Mr C, The End, UK?!?!?

17 posts, 1 page, 2,847 views

Avatar
#1 • • kapseli Guest
:confused: :confused: :confused:
Osaako kukaan kertoa millaista musaa tämä kaveri soittaa, oon menossa Singaporeen ja yhdessä klubissa oli maininta että tämä kaveri soittaa mutta mulla ei oo kaverista mitään tietoa.

Eli voisiko joku vähän valaista mitä kaveri yleensä soittaa!?! Olis mukava tietää etukäteen kannataako mennä vai etsiä joku muu paikka!!

Kiitos!!

:happyroll: :happyroll: :happyroll:
Avatar
#2 • • Tapi T Guest

Osaako kukaan kertoa millaista musaa tämä kaveri soittaa, oon menossa Singaporeen ja yhdessä klubissa oli maininta että tämä kaveri soittaa mutta mulla ei oo kaverista mitään tietoa.


Täs on jotain: http://www.residentadvisor.co.uk/dj_profiles.asp?ID=339

Muistaakseni herra on ollut Suomessakin soittelemassa pariin otteeseen. Itse kuulin herran keikan Hypessä muistaakseni vuonna 2000 ja ihan kohtuullisen kivalta kuullosti.
Avatar
#3 • • kapseli Guest

Osaako kukaan kertoa millaista musaa tämä kaveri soittaa, oon menossa Singaporeen ja yhdessä klubissa oli maininta että tämä kaveri soittaa mutta mulla ei oo kaverista mitään tietoa.


Täs on jotain: http://www.residentadvisor.co.uk/dj_profiles.asp?ID=339

Muistaakseni herra on ollut Suomessakin soittelemassa pariin otteeseen. Itse kuulin herran keikan Hypessä muistaakseni vuonna 2000 ja ihan kohtuullisen kivalta kuullosti.



Dänks, vaikutta ihan chekkaamisen arvoiselta kaverilta!! (lauantaina ei sitt ookkaan vaikeuksia päättää: Renaissance presents Hernan Cattaneo)

:excellent: :excellent:
Avatar
#4 • • JussiS Guest
Mr C:han oli Shamenin taustavaikuttajana, ja päästäkseen liian popista maineestaa eroon "tappoi" itsensä (leikisti) tanssilattialla, syömällä kourallisen pillereitä.

Koskakohan Darude tekee samat ;)
Avatar
#5 • • hexasonik Guest

Mr C:han oli Shamenin taustavaikuttajana



väärin, mr c (richard west) oli shamenin 'räppäävä' keulakuva, joka mulpotti levylle mm. megahitit 'ebenezer goode', 'boss drum' ja 'move any mountain'. taustavaikuttajahahmona oli pikemminkin 'se toinen shamen' eli colin angus sekä australiassa uimareissulla ('89-'90???) hukkunut will sinnott. herra c taisi olla 'rave'-dj jo ennen shamen uraansa. myös joistain reiveistä mikin varresta meuhkaamasta colin angus c:n shameniin taisi bongata. että semmosta triviaa tänään. :)

herra c:n soittamasta musasta puolestaan en tiedä mitään. eiköhän heppu ole ihan ammattireiska omassa lajissaan.
Avatar
#6 • • Quu Guest

herra c:n soittamasta musasta puolestaan en tiedä mitään. eiköhän heppu ole ihan ammattireiska omassa lajissaan.



Nykyään soittaa techousea sen puhtaimmassa muodossaan.
Avatar
#7 • • ER Guest

väärin, mr c (richard west) oli shamenin 'räppäävä' keulakuva, joka mulpotti levylle mm. megahitit 'ebenezer goode', 'boss drum' ja 'move any mountain'. taustavaikuttajahahmona oli pikemminkin 'se toinen shamen' eli colin angus.



Näitä kahta miestä käy pitkälti kiittäminen siitä, että nykyisin konemusiikkia kuuntelen. Livenäkin olen yhtyeen nähnyt. Kylläkin Joensuun Laulujuhlilla jossa me ~30 mudassa tanssivaan ihmistä olimme aikamoinen ihmetyksen aihe lopuille Neljän Ruusun lopetettua kaljan juontiin siirtyneille keski-ikäisille. Olivatpa vielä pääesiintyjä.
Avatar
#8 • • JussiS Guest

väärin, mr c (richard west) oli shamenin 'räppäävä' keulakuva, joka mulpotti levylle mm. megahitit 'ebenezer goode', 'boss drum' ja 'move any mountain'.


*auts*

Niin olikin.
Avatar
#9 • • vain Guest
Mene ihmeessä katsastamaan Mr C.
Avatar
#10 • • Samus Aran Guest
Joo, on kyllä ns. oikeesti hyvä DJ. About 128 - 135 bpm välillä, teknon ja housen välimaastossa liikkuvaa laadukasta ja rullaavaa biletavaraa. Hienoisia härösoundeja ja rytmejäkin löytää varmasti setistä. Pitkiä melodisia osioita niukasti. Junamaista menoa. Ukolla on useimmiten mikki hyvässä käytössä ja muutenkin kikkaa on odotettavissa. Varmasti rokkaa, mikäli muut puitteet on kunnossa. Suosittelen tsekkaamaan..
Avatar
#11 • • Funkatronik Guest
Namuksen kanssa samoilla linjoilla, mikäli pitää techistä niin Mr. C on ehdottomasti tarkastuksen arvoinen, lajissaan ihan parhaita kuulemiani tiskijukkia.
Avatar
#12 • • desouza Guest
Joo, ei voi muuta kuin jatkaa kehumista, kuten muutkin ovat tehneet. Muutaman setin olen kuullut ja ne on iskeny kybällä! Mikäli tech-house uppoaa, ei kannata jättää tilaisuutta käyttämättä. Be there or be... jooh :)
Avatar
#13 • • upee Guest
viimeksi 3mio-bileissä vappuna 2002 härmässä nähty ja kuultu miestä. oli
muuten murhaavan kova setti, pumppaavaa ja rullaavaa tekhousea,
rautaisella otteella kolmelta dekiltä soitettuna. herran ajoittaiset
rapaytykset toimivat myös kuin tauti. suosittelen!
Avatar
#14 • • kapseli Guest
Ok, suur kiitokset kaikille avusta ja infosta, pitää vissiin illalla vetästä parit Finlandia + reb bullit naamariin ja Zouk klubille kipaista!!

:excellent: :excellent: :excellent:
Avatar
#15 • • :t:c: : : Guest

Ok, suur kiitokset kaikille avusta ja infosta, pitää vissiin illalla vetästä parit Finlandia + reb bullit naamariin ja Zouk klubille kipaista!!

:excellent: :excellent: :excellent:



Jee, Zouk on kiva siihen asti ku sieltä pitää päästä takas hotellille :]
Avatar
#16 • • kapseli Guest
Damn, tuli missattua, kuuppa ihan sekaisin illalla jetlagin takia, olis varmaan ollut vähän pirteämmät bileet kuin Renaissancen bileet lauantaina!! Hernan Cattaneo soitti kyllä niin tylsää tasapaksua progea että alkoi vituttamaan oikein kunnolla vaikka Smirre redbulleja oli aika monta kuutiota mahassa!!

:mad: :mad: :mad:
Avatar
#17 • • OSC8 Guest

mr c (richard west) oli shamenin 'räppäävä' keulakuva, joka mulpotti levylle mm. megahitit 'ebenezer goode', 'boss drum' ja 'move any mountain'.



Jes, Mr. C:n soittama kama ei kyl uppoo millään tapaa, mut Shamenistä pitää kyllä antaa miehelle pisteet...

Moooov eeni mauntaaaaainh!!! :hearts: