- makkara/perunasose laatikko
- 2 x mullermilch suklaajuomaa
- 2 x sesamsiemensämpylä
- juustoo
- kalkkunaleikettä
- 2 x suklaapatukka
- 2 pakettia nescafe cappuccinopakettia
1,299 posts, 65 pages, 470,622 views
hullut päivät palkitsee:
Silkkaa säästöä :heart:
hullut päivät palkitsee:
stnan hieno :o
edit: mitenköhän tosta täyttää esim pullon?
hullut päivät palkitsee:
stnan hieno :o
edit: mitenköhän tosta täyttää esim pullon?
Tai lasin?
Toi on vissiin kylppäriin tarkoitettu, olenko väärässä? Olisi kyllä ihan sellaisena kodin koristevesiputouksenakin hieno. :)
Toivottavasti muu kämppä näyttää yhtä hyvältä, ku muuten voi tulla hassu kontrasti, jos muu on "peruskamaa" :)
Joo, kylppäriin toi on tarkoitettu. Ollaan ajateltu kivitasoa, jossa upotettu altapäin kiinnitetty allas.
Toivottavasti muu kämppä näyttää yhtä hyvältä, ku muuten voi tulla hassu kontrasti, jos muu on "peruskamaa" :)
Muun kämpän kuvia voi ihmetellä sisustustopicissa, mutta kyllä mä uskoisin, että toi hana sopii tähän asuntoon mainiosti. Tosin tällä hetkellä vessa on hirveä (ja siitä syystä tota ei vielä laiteta), mutta putkiremppa sitten aikanaan korjaa asian :)
+ hki-osaka ja takas lennot, makes me veryyyyy, veryyyyyy happy ::p:
+ carrolsin safkat, jotka kuitenkin jäi melkein kokonaan syömättä ja juomatta, koska mulla oli päivällä syömishäiriö, joka hankaloitti hetkellisesti elämää, kun mikään ei maistunu tarpeeks hyvältä tai kääntäen: kaikki maistui erittäin pahalta...
+ carrolsin safkat, jotka kuitenkin jäi melkein kokonaan syömättä ja juomatta, koska mulla oli päivällä syömishäiriö, joka hankaloitti hetkellisesti elämää, kun mikään ei maistunu tarpeeks hyvältä tai kääntäen: kaikki maistui erittäin pahalta...
Darra? :)
tänään taas sarjassamme pikku ostosten päiviä.
1 kpl BMW M3 coupe SMG -97 black on black :heart
tänään taas sarjassamme pikku ostosten päiviä.
1 kpl BMW M3 coupe SMG -97 black on black :heart
:D HAHAA nöyryyttävää!!
(No pistä nyt edes pari kuvaa jakoon.)
hnmm,
epson perfection 4990 photo -skannerin, ja ansel adamsin opuksen "the negative". pinon vinyylilevyja, joita en jaksa listata tonne topikkiin. puol litraa jukurttia.