Meizi diggais kyl tollasest kämpästä. Magee mesta.*kuvia kämpästä*
769 posts, 39 pages, 223,909 views
Meizi diggais kyl tollasest kämpästä. Magee mesta.*kuvia kämpästä*
TUPARIT!
Tupareita en pidä.
Tilaa on vähemmän kuin ihmisiä, jotka haluaisin kutsua..
TUPARIT!
Tupareita en pidä.
Tilaa on vähemmän kuin ihmisiä, jotka haluaisin kutsua..
TUPARIT X 2
Tuli tehtyä huonekaluostoksia vähän huushollin muitakin asukkaita silmälläpitäen. 240 euroa ei ole kovin paha härvelistä, joka on kuitenkin tehty kestämään sitä mihin se on tarkoitettu, mikä ei halpismalleilla oikein toteudu. Kuvaa otettaessa puu oli ollut kotona tunnin, joten herrat ilmeisen vauhdikkaasti keksivät oikean käyttötarkoituksen.
ihana piipeilypuu ja ihanat kisut <3 onko toi tukeva? en ole vielä törmännyt yhteenkään valmispuuhun mikä olisi 150% tukeva. Sen takia mun isi teki meidän pojille itse kolmitasoisen puun. Ei ihan noin hieno tai korkea, mutt tosi kestävä ja sillä on ikuinen takuu :excellent:
Mä oikeesti kaipaan tälle määritelmää. Mitä on kliininen paska?
Tämä ei siis millään pahalla vaan ihan oikeasti haluaisin tietää mikä eniten aiheuttaa sitä kliinisyyttä.
ville, kodikkaan näköistä on. onkos tuossa ht-soundsysteemissä keskikaiutinta nyt lainkaan vai pelkästään kaksi etukaijutinta?
Mä tykkään ainakin kovasti tehdä jostai ihan halvoista postikorteista ja julisteista ja tietty ystävien ja tyttöystävän kuvista tauluja tms. Ku nyt ei ole rahaa mennä mistään galleriasta ostaan jotai... Hyvä ko on rahaa dokailuun :). Tietty voisin palkata jonku buduäärikuvaajan näpsiin jotai likaisia kuvia seinilleni...
Hei! Ehkä eka koti tässä topicissa josta tykkään. Kotona pitää olla lämpimiä värejä, paljon puuta ja persoonallisia esineitä. Sen pitää olla omistajansa näköinen. Eletyn elämän makuinen. Muistoja täynnä. Ei mitään sisustuslehdistä kopioitua kliinistä paskaa (en tajua missä monilla tähän topicciin postaajilla on kaikki levyt, kirjat, sarjikset, lehdet, tärkeät paperit, ompelutarvikkeet, askartelutarvikkeet, matkamuistot, elokuvat, lahjaksi saadut esineet jne.?!). :) :hearts:
Onkos Platinumin väellä kokemuksia nahkasohvista? Uuden sohvan hankinta olisi edessä ja valkoinen nahkasohva olisi kiikarissa. Arveluttaa vain et kuinkahan helpolla tuossa alkaa kulutuksen jäljet näkymään.
Nahkasohvan luulisi olevan helpompi juttu kuin kankaalla olevan jos esim. roiskuu limua sohvalle tai tippuu jotain naposteltavaa. Mut kuinkahan helpolla tulee värjäytymiä jos esim. uusilla tummilla farkuilla menee tuollaiselle sohvalle istuskelemaan.
Onkos Platinumin väellä kokemuksia nahkasohvista? Uuden sohvan hankinta olisi edessä ja valkoinen nahkasohva olisi kiikarissa. Arveluttaa vain et kuinkahan helpolla tuossa alkaa kulutuksen jäljet näkymään.
Nahkasohvan luulisi olevan helpompi juttu kuin kankaalla olevan jos esim. roiskuu limua sohvalle tai tippuu jotain naposteltavaa. Mut kuinkahan helpolla tulee värjäytymiä jos esim. uusilla tummilla farkuilla menee tuollaiselle sohvalle istuskelemaan.