Mä en oo koskaan...

73 posts, 4 pages, 11,785 views

#41 • • plink Guest

... alottanut tappelua

tarkottaaks tää ihan fyysistä nyrkkirysyä? jos tarkoittaa sanan säilällä käytävää tappelua niin väittäisin että väitteesi on paskaa. :) mutta, jos meinaa nyrkkirysyä, niin pistän paremmaks: en oo ikinä edes ollu osallisena varsinaisessa tappelussa. oon niin diplomaattinen et onnistun aina puhumaan itteni ulos tilanteista. :)
#42 • • jouni a Guest

...ollu kahen naisen kanssa sängyssä

Siis 2-1 alivoimalla tarkoitat vai ylipäänsä siten, että sängyssä on mm. kaksi naista?

2-1 alivoima on varmaa jokaisen (hetero/bi)miehen unelma vaan harva on kokenut. Kuulun kyllä varmaan siihen 99% (hetero/bi)miehistä, jotka ei ole näin tehnyt. Mikäli toi tota tarkoitti, niin aika huono pisteenkeruuyritys.

Nimenomaan ollu "sängyssä" eli rakastellut/harrastanut seksiä kahden naisen kanssa samaan aikaan! Pitää paikkansa et toi on kyllä aika stereotyyppinen unelma, jota harva on päässyt toteuttamaan.

...ollu kahen naisen kanssa sängyssä :crybaby:

Olet kuitenkin neitsyyden jo menettänyt? :scared:

Oma kontribuutio: Mä en oo koskaan tykännyt levottomista.

Tottakai olen, ensin pitää olla ollut yhden kanssa (ei kerroissa, vaan määrässä naisia samaan aikaan), että voisi haaveilla useammasta...olis nimittäin aika utopistista haaveilla menettävänsä poikuutensa kahdelle tai useammalle naiselle :)

Joo, en startannu tätä topikkia pelin varsinaisessa pisteidenlasku-merkitysessä. Toi on vaan hauska tapa kertoa mitä ei ole tullut tehdyksi.
...muttamutta jos tää on piste peliä, niin heruuks tällä piste:

Mä en oo koskaan startannu yhtään fiksua topikkia plattarille (katso ko. topic jossa juuri olet) :roll:
#43 • • Bio Guest
..en oo koskaan ollu lentokoneessa, saati matkustanut sillä!
..en oo koskaan kokeillu huumeita
#44 • • solitaire Guest
...käynyt bileissä, keikalla tms. muun kuin musiikin takia :eek:
...osallistunut tv-chattiin.
...kiivennyt alasmeneviä rullaportaita ylös.
#45 • • Ana-- Guest

... alottanut tappelua

tarkottaaks tää ihan fyysistä nyrkkirysyä? jos tarkoittaa sanan säilällä käytävää tappelua niin väittäisin että väitteesi on paskaa. :) mutta, jos meinaa nyrkkirysyä, niin pistän paremmaks: en oo ikinä edes ollu osallisena varsinaisessa tappelussa. oon niin diplomaattinen et onnistun aina puhumaan itteni ulos tilanteista. :)

Heh, joo, meinasin siis IRL-tappelua, ihan käsirysyä. Tietty näit verkkokonf-
likteja ja kärkeviä väittelyitä on joskus tullut lietsottua, mut en mä nyt äkki-
päätä muista yhtään varsinaista tappelua aloitaneeni..
Ante

#46 • • Ante

... alottanut tappelua

Öö... miks sun olis pitänyt aloittaa tappelu? Ethän sä vaikuta väkivaltaiselta tai aggressiiviselta tyypiltä tippaakaan.

Mä en nyt tiedä mitään ehdotonta vastata, mutta välillä tuntuu, että liian vähän olen elämästä nauttinut. Ai niin, olihan minulla edelliseen liittyen - en ole koskaan dokannut niin, että olisi muisti mennyt. Jossain vaiheessa elämää kun tuollainen riitti tai siitä puhuminen oli enemmän sääntö kuin poikkeus keskenkasvuisten poikien keskuudessa.
#47 • • Ana-- Guest

... alottanut tappelua

Öö... miks sun olis pitänyt aloittaa tappelu? Ethän sä vaikuta väkivaltaiselta tai aggressiiviselta tyypiltä tippaakaan.

Ei mun ookkaan mitenkään pitäny, se on vaan yks juttu mitä voin sanoo
etten oo koskaan tehny, ku niitä kerran haettiin :)

En oo myöskään koskaan sujauttanut kamelia neulansilmästä läpi.
#48 • • valo Guest

En oo myöskään koskaan sujauttanut kamelia neulansilmästä läpi.

Näytä joku joka olisi :laugh:
#49 • • bulk Guest
mä en oo koskaan tavannut, ketään niinkuin nyt oon sut. :heart:
#51 • • drS Guest

...osallistunut tv-chattiin.

PISTE!

Mä en oo koskaan maksanu yhtään laskua :)
#52 • • Edited Zeraf Guest
Mä vedän kyllä pohjat tähän topikkiin... :)

-ollut vielä edes yhden naisen kaa sängyssä (Periaatteellinen + moraalinen valinta=en ole vielä langennut)[huom. en ole homoseksuaali]
-polttanu tupakkaa (liikaa negatiivisia vaikutuksia)
-käyny festareilla (paitsi Koneisto)
-lentäny lentokoneella
-matkustanu pummilla
-suudellut (ei ole ollut tarpeeksi hyvää tilaisuutta)
-seurustellu (Olen enemmänkin välttänyt ko. toimintaa, en ole mikään supliikki mies. Olen huomannut että kun ihmisellä on tylsää tai ei ole tekemistä eikä intohimoa mihinkään asiaan, niin seurustelun aloittamisen todenäköisyys kasvaa huomattavasti. Tietysti olisi ihan kiva kun olisi joku...jos homma vaan toimisi. )
-laskenut laskettelusuksilla (ei kiinosta)
-omistanut televisiota
-syönyt maksalaatikkoa (ei maksa vaivaa)
-saanut reikiä hampaisiini (laadukas sylki? :D)
-saanut luunmurtumaa (yllättävää suhteutettuna riskialttiisiin harrastuksiini ja hehtopannuihin--->suojelusenkeli+kalsium?:))
-laatannut krapulan vaikutuksesta (en halua övereitä)
-syönyt särky-, uni-, mieliala- yms.-lääkkeitä (Pidän synteettisistä äänistä mutta en synteettisestä lääkinnästä, varsinkaan silloin kun se ei ole välttämätöntä)

Vastapainoksi täytyy sanoa että olen tehnyt paljon sellaista mitä muut eivät ole tehneet, eivätkä tule tekemäänkään. :)
#53 • • Quu Guest
Tää topicci voitaneen sulkea tuon Zeraphin replyn jälkeen :eek:
#54 • • Taedium Guest
...työntäny pakkasella kieltäni mihinkään mihin se vois jäädä kiinni.

-saanut reikiä hampaisiini (laadukas sylki? :D)

Mä en oo varma onko mulla oikealla ylhäällä reikä vai nou, kun koskaan aikasemmin ei oo ollu. Pitänee käydä lekurissa tarkistuttaa.

-saanut luunmurtumaa (yllättävää suhteutettuna riskialttiisiin harrastuksiini ja hehtopannuihin--->suojelusenkeli+kalsium?:))

Emmäkää oo murtanu luita. Ei oo ollu legot tai luut koskaa poikki.
#55 • • bikkanen Guest
minä en ol koskaan

... ajanut autoa humaltuneena
... käyttänyt/kokeillut huumeita
... käyny Tallinnassa
... tuonu verovapaata viinaa Suameen
... ollut pidempi kuin 153 cm
... lumilautaillut
... omistanut kerralla kahta viinapulloa enempää viinoo
... tykännyt Nirvana bändistä
... menny pummilla

enempää ei keksi.
#56 • • Samuel Guest
mä en oo koskaan....ajanu mopolla
#57 • • LindaGP Guest
Mä en oo koskaan lasketellut! Enkä aio sitä tehdäkään.
#58 • • Hansu Guest

Mä en oo koskaan lasketellut! Enkä aio sitä tehdäkään.

Mikset?
#59 • • Leaphion Guest
Mä en oo koskaan luovuttanu verta. Enkä varmaan luovuta.
En oo myöskään ampunu hirveä liikkuvasta moottoriveneestä.
Enkä oo koskaan nähny Atari Jaguarii livenä.