Hmm... Mistäköhän sitä alottais? Sisustukseni kolme pääväriä ovat
musta,
puu ja
vihreä. Pääosin siten, että nojatuoli ja tv-taso sekä kaksi kirjahyllyä ovat kokonaan mustia. Kolmas kirjahylly, kirjoituspöytä ja ruokapöydän tuolit ovat sekoitus mustaa ja puuta. Tekstiilit kuten matot, pöytäliinat ja sängynpeite ovat vihreitä. Loput huonekalut ovatkin sitten puunvärisiä, mukaanlukien puinen rullaverho. Lastulevystä en tykkää, vaan kokopuiset kalusteet ovat kivempia.
Sisustus kuvastaa mielestäni aika hyvin persoonaani. Kirjoja, lehtiä, sarjiksia, papereita jne. sälää on hyllytolkulla. Levyjä jonkinverran, ja kaikenlaista (turhaa?) sälääkin löytyy. Värikkäät kirjat ja levyt ovat mielestäni kauniita hyllyssä, ja olennainen osa sisustusta.
Haluaisin pitää sisustukseni pelkistetympänä, mutta elämäni on yksinkertaisesti niin monimutkaista, että materiaa kertyy väistämättä. :rolleyes:
Kun on jossain elämänsä vaiheessa harrastanut mm. maalausta, piirrustusta, keramiikkaa, valokuvausta, ompelemista, korujen väsäystä, kirjoittamista, erinäköistä elektroniikkaa, liikuntaa ja musiikkia kaikissa muodoissaan jne., niin sitä roinaa kyllä kertyy. Tähän vielä päälle kosmetiikka, vanhat päiväkirjat sekä muut lapsuus- ja nuoruusmuistot, c-kasetit, rintamerkit, laukut, kengät, vaatteet, seksilelut, kangasvärit, työkalut jne., niin mitään tyylikästä desing-sisustusta ei saa aikaan kirveelläkään. Onneksi kämppä on sen verran iso, että sen kerran kun täällä on siistiä, niin vaikutelma on kaikesta huolimatta kohtuu avara.
Huonekalujen lisäksi olen sisustuksessani panostanut kauniisiin
astioihin. Nekin enimmäkseen vihreitä tai mustia. Pikantteina yksityiskohtina toimii mm. laavalamppu ja kaksi hienoa peiliä. Tietokone on tietysti yksi hallitseva elementti. Näyttö kun on aika isokokoinen litteä näyttö, ja itse kotelo taasen musta.
Viihdyn kotona hyvin, mutta kuten sanottu, tavaraa saisi olla vähän vähemmän.
Huu, tulipa sellainen olo kuin olisi jotenkin "avannut sielunsa" kun kuvaili kämppäänsä. :eek:
p.s. Tavarasta puheenollen, ostakaa mun vanha tietokone! Lisää tietoa täältä:
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=11205
:winkwink: