only dj'stä ja dancegroovesista kun oon tilannut niin kotiovelle ne on toimittanut Transpoint. Aamulla on aina tullut soitto ja kysely että koska oon kotona.
Sama pulju pyörittää toimintaa Tampereella. Tällä kertaa tosiaan torstaina tulee soitto, että
huomenna tulisi fillarilähetti tuomaan pakettia. Kun kysyin mikä tässä päivässä on vikana, vastaukseksi annettiin, että päivän kuljetukset on jo lähetetty.
Käydessäni noutamassa levyt kysyin mihin aikaan paketti oli saapunut terminaaliin. Kuulemma oli tullut jo yöllä. Minkä helvetin takia sitten sitä pakettia ei voitu laittaa kyytiin, joka toimitetaan samana päivänä perille.
Vielä kun otetaan huomioon että Transpointin omassa rahtikirjassa lukee kohdassa kuljetusohjeet: "Perille mahd. nopeasti". :angry:
Mun kohalla ei valittamista..hinnat sais tietty olla *vähän* halvempia! (Dancegroovesista 6 levyä 12.5e, 7-en muista mikä määrä 21.5e! Melkoinen hintaero!)
Se on 7-22 levyä. Päälle 22 levyä, niin postikulut on 32.50e
Hinnat on mun mielestä ihan jees. Lähetyskulut kompensoituu halvoilla levyjen hinnoilla. Nappaat mukaan viikon levyn (5,5e), niin paketti on entistä halvempi :)