1,299 posts, 65 pages, 471,833 views
H&M:s oli alkanu alet, joten saaliiksi 1 x villapaita, 2 x kauluspaita ja 1 x housut, yht 49e
H&M:s oli alkanu alet, joten saaliiksi 1 x villapaita, 2 x kauluspaita ja 1 x housut, yht 49e
pitäisköhän ittekin käydä tukemassa hooetämmää..
pitäisköhän ittekin käydä tukemassa hooetämmää..
Riippuu vähän mitä vaateelta haluat.
Jos kiinnostaa lyhyt kausituote, joka nyppääntyy, päästää väriä, saumat alkaa vetämään ja kangas kutistuu eri määriä eri suuntiin, niin toki mene H&M...
Jos taas haluaa jotain piempiaikaista niin suosittelen välttämään.
Toisaalta onhan h&m:ssä myös hyviä juttuja, kuten esim vyöt, kunnes niistä katkeaa metalliosat :scared:
Kaikki ei halua pousailla überhienoissa merkkikuteissa "muka" parempana ihmisenä kuin muut...
Niin ja monet "vaate"merkit eivät myy vaatteita.Kaikki ei halua pousailla überhienoissa merkkikuteissa "muka" parempana ihmisenä kuin muut...
Jos kiinnostaa lyhyt kausituote, joka nyppääntyy, päästää väriä, saumat alkaa vetämään ja kangas kutistuu eri määriä eri suuntiin, niin toki mene H&M...
Pakko viel pousailla: mulla on vieläkin säännöllisessä käytössä erään saksalaisen laatumerkin vuonna -99 ostetut nahkahanskat ja -00 ostettu talvirotsi. Molemmat näyttävät vieläkin hyviltä ja ajankohtaisilta, eikä niistä ole havaittavissa juuri minkäänlaisia käytön merkkejä.
Sen takia itekki ostan h&m:stä vaan alennusmyynneistä ja semmosia käyttövaatteita, joiden tiedän menevän rikki suht vickelästi ja jotka voi sit vaihtaa tuoreimpiin. Esim 4,99e maksanut pikeepaita ei oo imo kovin paha, vaikka sen käyttökerta saattaakin jäädä alle kymmeneen.
Tapi honey, mulle on ihan sama mitä ajattelet Kotkasta paikkakuntana.
Mua ihmetyttää ja naurattaa että sä vedät useasti pakastasi ton "Kotkakortin" jos mä olen jotain sanonut...
Eikö muuhun humorinkukkaan enää juttuja irtoa?
Ei sinänsä, onhan se varmaan aina loistavan hauska argumentti Hesalaisen silmin...
Kaikki ei halua pousailla überhienoissa merkkikuteissa "muka" parempana ihmisenä kuin muut...
Ei sinänsä, hm on melko roskaa, mut ainakin halpaa.
Joten, se riittää mulle...
Sama kuin esim ikea, kun osaa odottaa tiettyä laatua niin ei pety...
Halpa on paskaa, vähän niinku wii verrattuna xbox360 tai ps3? ;D
JÄLLEEN yhden nitkuhuivin
JÄLLEEN yhden nitkuhuivin
Mikä on nitkuhuivi? Mäkihaluun:S!