Tää on mulla aina ongelmana. Missä on näppis... missä on hiiri... no oppii ainakin pikakomentoja näppiksellä sillo ku hiiri on kateissa ja näppistä oppii korvaa hiirellä ku tilanne on toisinpäin.
Näppistä ei onneksi helposti hävitä, mutta hiiren kyllä. Nyt tän näppiksen myötä kaikilla kolmella eli hiirellä, näppiksellä ja kakella on omat latausasemat ja siten aina paikka johon ne laittaa. Aika pieni asia, mutta pitää olohuonetta siistimpänä. Etuna myös on, että kaikki on logitechin tuotteita ja latausasemat näyttää edes jollakin tasolla samanlaisilta.
Toi näppiksen virtakulutus on kyllä totta. Hiiri syö paristot aika äkkiä, mutta näppäimistössä kyllä jauhaa varmaan 6kk yksillä paristoilla :)
Pitäs saada kunnon kaukosäädin kehiteltyä. Ku toi äänikortin kaukosäädin on vähä rajoittunu.
Logitechin harmony on jees sarja. Itsellä löytyy tosta sarjasta 895:n ja olen tosi tyytyväinen. Pieni miinus muovisista napeista kyllä... jos oikein haluaa panostaa niin uusi tonninen on varmaan aika loistolaitos.
Niksutusnaksutus häiritsee. Onko ne muuten ne vastukset kans mitotettu sormien mukaan? Siis että qazpö- on kevyet ja siitä sitten ku mennään rfvujm linjalle, niin on tiukempi? Ku tottuu ni se on oikee jumalainen.
Ei siinä kyllä tollasta ole, mutta näppäimet on poikkeuksellisen "tasaiset" painaa, tolla oli joku hieno nimikin, jota en nyt muista. Lähinnä tuntuma on pikkusen edellistä mallia parempi, mutta en mä tiedä onko tolla sitten käytännössä mitään väliä...
Ei haittaakkaan niin paljoa jos ne kerran sammuu ja on päällä vain ku sitä hiplaa. Sit ledit on jeespoks juttu. Jos ei koko ajan häiritse silmää.
Joo, siis kyseessä varsin hillitty ja tyylitelty valoefekti. Esim kun tota hiiripadia koskettaa, niin hiiripadin ympärillä syttyy kans hyvin ohut "valorengas", rengas sammuu hitaasti kun padia ei enää kosketa. Sama juttu on tossa voimakkuussäädössä.
Samalla tavalla valolla näppis ilmoittaa jos ruutua zoomaa tai jos F-nappeihin laittaa päälle jonkun erikoistoiminnon normalin F:n tilalle.
Suurin haitta on toi yhtenäinen pleksipinta, siinä kun näkyy sormenjäljet aika pirun helposti =)