Slapping Competition [progressive trance]

3 posts, 1 page, 679 views

Avatar
#1 • • Kupez Guest
Kupez - Slapping Competition.mp3

Tämmönen annos pumppaavaa progrehousetrancea tuli tehtyä.
Jälleen otetaan rakentavaa kritiikkiä mielellään vastaan!
Avatar
#2 • • I Guest
no tässä mun kommentit...

Alku lähtee ihan mukavasti. Hyvä mörinäbasso. ja hyvät voxut. Rakentuu ihan kivasti mutta 2:44 mukaan tulevat leadit ei ollenkaa hyvät. Melodiat ei sovi ollenkaan. Voihan siitä laittaa jotain tulee mut ei tätä. Enkä noista saundeistakaan oo kovin varma... Vaihda 2:58 mukaan tulevan taustaleadisaundin melodiaa ja 3:29 mukaan tuleva vois olla ehkä jotenkin kirkkaampi ja soittaa jotain toisenlaista kuviota. Ehkä jotain ihan kunnon melodiaa. Eli et sinne viel vähän sävellystä. Ja niitä voxuja vois toki käyttää muissakin kohtaa biisiä ku vain siellä alussa...

Mä jos väsäisin ni mä lähtisin ehkä keskittyy enemmän niitten voxujen ympärille. Lähtisin rakentaa ihan vocalprogea[tm]. Jotain trancesoundiikin sinne ehkä menis mut ei ehkä ihan noin "vakuuttavilla" saundeilla noin lujaa huutamaan. Jotain vähän hienovaraisempaa ja hillitympää... Ja sit kaikki irti niistä vocaleista. kuitenkaan innostumatta... :hah:

Kaikenkaikkiaan hyvää yritystä. Rytmirumpuhaloo osuus on ihan ok. Mut vielä kaipais tässä kaavassa ehkä hieman keskittymistä ja lisäsävellystä noihin pianoleadi hässäköihin...

paremmin en osaa selvittää newbie kun olen... :scared:
Avatar
#3 • • Kupez Guest
Kiitokset kommenteista.

Tää viisu ehkä kärsii tosiaan vähän siitä että täs on ikäänku kaks eri biisiä elikkä täst varmaan pitäs irrottaa toi vocaaliproge [tm] :) osuus ja sit toi trancesessio omaks biisikseen.

Vokaalien käyttöki jäi sinne alkuun ku ne ei enää oikeen sopinu sinne trancen sekaan.

Sävellystä vois tosiaan harrastaa viel mut näppikseltä on hieman ikävä säveltää... midikiippari kyl hankinnassa kunhan jostain tipahtaa sopiva summa rahaa :scared: