1,299 posts, 65 pages, 470,825 views
tiskiharja
Ostin tänää ison kassillisen ruokintatarvikkeita lidlistä ja rahaa meni vain n 20 euroa :eek:
Lidl on tosiaankin laskenut elintarvikkeiden hinnat uudelle tasolle. Osa tuotteista on kyllä vähän vasemmalla kädellä tehdyn makuisia, esim. joku aivan tolkuttoman suolainen leikkele mitä erehdyin kerran ostamaan, samaten valmisruoat (ainakin kaverin kokemusten mukaan).
serotonot möi mulle sielunsa. sinänsä ihan hyvä kauppa, vaikka tuote onkin menettäny paljon jälleenmyyntiarvoaan sitten lapsuuden päivien, mutta kun oli niin halpa (kunnioitusta plattarissa ja pari keikkaa muuallekin kuin psykebileisiin, sis. alv.)
nimim. mulle soitettiin jo rikospoliisista aamulla
nimim. mulle soitettiin jo rikospoliisista aamulla
nou hätä, mä oon hoitanu bisnekset niiden kaa kuntoon jo aikoja sitten..
Kilo Goudaa
Kilo Goudaa
.
.
.
Yhteensa: 53,35e
tähän mennessä kaikki halpis elintarvikkeet mitä on lidlistä ostettu on maistuneet aivan hirveelle. Itse en oo ostaneet mut kaverit on tarjonnu, välttelen tuollaisia tunkioita viimeiseen asti.
Vaikka Lidlissä on hieman halpa tunnelma, niin sen myymien elintarvikkeiden hinta/laatu-suhde on mielestäni todella erinomainen. Aloittelijan kannattaa aloittaa tutustuminen esim. Sacher-leivoksista ja heldelmämyslistä.
:excellent:
Dirk.Ooksä löytäny läheisen Aldi Marktin kenties?