka
kyseessä on muuten mentaliteetiltaan aivan erilainen maa). Espanja oli
siinä mielessä turvallisempi kohde, että maan kansa oli juuri menossa vaali-
uurnille valitsemaan maahan uutta johtoa, joko sellaista joka kannattaa
sotaa (eli tuo terrorismin kotiovelle) tai sellaista, joka kutsuu joukot heti
takaisin kotiin ja sanoutuu irti koko aiheesta. Pommi tuli oikeaan aikaan
ja oikeaan paikkaan, ihmiset pelästyivät, ja äänestivät sotilaansa ulos
irakista.

Näin ei todennäköisesti olisi käynyt esim. Lontoossa.
Avatar
#53 • • mekaanikko Guest
Eipä liene kovin viisasta sekään, että jätettäisiin jotain tekemättä jota muuten olisi tehty siksi etteivät terroristit vain "saisi tahtoaan läpi". AFAIK Espanjan sosialistit ovat (aiheesta) vastustaneet espanjalaisten sotilaiden läsnäoloa Irakissa ilman YK:n mandaattia, ja olisi typerää takinkääntämistä tässä vaiheessa perääntyä siitä. Tietty jos se YK:n mandaatti irtoaa niin tilanne on toinen (kun vahinko on jo tapahtunut niin voi olla että olisi parempi irtautua konfliktista hallitusti eikä kertarysäyksellä).
Avatar
#54 • • ---[-]--- Guest

Eipä liene kovin viisasta sekään, että jätettäisiin jotain tekemättä jota muuten olisi tehty siksi etteivät terroristit vain "saisi tahtoaan läpi". AFAIK Espanjan sosialistit ovat (aiheesta) vastustaneet espanjalaisten sotilaiden läsnäoloa Irakissa ilman YK:n mandaattia, ja olisi typerää takinkääntämistä tässä vaiheessa perääntyä siitä. Tietty jos se YK:n mandaatti irtoaa niin tilanne on toinen (kun vahinko on jo tapahtunut niin voi olla että olisi parempi irtautua konfliktista hallitusti eikä kertarysäyksellä).



Täysin samaa mieltä. Fiksua suoraselkäisyyttä, avoimuutta ja toisaalta myös johdonmukaisuutta tulevalta pääministeriltä ja keskustavasemmisto- puolueelta. Ei tuossa mun mielestä alistuttu lainkaan terroristien tahtoon. Sotilaitten ei muutenkaan pitäis olla mukana laittomassa sodassa. Jos puolue pitää alkuperäisestä linjastaan kiinni, niin eiköhän se ole ainoastaan lupauksien pitämistä.
Avatar
#55 • • Hempp@ Guest
Eräs ns. ystäväni asuu Espanjassa,onneksi Barcelonassa tosin.
Mutta päivä ennen pommiaaltoa hän lähti Madridiin reissulle.

Yleensä tulee joka päivä höpistyä Messengerissä mutta nyt ei ole kuulunut hänestä vähään aikaan mitään.

Huolestuttavaa. :scared:
Avatar
#56 • • SamZa Guest

Hyvin oli Bush ajoittanut iskun ennen presidentinvaaleja. Ja tietysti Al-Qaida kertoi olevansa iskun takana, eli voin melkein antaa pääni pantiksi että Bush valitaan uudelleen presidentiksi. Olin lähes varma että ennen USA:n presidentinvaaleja tulee yksi suurempi terrori-isku. Tietysti se tapahtui 11. päivä ja pommeja 13, siinä jälleen vapaamuurareiden "allekirjoitus". Taas mentiin yksi askel eteen päin globaalin poliisivaltion suuntaan, kohti yksityisyyden menetystä, terrorismia apuna käyttäen.

Tämän päivän Aamulehdessä oli Kiikari-palstalla otsikko tyyliin: "Vapaamuurareilla hurjat leikit". Eräässä rituaalissa eräs vapaamuurariveli oli vahingossa ampunut toisen muurarin hengiltä. Mielestäni ko. otsikko olisi ollut paikallaan Madridin terrori-iskujen pääotsikkona.



Globalisaatio = Kirosana! :angry: :angry: Ei tässä voi kun odotella koska suomi ristitään osavaltioksi, joka tulee euroopan kansallispuistoksi! Jotain enteitä antaa yritysten pakeneminen ulkomaille. On vielä ihmeellistä seurata miten sokeita ihmiset loppujen lopuksi ovat... Massalakko niin johan alkaa tapahtua, kun raha ei virtaa! :angry:
Avatar
#57 • • ---[-]--- Guest
Sen verran tiuhaan tahtiin tulee lisäksi uusia terroristijärjestöjä, et veikkaan että terrorismin vastainen sota on alussa...siis todella alussa!
Avatar
#58 • • SamZa Guest

Sen verran tiuhaan tahtiin tulee lisäksi uusia terroristijärjestöjä, et veikkaan että terrorismin vastainen sota on alussa...siis todella alussa!



Mielenkiintoista kaiken lisäksi on se, että määritelmä "terroristi" alkaa olemaan pian melko laaja. Varokaa eläinaktivistit ynnä muut kapinahenkiset minä mukaan lukien. :angry: VIVA LA REVOLUTION :angry: Sanon mä! Globalisaatio ei ajattele ja turvaa Ihmistä vaan "Ihmistä joka TUOTTAA!"
Avatar
#59 • • Hempp@ Guest
Pian saamme ikioman Fortress Europen kun länsimaat pistävät rajat kiinni terrorismin pelossa.