http://ww2.yle.fi/pls/show/frameUutiset?id=242380
57 posts, 3 pages, 7,287 views
*seisooasennossakyynelsilmäkulmassatervehtienpuolitangossaolevaasiniristilippua*
Kaikilla on sama ihmisarvo
Ei kai?Mistä kuulit?
Ei kai?Mistä kuulit?
No oletpa näppärä!
Syntyessään kyllä, mutta minun silmissäni oman ihmisarvonsa saa kyllä laskettua ameeban alapuolelle, vaikkapa raiskaamalla lapsen tai sytyttämällä sodan.Kaikilla on sama ihmisarvo.
Sodan jälkeen Aatu toimi kyllä täysin rauhan puolesta. Hänen tavoitteenaanhan oli tehdä Suomesta sellainen, että kukaan ei halua hyökätä sinne. Kyllä hän ihan hyvä kaiffari oli.Toisaalta voisi pitää A.E:tä ja muita sotasankareita muistomerkkeinä siitä kuinka perverssi asia isänmaallisuus loppupeleissä on.
Yes I know thank You!
Syntyessään kyllä, mutta minun silmissäni oman ihmisarvonsa saa kyllä laskettua ameeban alapuolelle, vaikkapa raiskaamalla lapsen tai sytyttämällä sodan.
Sodan jälkeen Aatu toimi kyllä täysin rauhan puolesta. Hänen tavoitteenaanhan oli tehdä Suomesta sellainen, että kukaan ei halua hyökätä sinne. Kyllä hän ihan hyvä kaiffari oli.
thats more like it.
Olipahan hän myös ensimmäisiä Suomalaisessa kirjallisuudessa noteerattuja 'piripäitä'.. Viite1
Olipahan hän myös ensimmäisiä Suomalaisessa kirjallisuudessa noteerattuja 'piripäitä'.. Viite1
no tuo pervitiinin käyttö taistelu-tilanteessa (kun on tavallaan pakko..) on kuitenkin vähän eri asia kuin rauhan aikana. silloin kun tehdään paljon muutakin sellaista mikä ei ole rauhan aikana sallittua. esim. tapetaan ihmisiä.
Olipahan hän myös ensimmäisiä Suomalaisessa kirjallisuudessa noteerattuja 'piripäitä'..
Meidän tulisi kiittää Enroothia, koska oli yksi niistä jannuista jonka vuoksi me emme käytä ruplaa tällä hetkellä jokapäiväisessä elämässämme. Rauha hänen muistolleen.
Päästä eroon? Miksi? Selvennätkö? Jos tulee pitkä, niin onhan meillä filosofiatopic.Tuo onkin tarkalleen se miten käytännössä ajattelen, mistä yritän parhaimpani mukaan päästä eroon.
En usko, että se ihan vitsailua on ollut. Joillain katsos tuollainen jo käsitteeksi noussut henkilö voi tuottaa voimakkaita tunteita - ainakin kuollessaan.Mutta nyt kun hän kuoli, ei pidä itkeä siniristilippua kohden kuten parissa ekassa replyssä vitsaillaan, koska se olisi lähinnä kansallismielistä masturbaatiota.
Tähän, että mä en esmes käy niitä kasviksia kattelee sairaalassa kuuluu myös se, että mä annan jokaisen kunnioittaa kuolleita ihan miten ne itte tykkää niitä kunnioittaa. Jos joku kunnioittaa Aatua sytyttämällä kynttilän ja kirjoittamalla nimensä adressiin, tuen tätä valintaa. Itse en tule sytyttämään kynttilää, mutta minä olenkin kyyninen paskiainen.Sen sijaan A.E:tä ylitse muiden kunnioittavat kunnioittakoon häntä ihmisenä muistamalla tuo hänen ajamansa rauhan ihanne jne.
no tuo pervitiinin käyttö taistelu-tilanteessa (kun on tavallaan pakko..) on kuitenkin vähän eri asia kuin rauhan aikana. silloin kun tehdään paljon muutakin sellaista mikä ei ole rauhan aikana sallittua. esim. tapetaan ihmisiä.
joo tiedän, lähinnä tarkoitin yhteyttä yhteiskunnan kaksinaamaiseen suhtautumiseen päihteisiin..