Club Dragon PÄIVÄ VAIHTUI LA 20.3!!!

26 posts, 2 pages, 3,647 views

Avatar
#21 • • Kaaso Guest
siistiä...
Perjantaina ja lauantaina vaan siellä kovasti mainosteltiin noita MTV3:n pippaloita, ja seinät täynnä mainoksia... vähemmästäkin alkaa epäileen...
Mutta hyvä näin!!
Avatar
#22 • • Circle Guest
Je! Eli tässä Pulssi klubin seuraavat kiertue paikat heidän omilta sivuiltaan..
Ettei kenellekkään jää epäselvöksi niin Pulssi on 19.3 Seinäjoella.




Seuraavat klubit


17.03.2004 - Night Club Bulls, Imatra
19.03.2004 - Karma, Seinäjoki
20.03.2004 - Dyyni, Kalajoki




Elikkäs unohdetaan toi Pulssi huhu ja pidetään hyvät bileet!!!
TERVETULOA JYTÄILEEN RANKASTI;)
Avatar
#23 • • Kaaso Guest
nih... mitäs siellä nyt perjantaina on sellasta, että näitten pileitten aikaa jouduttiin muuttaan? :hah:

Nyt taitaa olla oikea hetki sanoa:
Mitäs mä sanoin!!!

Ja sellasta,
tosi perättömiä huhuja?

todellakin,siis dragon bileet ON SENSSILLÄ pe 19.pvä!!!!!


vaan ne on Senssillä 19.3 kovempana kun koskaan!!!




HAH!! :laugh:
Avatar
#24 • • Circle Guest
Je! Olet Kaaso kyl ihan oikeessa päivä vaihdettiin mtv3 tieltä..
Mut itse olen kyl tyytyväinen lauantaihin ja ei täs ny ihan hyväntekeväisyyttä suostuttu siirtyyn :D

Ja luuletko Kaaso etten olisi kertonut päivän vaihdosta heti jos olisin tiennyt et suostun siihen.. Kumminkin on omat bileet kyseessä.
Mut jatkossa ois kiva ettet laittas heti nettiin utelujas, paitsi saahan siitä skene-pisteitä HAHAHHAHHAHAH....!!!
Avatar
#25 • • Kaaso Guest
Ja lisäksi varmaan lauantaina tulee paljon paremmin porukkaa kun olis perjantaina tullut, tai ainakin niin luulen.

Itse bileistä ei pahaa sanaa, huvittaa vaan se, että mä täällä ihan kaikes rauhas kyselen, ja saan aikaan hirveän huudon ja möykän ainakin kahdella foorumilla, ihmiset saa p*skaa niskaan ja ties mitä porttikieltoja :hah: Ja koko ajan mä olin oikeassa...

btw, mihinkäs niitä uteluita tulis sit laittaa jos ei tänne?


...En mä nyt niistä pisteistä niin välitä...
Avatar
#26 • • Circle Guest
Huomenna sit ryskyy Senssillä 22-04! Pidetään hyvät bileet kaikesta huolimatta... Tervetuloo uuh jeee;)