Sampelsivustot

25 posts, 2 pages, 23,480 views

Avatar
#21 • • OSC8 Guest

Vaikka en mikään biisintekijä olekaan, tarvitsisin yhteen juttuun sellaista meren kuohuna samplea. Tiedätte varmaan - sellainen mikä on kaikissa Ibiza biiseissä alussa. Ideoita mistä löytyisi?



Hitto vie kun myöhässä ollaan, mut kirjastot on ihan ykkösmestoja näihin tavanomaisimpiin/kliseisimpiin tarpeisiin. Meren äänet, valaiden ääntelyt, lintujen laulut & kuorolaulut - kaikkea noita ja muutakin yleensä löytyy CD-muodossa melkein jokaisesta kirjastosta. Tsek rentoutusnauhojen tms kohdalta ;)

offtopikkina:

Jekutin alkukeväästä tyttöystävää niin, että lainasin kirjastosta CD:n jossa oli nauhoitettuna about tunti ääniä jonkun kirkon/luostarin pihalta, pistin parvekkeen oven auki ja laitoin levyn soimaan tosi hiljaisella. Jonkin aikaa siinä kesti ennenkuin se rupesi ihmetteleen et mitä ihmettä kuinka tähän aikaan vuodesta linnut voi laulaa noin. Muutenkin oli aivan ihmeissään "ulkoa" kuuluvista äänistä. Oli kyllä hauskaa seurattavaa :hah:
¡ Previous post a couple of years ago !
Avatar
#22 • • Eeroville Guest
Onko tietoa mistä voin ostaa Fairlight samplerin samplekirjaston cd:llä? Vaihtoehtoisesti myös softasampleri halioniin ko. samplekitin?

NI Kompaktiin on tuo jo olemassa, mutta kun on tottunut halioniin niin...

kiitos vastauksesta
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#24 • • Edited KFM Guest

Aidointa on samplata itse levyiltä. :right:


tän kaveriks vois sanoo, et
yks kova on kyl Youtube, et sitä oon lähiaikoina aika urakalla pläränny. ja eikun choppailemaan!

Niin, ja tosiaan ei maksa mitään.
Avatar
#25 • • eGrind Guest

Aidointa on samplata itse levyiltä. :right:


tän kaveriks vois sanoo, et
yks kova on kyl toi Youtube, et sitä oon lähiaikoina aika urakalla pläränny. ja eikun choppailemaan!

Niin, ja tosiaan ei maksa mitään.



Menee vahan offtopiciks, mut tas ois yks esimerkki-

http://www.youtube.com/watch?v=ZdVHZwI8pcA videosta samplattu noi aanet
http://www.youtube.com/watch?v=I5vQ815iFao&feature=related

Ja suurin osa linkeista mita nyt tos selasin ei toimi enaa. updatee, jos kellää on mitää uusia?