dj ken-guru - future hits of the nineties (CB/TD/BL/A'o'E)

13 posts, 1 page, 1,869 views

Avatar
#1 • • ken-guru Guest
Title: Future Hits of the Nineties
Date: 04/02/2004
Playing time: 1:05:55,353
Styles: Carbreaks/TrainDisco/Bootylegs/Aerobic'o'Electro
Link: http://www.ken-guru.net/mix_futurehits.shtml


White labels (Don't do it)


Tracklist
01. Ennio Morricone - "Dal Mare" (Adria Mix) [Compost]
02. Rob Mello - "Fantasize" (No Ears Dub) [Classic]
03. T Connection - "Do what you wanna do" (Rework) [Whitelabel]
04. Unknown artist - "I feel dub" [Whitelabel]
05. Unknown artist - "Oops a daisy" [Whitelabel]
06. Innercity - "Goodlife" (Basement Jaxx remix) [Whitelabel]
07. Hexstatic - "Auto" [Ninja Tune]
08. Depeche mode - "Behind the Wheel" (Shep Pettibone remix) [Mute]
09. Sunday Brunch - "No resistance" (Night Version) [Svek]
10. Brothom States - "Matala Bobo" [Arcola]
11. Lindbaek & Lindstrom - "Alien in my pocket" (Prins Thomas Remix) [Modal]
12. Pet Shop Boys - "West End Sunglasses" [ZYX]
13. Trainsound
14. Disko Anne & Karvaopelit - "Rokkibaby" [Totally]

Enjoy
Avatar
#2 • • ojis Guest
Ihan ok miksaus. Valitettavasti noi remiksit noista I feel love:sta ja goodlife:sta ei vaan uponnut mulle millään. Varsinkin toi remiksi tosta I feel love:sta oli kyllä sellasta, että huh huh... En ole kyllä vähään aikaan mitään vastaavaa kuullut :( . Mutta muuten toi oli ihan mukava miksaus. Tekniikka hallussa ja iso plussa erikoisesta selektiosta, mutta oon mä sulta tässä vuosien varrella kuullut parempiakin miksauksia :) .

.ojis
Avatar
#3 • • 8PUS Guest
uaah :scared:

aika kaameita biisejä tässä kyllä on, miksaus on laatua mutta ei jeesus,
ehkä kauheinta basement jaxxia mitä ikinä on tullut kuultua ja huhhuh
noita muitakin

huumorivetona (tarkoitithan?) tämä tippuu kyllä ihan hyvin :)

ja west end sunglasses on loistava innovaatio, löytyy tuosta pari muutakin
ihan hyvää veisua :happyroll:
Avatar
#4 • • J-P Guest
jeps, mä tykkäsin kyl.

kengun tuntien tässä on ollut hiven pilke silmäkulmassa. (eiksni???) :D

cd:lle ja autoon!
Avatar
#5 • • ken-guru Guest
Tän siitä saa kun yrittää laittaa omia lemppareita vuosien varrelta yhteen kasaan :excellent: Noh, joskus se on niin, että vitsit otetaan tosissaan ja päinvastoin :)

Itselleni varsinkin tuo good life remix räjäytti tajunnan viimeistään sillon kun kuulin mr. Saundersonin soittavan sen Amsterdamissa Melkwegissä ja yleisö oli varovastikin sanottuna ihan pähkinöinä. Ehkä tälläisen miksauksen äänenlaatu ei säväytä siinä määrin verrattuna siihen kun sen kuulisi isolla pa:lla (BASSOT).

Samoin vuosi 2003 oli I feel loven vuosi; bootleggejä lenteli ympäriinsä dj sneakiltä, useilta tuntemattomilta ja glen undergroundilta jonka miksaus tuo I feel Dub on. Varsinkin dj sneakin ja glen undergroundin miksaukset ovat aika samanlaisia ja tekivät tuhoa useassa paikassa missä kuulin noita viime kesänä.

Mulla oli myös kauan ideana tunkea vuosien varrella nurkkiin kertyneitä whitelabeleita yhdelle miksaukselle mutta karsin vielä viime vaiheissa useita tälle miksaukselle sopimattomia whitelabeleita pois. Niitä kuullaan varmaankin tässä kohtapuoliin uudella miksauksella. Toinen kantava teema tällä missauksella(?) oli autoilu, matkustaminen ja niin edelleen, minkä jotkut ihmiset voivatkin ehkä kuulla tältä miksaukselta (ainakin hyvällä mielikuvituksella).

Toka vika PSB on myös yks hilpeä löytö aikojen saatossa joka oli ihan pakko soittaa tälle miksaukselle.

Puh, empä ole ennen avautunut miksauksestani näin paljon... Kokonaisuutta voi edelleen dissata niin paljon ku lähtee mutta mun oli vaan pakko puolustaa noita muutamia "vitsibiisejä" :)

Myönnän että viimeinen biisi on kevennyksenä :D
Avatar
#6 • • Figure Guest
Löysin tuon Good lifen ihan alkuperäisenä versiona joltain vanhalta vinyyliltä, hyvä veisu originaalina.
Avatar
#7 • • djsakke Guest

Löysin tuon Good lifen ihan alkuperäisenä versiona joltain vanhalta vinyyliltä, hyvä veisu originaalina.


joo toi remixi on varmaan kauhein remix siita ikina. suosittelen steve silk hurleyn remixii paradise remixed -albarilta, tai cj mackintoshin remixeja 90-luvun alusta.
Avatar
#9 • • Samuel Guest




Samoin vuosi 2003 oli I feel loven vuosi; bootleggejä lenteli ympäriinsä dj sneakiltä, useilta tuntemattomilta ja glen undergroundilta jonka miksaus tuo I feel Dub on. Varsinkin dj sneakin ja glen undergroundin miksaukset ovat aika samanlaisia ja tekivät tuhoa useassa paikassa missä kuulin noita viime kesänä.


tuo GU:n I Feel Dub:han on tuolta 90-luvun puolelta oleva white (mikäli nyt puhutaan samasta). ja ei mun mielestä läheskään huonoin versiointi aiheesta.
Avatar
#10 • • crash Guest
kovasti olen miksausta kuunnellut ja jotenkin kierolla tavalla jäänyt roikkumaan soittolistalle. kai siitä voi vetää johtopäätöksen, että osui ja upposi.

eikä tuo i feel dubbi nyt mitenkään pahan kuuloinen ole, ainakin itse pidin. silti ehdottomasti parhaaksi raidaksi nousee tuo oops a daisy. siitä olisi kiva saada vähän lisätietoa.

tässäpä tämä.
Avatar
#11 • • ken-guru Guest

kovasti olen miksausta kuunnellut ja jotenkin kierolla tavalla jäänyt roikkumaan soittolistalle. kai siitä voi vetää johtopäätöksen, että osui ja upposi.



Hienoa :)

eikä tuo i feel dubbi nyt mitenkään pahan kuuloinen ole, ainakin itse pidin. silti ehdottomasti parhaaksi raidaksi nousee tuo oops a daisy. siitä olisi kiva saada vähän lisätietoa.



Siitä taitaa olla tuon miksauksen biiseistä vähiten tietoa. Ostin sen joskus 2002 Tweekin recordsista San Franciscosta. Etiketit on valkoisia ja toisessa niistä lukee punaisella tussilla "Oops a daisy" eikä mitään muuta.

Onnea metsästykseen :-)
Avatar
#12 • • sauce Guest
tästä tuli hyvä pössis. diggailin.
Avatar
#13 • • da_chef Guest
Hum, nyt vasta tuli kuunneltua ja hyvää menoa tällä on.

Se I Feel Lovekin ihan näppärä eikä ollenkaan niin kamala mitä toi yksi väittää :)

ei noi moukat ymmärrä hyvän päälle