Wavin kanssa ongelmia!!

6 posts, 1 page, 1,594 views

Avatar
#1 • • I Guest
Osaisko joku auttaa? Eli tilanne on tämä. Mulla oli koneella FL Studio Producer edit. Kaikki toimi moitteetta. Mutta kun forkkasin c aseman ja rupesin sen jälkeen käyttämään fruityä, ei kaikki soundit enää soinukaan?? Ja jos yrittää niitä soittaa esim. winampissa se herjaa jotain missing codeccia. Kattelin fruityn sivuilta sen tukevan MS ja ACM Waveformia (.wav) mutta vain jos on oikea codec asennettuna. En oikein ymmärrä mikä helvetin codec mulla aiemmin sitten oli asennettuna kun ne samat soundit toimi aiemmin. Ja mielestäni mulla on kaikki samat codecit jälleen asennettuna mutta kun ei vain toimi!?!? Googlen avullakin olen yrittänyt hakea mutta kun en tiedä tarkalleen mikä codec se pitää olla?? Jostain yhdistin waveformin MPEG-3 audio codecciin ja sen imutin ja asentelin mutta ei auta. Ja jonkun wave2000 codecin tai jsp. myös asensin huonoin tuloksin. Jonkinlainen wav codec tai joku tässä nyt on hakusessa mutta tarkalleen ottaen mikä? Missään ei lue sitä. Lukee vain että codekki tarttis olla???? hä :confused:

Eli onko joku muu törmännyt vastaavaan tilanteeseen tai onko kellään ideoita miten noi saundit sais taas soimaan normisti????
SUURI KIITOS JO ETUKÄTEEN!!!!

nimimerkillä: muuten menee hyvät biisit vituilleen ku ei saundit soi... :sad:
Avatar
#2 • • Bobsony Guest
jos puhutaan Fruityn omista äänistä, niin tarttee "Ogg Vorbis CODEC for MSACM" -kodekin.
Avatar
#3 • • bulk Guest
Ja sitten kun kodekki on asennettu, niin Fruity ei löydä vanhojen biisien sampleja, jos ne ovat vaihtaneet paikkaa (tämä pätee myös muihin sekkareihin).

BTW, outoa, jos FL ei asenna tarvitsemiaan kodekkeja asennuksen yhteydessä. :confused:
Avatar
#4 • • Bobsony Guest
Löytää, jos uudet hakemistot on määritelty fruityn asetuksissa, Options -> File settings -> Browser extra search directories. Virheitä tulee jos on useampi samanniminen sample :)
Avatar
#5 • • I Guest
joo nyt toimii! :happyroll:
SUURET kiitokset!!
meinas tulla jo itku.... :excellent:
Avatar
#6 • • I Guest
joo. huomasin siinä sitten myöhemmin että kys. codekki löytyy producer editissä ainaki ihan sieltä fruity kansiosta. pitää vaa asentaa erikseen.
että sellasta...