Magellan Project (aka Avanto & Alt+F4)

118 posts, 6 pages, 20,217 views

Avatar
#101 • • Loopy Guest

Mutta ihmetystä itsessä herätti toi teidän eka raita. Toi yks melodia siinä on mun yhdestä biisistä :confused: :roll: (edit: josta taisittekin tehdä remixin.. :D )


Vähänkö mä olin ihmeissäni tosta sun alkuperäisestä postauksesta. :D:D:D

Mielessä kävi jo siltojen takana polttaminenkin. :D Noh, Magellanin remiksi Solariksesta on loistava ja originaali on loistava. Toivottavasti toi remiksikin saataisiin julkaisua.
Avatar
#102 • • miikkaL Guest

Mutta ihmetystä itsessä herätti toi teidän eka raita. Toi yks melodia siinä on mun yhdestä biisistä :confused: :roll: (edit: josta taisittekin tehdä remixin.. :D )


Vähänkö mä olin ihmeissäni tosta sun alkuperäisestä postauksesta. :D:D:D

Mielessä kävi jo siltojen takana polttaminenkin. :D Noh, Magellanin remiksi Solariksesta on loistava ja originaali on loistava. Toivottavasti toi remiksikin saataisiin julkaisua.



Ei sitä voi kaikkea muistaa :hah: Pitäisi tehdä siitä originaalista uusi versio btw.
Avatar
#103 • • jjkobsson Guest
Toi 05. Unknown - Nh4Cl on muuten aivan pirun hyvä biisi!

Olen soittanut sitä viime päivinä ihan törkeen paljon. Tämä suorastaan vaatii julkaisua! :happyroll:
Avatar
#104 • • jjkobsson Guest
Hieno setti toi viime perjantainen Rise.Fm:ssä kuultu.

Setlist taisi olla:
01. Kyau vs. Albert - Made of sun (Kva hard dub) [Euphonic]
02. Unknown - Jendai [CD-R]
03. Zage - Evolution 404 [Electric Sauna Records]
04. Super8 - Cre8 [Anjunabeats]
05. Unknown - Untitled [CD-R]
06. Unknown - Nh4Cl [CD-R]
07. Alt+F4 - Alt+F4 [Anjunabeats]
08. Unknown - The One [CD-R]
09. Unknown - Dreamer [CD-R]

Nh4Cl eli ammoniumkloridi? eli salmiakki? oli taasen setin ehdoton helmi.

Voin pistää myöhemmin linkkiä mistä ton koko Chris Chambersin shown (jonka vikasta tunnista siis Magellan vastaa) löytää netistä eräältä trance foorumilta jos artistilla itsellään ei ole mitään sitä vastaan...
Avatar
#105 • • Edited whuf. Guest


Nh4Cl eli ammoniumkloridi? eli salmiakki?



Heheee.. oonki ootellut koska ensimmäinen tajuu ton :excellent:
Parasta matskuu mitä löytyy \o/ (siis salmiakki)


edit: jaa juu unohtu sanoa että ei ole kyllä mitään sitä vastaan että linkkiä pistää :happyroll:
Avatar
#106 • • Tapsa Guest

Parasta matskuu mitä löytyy \o/ (siis salmiakki)



:D

Juu ei oo huonoo ei !
Tarvikin heti hakee 2 Halvan salmiakkia suuhun..

Tarviiikin bongata tää setti jostain !
Avatar
#107 • • jjkobsson Guest
Yep eli toi viime perjantainen Magellan Project setti on ladattavissa osoitteesta http://www.crystalclouds.com/forum/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&cid=32&lid=353&title=Elevated%20Trance%20041%20-%20Chris%20Chambers%20&%20Magellan%20Project#dldetails
(192 laatuinen mp3).

Kahden tunnin setistä se viimeinen tunti on sitä kovaa Magellan kamaa. Oli pakko väsätä itselleni Cue-tiedosto, että pääsi kuuntelemaan Nh4Cl:n aina vain uudestaan :happyroll:
Avatar
#108 • • Magellan Guest
Päivityksiä ja pientä info-osion siistimistä.
-tsektsek-

Kiitokset myös kaikille tutuille ja tuntemattomille Pacifiquen kävijöille. Oli hubaa :excellent:
Avatar
#109 • • jjkobsson Guest

Kiitokset myös kaikille tutuille ja tuntemattomille Pacifiquen kävijöille. Oli hubaa :excellent:



Ei olisi mitään settilistaan tms. heittää? Harmittaa ihan helkutisti kun en itse päässyt paikalle. Kaveri kävi ja sanoi että oli todellakin hintansa väärti.
Avatar
#110 • • jjkobsson Guest
11.3.05 "Electric Nights" kicks off on ETN.FM

tulee eka lähetys huomenna perjantaina klo 23 GMT eli Suomen aikaa 01.00. Tuleekohan tostakin bittorrent jakoon tonne http://www.ets-global.org/ sivuille?

Ei millään viitsi valvoa tohon aikaa, kun pitää ladata akkuja Tiëstoa varten, mutta tekisi mieli kuulla tuo aivan pirusti.
Avatar
#111 • • whuf. Guest

11.3.05 "Electric Nights" kicks off on ETN.FM

tulee eka lähetys huomenna perjantaina klo 23 GMT eli Suomen aikaa 01.00. Tuleekohan tostakin bittorrent jakoon tonne http://www.ets-global.org/ sivuille?



Ymmärtääkseni pitäisi tulla bittorrenttijakeluun. En ihan varmaks osaa vielä sanoa. Ja tiedot on tosiaan noi: 01.00 Suomen aikaa. Speciaali guestmixivieraana Dj Sergei Shkuroff! :hearts:

Ohjelmalle tulee oma osio forum.electric-sauna.com sivustojen alle jonne voi jättää kaikenlaisia kysymyksiä ja palautetta. Käykää kattelemassa. Yritetään pitää kaikenlainen läppä siellä sit englanniks koska ETN.FM:llä on paljon kuulijoita mm. Pohjois-Amerikassa.

Jo seuraavaa ohjelmaa varten pistän tonne foorumeille tämmösen: Mitä haluaisit kysyä Ronski Speediltä? Jos on jotakin mielessä niin sinne purkautuun.


Sori että kaikki info tulee aina vähän jälkijunassa. Liikaa tekemistä..
t. Radioamatöörinne Matti :happyroll:


EDIT: Lähetys viivästyy ainakin tunnin palvelinongelmien takia!
Avatar
#112 • • whuf. Guest
Pientä päivitystä pitkästä aikaa.

Tervetulloo sit kaikki Vappusaunaan seuraamaan miten Electric Saunan artistit paukuttaa livenä(myös PeakTwins!!)
ja Suomen isoin nimi Darude heittää lisää löylyä :)
Lisää infoa tapahtumasta tuolta -> Vappusauna
Avatar
#113 • • Magellan Guest
Keikkoja päivitelty...
Avatar
#114 • • jjkobsson Guest

Keikkoja päivitelty...



Olettekos muuten tulossa Koneistoon?
Avatar
#115 • • whuf. Guest


Olettekos muuten tulossa Koneistoon?



Ei ainakaan kukaan ole vielä pyytänyt sinne tuleen..
Avatar
#116 • • OSC8 Guest
seik75.jpg

:king:
Avatar
#117 • • Risto Guest

seik75.jpg

:king:



En tajunnut vitsiä. :confused: Ehkä mun ei sit tarvitsekkaan.
Avatar
#118 • • tempest Guest
haha severi :D vähän aikaa kesti muuten vastaus, en oo pahemmin plattaria seurannu viimeaikoina :) värjäsin muuten ennen ibizareissua hiukset taas punaseks mutta nyt oon taas däni2 ku aurinko ja kloorivesi hoiti hommat :D