Kuvia Turusta...

27 posts, 2 pages, 5,234 views

Avatar
#21 • • pakana Guest
Laite, toi tiekuva on kingi.

Noi piiitkät autovalot on IMO liikaa käytetty juttu, mut tossa sun kuvassa ne luo uinuvan luonnon kanssa erinomaisen jännitteen.

Tulee haikeen ristiriitanen olo, samankaltainen ku joskus pitkillä metsäreissuilla kun ylittää tien, ja näkee sivistyksen joka kuitenkin vaan suhistelee tavoittamattoma ohi, ja itse palaa metsän rauhaan... eikä oikein tiedä kumpaan kuuluu.
Avatar
#22 • • Edited sauce Guest


Onks sellanen käsite ku kultanen
leikkaus tuttu?



heh... hassua että mainitsit. kyllä on. hyvin tuttu. mutta mitä tulee tohon kuvaan niin halusin tolla komppiksella korostaa just niinkuin taivasta. + toi oli ihan puhdas "räpsy", ei mitenkään aseteltu tahi mietitty.

mulle taide on kahden
ihmisen välistä kommunikaatioo, ja vaik' tää
ei mua onnistunutkaan puhutteleen niin
todennäkösesti sun viesti tässä kuvassa
menee jollekulle muulle läpi ihan sukkana


joo. olet tossa oikeessa. ja jos ihan rehellisiä ollaan niin olin jo hysteerisessä tilassa kun luin ton sun "palautteen". viimeiset 8 tuntia olin tapellut Macin ja iDVD:n kanssa!!! ja siinä on tasan jotain kolme nappulaa! well, oot ihan oikeessa. sulla on oikeus sun mielipiteeseen + en itsekään olisi varmaan jonkun muun kuvan kyseessä olessa pahemmin suitsuttanut. paitsi kivoja värejä niistä mä diggaan. ja tosta ihmisestä. ja on noi siilotkin jees. mutta komppis on hiukan erikoinen... totta.

ja se mitä tulee yleiseen fiilistelyy demoista ja muista niin totta se on että ihmiset on hiukan herkkiä palautteelle. tottakai se tuntuu pahalta kun on tehnyt jotain tunteja, joskus jopa kymmeniä ja sitten tulee parin rivin(joskus useammankin) palaute... mutta totta kyllä sen niin on että pitää olla rehellinen itselleen ja toisilleen. että jos on paskaa niin in paskaa. siihen mä pyrin ainakin itte. ja kyllähän se pistää aina miettimään ja yrittämään enemmän :)

näin.

ja LAITE. aivan mahtava kuva. diggailen.
Avatar
#24 • • Hansu Guest
Olipas tyylikkäitä noi Turun kuvat, etenkin se violetti-taivas. Tuli oikein nostalgiset fiilikset tosta Tuomiokirkon kuvasta, kun seisoskelin monesti siinä bussipysäkillä venaamassa yo-kylän bussia vielä Turussa asuessani.

Hieno oli myös kesäinen tie -kuva. Kehyksetkin näytti hyviltä.
Avatar
#25 • • sauce Guest
turun aamut jaksaa aina hämmästyttää mua. tää oli mennäviikolla(tai sitä edellisellä) yks aamu.

taivas4.jpg
Avatar
#26 • • rewind Guest
Joko asut erittäin suotuisalla paikailla tai tiedät muuten vaan killerin valokuvausmestan. Itse olen yrittänyt löytää jotain vastaavia paikkoja tuloksetta. Erittäin hienoja kuvia.
Avatar
#27 • • sauce Guest

Joko asut erittäin suotuisalla paikailla tai tiedät muuten vaan killerin valokuvausmestan. Itse olen yrittänyt löytää jotain vastaavia paikkoja tuloksetta. Erittäin hienoja kuvia.



joo, itseasiassa tyttökaveri asuu korkealla... sieltä on suhteellisen makeet näkymät, kunhan vaan tajuu rajata oikein...

oikeastaan en keksisi paljon parempia paikkoja kuin yhden: Taidemuseon katolta saisi varmasti aika upeita kuvia... se olisi korkeammalla ja sieltä sais kaupungin keskustan halutessaan kuviin...