krapulatopic

580 posts, 29 pages, 138,476 views

#201 • • jorkki Guest

mä tiedän että kaikki jotka mut eilen näki odottais sydäntä raastavaa raporttia kohmelosta, mutta ikäväkseni joudun (jälleen) tuottamaan pettymyksen. :(

Mun ei tarvi tuottaa pettymystä ainakaan krapulan suhteen :panic: ::shocked:
Ehkä paskin olo muutamaan vuoteen.
#202 • • Juki54 Guest
semmone pieni orastava.
nyt vaan hitsauskypärä päähän ja kauppaan ostaa limsaa! :cool:
#203 • • Timmy Guest
Väsymyskrapula puskee päälle kun pitäis vielä tehdä töitäkin. Ei mukava. Onneks muistin ottaa illalla ibumaxin runsaan veden kera ennen nukkumista.

Mikähän siinä on kun ei opi...
#204 • • Daniel Braun Guest
Ei edes oo :(
Meni taas alkoholin käyttö ihan hukkaan...
#206 • • Tapsa Guest

11 tequilaa + 11 vesseliä = 11 oksennusta & 11h unta.

:D
Way to go !

Saas nähä millanen kommentti tulee tänne Ke,
kun pitäis tos eka bisse imasta tänään ~klo 14.00
ja siit sit koko laivareissu ja ehkä vielä Ti baari !
:panic:
#207 • • Tapsa Guest
*oksennuhymiö*
#208 • • Juki54 Guest

*oksennuhymiö*

amatööri! :D

no ei vaiskaa, oon ylpee susta TapiO!
#209 • • carnice Guest
Oli lievää, nyt hakemas uutta huomiselle :(
#210 • • drS Guest
oivoi, ei tollasia juhlia oo olemassakaan... ainakin meni tekiilaa, viskiä, vodkabatteryä, baileyssalmaria, viiniä, kaljaa, boolia, jotain epämääräistä tököttiä, jekkua, skumppaa jne.

ja sen kyllä huomaa.
#211 • • Aulis_G Guest
juu on kyl :panic:
#212 • • Quu Guest
Nyt on pitkästä aikaa melkolailla paha olo.

jay.gif
#213 • • Hempp@ Guest
Eilisiltana kului puoli pulloa Koskenkorvaa,sixpäkki,pari B-52:sta ja pari tequilajägeriä.

Mutta missä on krapula, minä vaan kysyn :confused:
#214 • • peepe Guest
Joo, kyllä sen huomaa, että alkaa olla ns iso ihminen. Joka kerta nykyään kun ottaa enemmän kuin kaksi siideriä, on krapula. Eikä enää mitään pieniä "krapuloita", vaan sellaisia olotiloja, että todella tietää ottaanensa, ja ymmärtää miksi joku ehkä joskus sanoo; ei koskaan enää...

Toissa viikonloppuna oli kyllä sellainen, sanoisinko yks tähän asti kamalimmista olotiloista. Ei tehnyt edes mieli pientä tippaa vettä nauttia, ja pienikin liike kahden peiton alla sai aikaan sellaiset ällötykset ja oksennusolon. Mut joo, kohta on juhannus ja siihen mennessä toi hirvittävä krapulalauantai on kenties painunut jo unholaan...
#215 • • JsL Guest
tadaa :(
#216 • • Aulis_G Guest
apua nyt irtoo pää :panic:
#217 • • Bio Guest
Tänään oli pitkäst aikaa taas paha darra. Ei meinannu jysäri hellittää ja koko ajan oli sellanen olo et pian lentää laatta. Mut elämä voitti taas jossain vaiheessa..
#218 • • jouni a Guest
:panic: :panic: :panic: hirvee kestodarra ollu koko päivän... :angry:
#219 • • Bio Guest

Joo, kyllä sen huomaa, että alkaa olla ns iso ihminen. Joka kerta nykyään kun ottaa enemmän kuin kaksi siideriä, on krapula. Eikä enää mitään pieniä "krapuloita", vaan sellaisia olotiloja, että todella tietää ottaanensa, ja ymmärtää miksi joku ehkä joskus sanoo; ei koskaan enää...

Joo-o, eilen mulla tosiaan oli aika hirvee kankkunen ja tänään oli aivan kauheen vaikeet herätä ja päästä liikkeelle. Saas nähdä mitä täst työpäiväst tulee, nyt jo väsyttää kauheest :scared:
#220 • • djsakke Guest

Vanhuus ei tuu yksin! ja kun naa krapulatkin on sellasii kahden paivan proggiksii niin ei sita kyl mieli tee paljon naukkailla. Vaikkakin eilen kyl ohrapirtelo maistui ..