drS - drifting moments [progetrance -> kiksu]

18 posts, 1 page, 2,017 views

Avatar
#1 • • drS Guest
alkupuolisko kevyttä progempaa fiilistelyä, ja siitä sitten hienoisten global trance -vivahteiden kautta siirrytään menevämpään kiksuun. uusia ja wanhoja biisejä sulassa sovussa.

palautetta täytyy antaa!

78min | 160kbps | imase

biisit:
00. intro
01. sheep winter
02. miro by your side sonorous bright side mix
03. tiësto in my memory fade's sanctuary mix
04. oliver lieb pres. smoked metropolis midtone mix
05. polaroid so damn beautiful andy morris main mix
06. riva run away
07. AMbassador the fade fade mix
08. opal the snake transa mix
09. astrix solaris
10. mesh purple haze
11. michael woods solex close to the edge
12. ar52 enigma
13. M.I.D.O.R. & six4eight point zero
14. christian rusch & greg murray the promise
15. outro

akir0lle taasen kiitosta serveristä. :heart:
Avatar
#2 • • Timmo Guest
Toimi ainakin mulle. Eipä mulla sen kummempaa palautetta. :)
Avatar
#3 • • Cype Guest
Hyvältä kuulosti.
Poltin jopa levylle autokuuntelua varten :happyroll:
Avatar
#4 • • Homegrove Guest
Hienosti miksattu mutta varsinkin loppua kohden ihan liian kiksua mun makuun. Jokunen helmi joukossa kuitenkin kuten esmes Midtonen Oliver Lieb remix.
Avatar
#5 • • drS Guest
juup, setit tuppaa aina olemaan joko liian progee tai liian kiksua ja tässä yritinki miellyttää kummankin saundin kannattajia sekä tavoitella hieman laajempaa kuulijakuntaa :)

kiitos palautteista, lisää saa antaa!
Avatar
#6 • • akir0 Guest
Pari kertaa kuunneltu. Mainioita biisejä ja loistokkaasti miksattu. Pari vaihtoa tulee sisään vähä töksähtäen, mut se on semmosta. Rakenne myöskin vaihto diipimmästä menevämpään aika nopeasti.

Jäänee tääki kyl voimasoittoon, etenkin parin loisteliaan kipaleen ansiosta.
Avatar
#7 • • Juki54 Guest
Oikein hienosti miksattu kyllä :heart: Jonkun verran biisejä jotka ei mulle iskeneet, ja vastapainoksi oikein maistuvia kipaleita.. Toi Riva on :hearts:
Avatar
#8 • • OCS Guest
Alku lähti mainiosti tuollaisella euforisella ja kevyellä materiaalilla ja hetken jo odotti, että koska tämä oikein alkaa potkimaan. "So damn beautiful" aiheutti jalassa jo pientä vipatusta, mutta biletysvaihde meni vasta tuossa "Purple hazen" kohdilla päälle. Loput siitä olikin laadukasta tanssikamaa minkä tahdissa mielellään tanssisi.

Eli himassa kuunteluun tämä sopii kuin pää halkoon, mutta bileissä toimisi vain tuo loppuosa. Niin ja muutamat vaihdot töksähti vähän omituisesti, mutta muuten smoothia. Tähdet 4/5 :) Tulipas pitkästä aikaa oikein ajatuksen kanssa kuunneltua O.o
Avatar
#9 • • -T-r-a-n-c-e-r- Guest
No ni! Tuli ihan tämän miksauksen takia rekisteröidyttyä! Toivottavasti osuu tämä vastaus oikeaan threadiin.

Aivan loistava kokonaisuus! Jestas! Useampia miksauksia tältä palstalta imuttaneena tämä oli se ensimmäinen joka pisti sormet syyhyämään kommenttia. Kuunnellessa tuli mieleen, että kaverin täytyy olla melko älykäs tyyppi..

Alku oli mukavaa lepoilu musaa, mutta ei kuitenkaan tavanomaista "jumpetta". Siitä sitten vaihdettiin mainiosti sinne "fiilistelyn" puolelle! Ajattelin kuunnellessa, että tämä on ihan OK musiikkia taustalle, kun lukee jotain tietopuolista kirjaa, mutta tulihan sieltä se osuus, joka pisti ihon kananlihalle! (Ainut tapa mulle tuntea, että musa on toudella hjyvää!)

Itsessään se trance -osa luultavammin ei olisi reaktiota niin vahvana antanut (jäi siinä sitten duunit puoleksi tunniksi jäihin), mutta alun pohjustuksen "äly" -osuus oli pohjustanut tuon nostatuksen todella hyvin.

Huh.. vaikea laittaa sanoiksi, mutta aivan erinomaista! Toivottavasti toisella kuuntelukerralla saa vielä samat fiilikset!

-T-r-a-n-c-e-r-
Avatar
#10 • • drS Guest
oho, kiitos vaan :) harvoin sitä on älykkääksi mixin perusteella haukuttu..
Avatar
#11 • • h.renell Guest
jees.

kaunista oli, ei olisi uskonut että näin raavaasta miehestä kuin drS lähtisi näin kaunista settiä
vaikken tavallisesti tällaista kuuntelekaan, niin tämä soi mukavasti taustalla töitä tehdessä.

teknisesti laadukasta miksausta, mukava kuunnella.

:roll:
Avatar
#12 • • JussiS Guest
Tulipa tääkin kuunneltua, tosin autossa mut silti.

Miksaus sinänsä ihan perusnättiä, hyvin biitissä ja suurin osa vaihdoista sopii hyvin yhteen. Ite kyllä ihmettelin tota rakennetta aika paljon, en ite olis pistäny psykee keskelle, vaikka se siihen miksauksellisesti sopikin. Ton Astrixin jälkeen meno laskikin taas aika voimakkaasti, ja parin "halpistrancen" kautta tulikin vähän enemmän "pauketta", joka mun mielestä ei rakenteellisesti toiminu oikeestaan yhteen. Alussa on kuitenkin kivaa fiilistelyä. Biisit keskimäärin hyviä, tosin muutama halpistrance joukossa mistä en tykänny.
Avatar
#13 • • drS Guest
kiitos jussillekin palautteesta!

hassua sinänsä että itse olen kerrankin suht tyytyväinen rakenteeseen ja solaris nimenomaan sopii mielestäni loistavasti juuri tuohon väliin :)
Avatar
#14 • • JussiS Guest

kiitos jussillekin palautteesta!

hassua sinänsä että itse olen kerrankin suht tyytyväinen rakenteeseen ja solaris nimenomaan sopii mielestäni loistavasti juuri tuohon väliin :)


saat valita:

a) Olet väärässä
b) Makuasia
Avatar
#15 • • drS Guest

a) Olet väärässä
b) Makuasia



mä valitsen sen että olet väärässä :D makuasioitahan nää on...
Avatar
#16 • • JussiS Guest

mä valitsen sen että olet väärässä :D makuasioitahan nää on...


Itseasiassa se Astrix kyl sopii siihen kohtaan, mut se loppusetti ei enää sovi Astrixiin.
Avatar
#17 • • wallu Guest
Noniin...Sitä paljon kaivattua palautetta... :)

Eli alku oli ihan sanoinkuvaamattoman mahtava, ainakin mun mielestä :D
joku sano, että vaihdot oli vähän töksähtäviä...mut mä tykkäsin niistä kun teen ite samantyylisiä :hah:
Loppua kohden setti menikin sitten mun mieleen ihan liian juustoseksi, että olisin pitäny siitä, vähän kuten homegrovellakin :happyroll:
Avatar
#18 • • okiru Guest
Ruoska kävi isännän puolesta joten sitä kaivattua palautetta antaen:

Tykkäsin alun meiningistä todella paljon. Sheepin Winter on kyl niin luksus tsilli leijailu et ei mitään rajaa. Progetrancen suuri ystävä, kun olen niin ei voi muuta kuin nauttia. 43 min jälkeen alkava biisi alkoikin oleen hieman jo minulle ignoreen menevää musaa ja ei oikein maistunu. Tosin Purple Haze toi aaah fiiliksiä kuulla sitä pitkästä aikaa. On vaan niin kaunis biisi ettei mitään rajaa. Solex taas hieman töksähtää saundillisesti.. poppikamaa tosin ja kyl jengi tolla joraa, no doubt. Enigma onkin erittäin mainio biisi. Alkaa tosin oleen niin paljon soitettu jokapuolella että siihen on alkanut hetkellisesti saamaan tarpeekseen :D
Ja sitten tuli The promise.. Niiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä et huh!! Ekan kerran kuulin Jacen miksauksella ja luukutin sitä varmaan 24/7, kuin myös nyttemmin sun miksauksella. :heart: Mainio lopetusbiisi.
Outro sinänsä oli tarpeeton tuohon.. epämääräistä ambient mölinää. Sopii alkuun aina paremmin :)

Summa summarum:
Todella pureva selektio noin 1/3 setistä. Maistui kyllä - kiitos jälleen vaivasta. Tekniikassa ei mitään moitittavaa, nätisti menee. Kiip ap da kuud vork maan!