M: trancea,housea ja jotain hardhousea vinyyli 12"

35 posts, 2 pages, 4,132 views

Avatar
#21 • • Juki54 Guest
Mä taas tiedän että ainakin U2, MEO, Chicane ja Balearic Bill ovat menneet :) Mun ja kaverin hyllyissä nyt :excellent:
Avatar
#22 • • Kosmonaut Guest
Mä sain vastauksen 28.2, mutta kun lähetin tarkemmin mitkä levyt halusin niin vastausta ei ole vieläkään tullut. Nämä taisin itse haluta:

Chakra: love shines trough
BT: mercury & solace
Free fall: skydive
Moby: Natural Blues (Se missä on katcha remix)

..eli päällekkäisyyksiä näyttäis olevan kun katsoo muiden listoja :sad:
Avatar
#23 • • NS Guest

Mäkin kyselin 26.2. n klo 9:00 allaolevia levyjä:

De niro: state of mind
Space manoeuvres: stage one
Leama: labyrinth (orkidea remix)
Moby: porcelain
Brother brown feat. Frankee: under the water
Quivver: she does
Chicane: saltwater
Ambassador:the fade
BT: mercury & solace
Illuminatus: hope

Eipä vaan kuulunut mitään. Hyvä meininki !



Itse lähetin viestini 25. pvä ja silloin ainakin noista Space Manoeuvres, Quivver, Chicane ja Brother Brown olivat jo menneet.

Edit: Space Manoeuvresia saa muuten tilattua vielä Hoojilta sekä vinyylinä että CD:nä. Vinyyli 5£ ja CD 3£.
Avatar
#24 • • blasterjazzter Guest
welhon mailissa näköjään on ollut jotain, kun eilen näköjään oli mennyt ensimmäinen kyselyni läpi. ihmettelinkin jo, kun kyselin levylistojen perään...että mikäs on kun ei ekan vastauksen jälkeen ole kuulunut mitään. Laitan tänään päivityksen tänne, ja vastaan maileihin illan mittaan. Kaksi pakettia on tosiaan vasta lähtenyt, joten onhan niitä vielä aika läjät jäljellä. Ne jotka on varaillut ja saamut mailia takas (tietää) niin varmistatteko varauksenne tänään, koska mulla on joku 5-6 suht isoa nivaskaa varauksessa...joista ei ole kuulunut mitään...koska siinä mailissa on ilmeisesti jokin mättänyt. Sori kaikille tästä fibasta, vaikkei mun syy olekkaan.

Tomppa
Radarski

Posts: 182

#25 • • Radarski

welhon mailissa näköjään on ollut jotain, kun eilen näköjään oli mennyt ensimmäinen kyselyni läpi. ihmettelinkin jo, kun kyselin levylistojen perään...että mikäs on kun ei ekan vastauksen jälkeen ole kuulunut mitään. Laitan tänään päivityksen tänne, ja vastaan maileihin illan mittaan. Kaksi pakettia on tosiaan vasta lähtenyt, joten onhan niitä vielä aika läjät jäljellä. Ne jotka on varaillut ja saamut mailia takas (tietää) niin varmistatteko varauksenne tänään, koska mulla on joku 5-6 suht isoa nivaskaa varauksessa...joista ei ole kuulunut mitään...koska siinä mailissa on ilmeisesti jokin mättänyt. Sori kaikille tästä fibasta, vaikkei mun syy olekkaan.

Tomppa



Voisit jossain välissä päivittää tänne, tota levylistaa niin näkee vähän, että mitä on viel mahdollisuus saada.
Avatar
#26 • • Mikko Guest
tarjoon pelkästään tosta quivverista 30e.. +postikulut.
Avatar
#27 • • TommyT Guest
Tarjoon Max Grahamin Airtightista 20 euroa.

-TommyT-
Avatar
#28 • • thomas Guest
airtight meni jo \o/
Avatar
#29 • • TommyT Guest
Homot! :angry: :D :cool:
Avatar
#30 • • Ezzy Guest
laitoin tarjoukseni vielä uudelleen tänään...todella harmittava tapaus toi mailin kuseminen :crybaby:
Avatar
#31 • • Ezzy Guest
olikohan näistä mitään tietoa, huhuu? :confused:
Avatar
#32 • • ReQ Guest
Mä ainakin sain tilaamani 10 levyä n. viikko sit...
Avatar
#33 • • Ezzy Guest
no, mulla on aikaa...kunhan jotain irtoais vielä :)
Avatar
#34 • • Encoder Guest
Sait postia.
Avatar
#35 • • Ozie Guest
Voisitko päivitellä tota listaa jossain vaiheessa?