Tyylisuunnat

60 posts, 3 pages, 10,799 views

Avatar
#41 • • sauce Guest

Mulla oli jossain topicissa kaikki nämä genret jaettu viiteen. Lisäksi toi jaottelu toimi erittäin hyvin. Elikkä:

1. Kiksupolkka
2. Länkytys
3. Hömpötys
4. Rikkobiitti ja muu kannabiksen käyttöön viittaava musiikki
5. Epämääräiset

Näillä pitäisi pärjätä loppuun asti!



aika hyvä. siirryn tuohon. opetellussa menee kyllä aikaa. paitsi että voisitko tarkentaa Länkytyksen ja Hömpötyksen eroja...
Avatar
#42 • • JussiS Guest
Ojankaivuuproge
Avatar
#43 • • jUSSi Guest

Mulla oli jossain topicissa kaikki nämä genret jaettu viiteen. Lisäksi toi jaottelu toimi erittäin hyvin. Elikkä:

1. Kiksupolkka
2. Länkytys
3. Hömpötys
4. Rikkobiitti ja muu kannabiksen käyttöön viittaava musiikki
5. Epämääräiset

Näillä pitäisi pärjätä loppuun asti!



mä pärjään kahdella genrellä. On Hyvää Musaa ja sit on paskaa.
Avatar
#44 • • JimmyD Guest
kyllä kaikki paitsi kiksu on polkkaa joten .....
Avatar
#45 • • nvd Guest
pitää nyt tänneki sitte tarjota mun nykyistä lempparigenrenimeä, eli:

goottikiksu! :heart:
Avatar
#46 • • Quu Guest

aika hyvä. siirryn tuohon. opetellussa menee kyllä aikaa. paitsi että voisitko tarkentaa Länkytyksen ja Hömpötyksen eroja...



Länkytys on sellaista luuppaavaa kamaa, kuten tekno, proge ja suurin osa housesta. Hömpötys on taas kaikkee jatsahtavaa, orgaanista, yms pepunketkutusta ja latten hörppimis musaa.
Avatar
#47 • • da_chef Guest
ihan vitun hyvä - hyvä - huono - ihan vitun huono
Avatar
#48 • • da_chef Guest
tai vaihtoehtoisesti:

ostettavaa - kuunneltavaa - paskaa
Avatar
#49 • • Hexe Guest
:confused: Missäs tosa pitkässä listassa oli EBM....? :confused:
Avatar
#50 • • sauce Guest

aika hyvä. siirryn tuohon. opetellussa menee kyllä aikaa. paitsi että voisitko tarkentaa Länkytyksen ja Hömpötyksen eroja...



Länkytys on sellaista luuppaavaa kamaa, kuten tekno, proge ja suurin osa housesta. Hömpötys on taas kaikkee jatsahtavaa, orgaanista, yms pepunketkutusta ja latten hörppimis musaa.



jeps. makes sense. Siis hömpötykseen kuuluu myös kaikki muka hauskatkin?

mitä múuten on "broken beat"? siitä oli jossain jotain juttua, mutta en ainakaan mä ole törmännyt tietoisesti?!? ja siinä jutussa sitä verrattiin drum'n'bassiin, mutta ei täsmennetty että miten se eroo db:st...?
Avatar
#51 • • oddi Guest


mitä múuten on "broken beat"? siitä oli jossain jotain juttua, mutta en ainakaan mä ole törmännyt tietoisesti?!? ja siinä jutussa sitä verrattiin drum'n'bassiin, mutta ei täsmennetty että miten se eroo db:st...?



Broken beat ei mielestäni ole kovinkaan lähellä junglea taikka dnbtä eikä ole siis synonyymi rikkobiitille joksi breikkimusiikkia suomeksi usein kutsutaan. Broken beat on käsitykseni ja kokemukseni mukaan semmosta uutta jazz, funk, soul & brazil vaikutteista musaa jota Gilles Peterson soittelee. Esimerkilliseen biisiin kuuluu samba kilinää ja kilkettä, pianoa, 'nykiviä rytmejä' ja viileitä naisvokaaleja. Artisteja on mm. Vikter Duplaix, Bugz in the Attic, Domu, Alex Attias & 4Hero. Menee siis mielestäni hyvin tuohon hömpötykseen ja kahvipöydänrummutteluosastoon.
Avatar
#52 • • sauce Guest


Gilles Peterson soittelee. Esimerkilliseen biisiin kuuluu samba kilinää ja kilkettä, pianoa, 'nykiviä rytmejä' ja viileitä naisvokaaleja. Artisteja on mm. Vikter Duplaix, Bugz in the Attic, Domu, Alex Attias & 4Hero. Menee siis mielestäni hyvin tuohon hömpötykseen ja kahvipöydänrummutteluosastoon.



joo, hömoötukseltä kuulostaa. tarttis varmaan zsekata jossain välissä joku noista artisteista. vaikka tuskin pidän. hehe.
Avatar
#53 • • Al Tapone Guest

Sit tietys tää uus tyylisuunta "hardstyle"



Hyvä Daniel, alat oppia :) Loistavaa matskua!!
Avatar
#54 • • Ztar Guest
Braindance!
Chipmusic!
Avatar
#55 • • Leaphion Guest

Chipmusic!



YEY!!! :king:
Avatar
#56 • • teknis- Guest
kellarihumppa
Avatar
#57 • • Hugo Guest
Semmosta, jota voi kuunnella & semmosta, jota voi soittaa.
Avatar
#58 • • A-E Guest
schranz ja mayhem techno
Avatar
#59 • • trusti Guest
polkka
jenkka
humppa

edit: näähän perkele oli jo täällä
Avatar
#60 • • Timce Guest
Hardgroove puuttuu tuosta listasta..tosin se taitaa olla synonyymi pesukoneelle..enivei.