Oletko kateellinen toisen menestyksestä?

89 posts, 5 pages, 18,889 views

#41 • • Digital Beat Guest
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=11621&highlight=name

Daniel Braun wrote:

Mitä en ymmärrä?
Kateellinen mistä?
Siitä että osaa suoltaa niitä demobiisejä keskeneräisenä kaiken kansan kuultavaksi?
Siitäkö pitäis olla kateellinen että itsekritiikkiä ei yksinkertaisesti näytä löytyvän?
Onko se kateutta aiheuttavaa että joku on saanut "levytysdiilin" johonkin no name nettilevyputiikiin?
Olenko kateellinen siksi että joku tajusi sen että Mikseri.net on ihan huono paikka, ei edes maksa rojaltteja?

Mikko wrote:
nyt danieliin tais kyl osuu trolli, korkeelta ja kovaa..

Naureskelin ihan samaa

Eikös nyt sitä voi hyväksyä muita ihmisiä osoittamatta omaa kateutta. Mutta parhaiten nauraa se joka viimeksi nauraa :laugh: Sori Daniel ;)
Oli tässäki topikissa villakoiran ydin haudattuna...[/quote]
#42 • • Daniel Braun Guest
Edelleenkään en ole sinulle kateellinen... ;)
Kuten ei kovin moni muukaan ole.
Toiset nauravat itselleen koska eivät ymmärrä muita, toiset nauravat muille, toiset eivät ymmärrä nauraa lainkaan.

Toiset haaveilevat huomiosta ja tekevät sen eteen kaikkensa.
Jotkut elävät unelmassaan, eivät älä unelmaansa...

Sori Digital Beat ;)
#43 • • Digital Beat Guest

Edelleenkään en ole sinulle kateellinen... ;)
Kuten ei kovin moni muukaan ole.
Toiset nauravat itselleen koska eivät ymmärrä muita, toiset nauravat muille, toiset eivät ymmärrä nauraa lainkaan.

Toiset haaveilevat huomiosta ja tekevät sen eteen kaikkensa.
Jotkut elävät unelmassaan, eivät älä unelmaansa...

Sori Digital Beat ;)

no elä sitten marise enää ;)
#44 • • Daniel Braun Guest

En minä mitään marisekkaan.
Enää... ;)

Älä sinäkään elä pilvilinnassa...
Saattais helpottaa keskustelua meidän täällä turvallisesti maankamaralla tallaavien kanssa.
#45 • • OCS Guest

Se joka väittää ettei ole koskaan kokenut kateutta elää itsepetoksessa.

Totta.
#46 • • Digital Beat Guest

En minä mitään marisekkaan.
Enää... ;)

Älä sinäkään elä pilvilinnassa...
Saattais helpottaa keskustelua meidän täällä turvallisesti maankamaralla tallaavien kanssa.

sopiihan se, mutta ei tarvi silti nälviä siitä kun oon saanu levynmyyntisopimuksen Saksaan sillä onhan se mulle kuitenki henkilökohtaisesti pieni askel eteenpäin. Mun mielestä sun käytös sen suhteen on kateellista ja pikkumaista eikä ollenkaan ystävällistä...koitappas ny olla, jooko? ;)
#47 • • Daniel Braun Guest

koitappas ny olla, jooko? ;)

Olenkin...
Ota sinäkin ohjeista opiksesi, äläkä vain neuvo muita ;)

Edelleenkään en ole sinulle kateellinen, mistä ihmeestä muka olisin kateelliseksi tullut?
#48 • • Digital Beat Guest

koitappas ny olla, jooko? ;)

Olenkin...
Ota sinäkin ohjeista opiksesi, äläkä vain neuvo muita ;)

Edelleenkään en ole sinulle kateellinen, mistä ihmeestä muka olisin kateelliseksi tullut?

Digital Beat vs. Daniel Braun round 2 :laugh: heh heh
#49 • • Contour Guest
Voittaja on se, jolla on kuollessaan eniten rahaa
#50 • • drS Guest

jos mulla ois joku firma niin voisin alkaa sponssaan danielia.. sen jokasen postauksen perässä ois firman mainos ja täytys varmaan joku disclaimerkin laittaa.
#51 • • Funkatronik Guest
En ole kateellinen ihmisille jotka ovat minua joissain asioissa reippaasti parempia. Silloin saatan olla jonkin verran kun näen että minulla olisi rahkeita itsekin samaan tai parempaan mutta olen huonojen valintojen vuoksi päätynyt muualle. Kateellisuus silloinkin tosin on enemmän vihaisuutta itseään ja huonoja valintojaan kohtaan, ei niinkään niitä kateuden kohteita.
#52 • • Juha Vilkamo Guest

Hehe. Ton kyl vois laittaa raameihin ja itse kullekin seinälle, kun korvaa rahan sillä itselleen näennäisesti tärkeimmällä maallisella asialla.
#53 • • Digital Beat Guest

aikas Amerikkalainen ajatus, ei siinä mitään optiorahojen nostajat on helvetin rikkaita, vähän kateeks käy. Paitsi sekin on saavutettu osittain duunareiden selkänahkojen nylkemisellä ja irtisanomisilla. ;) (offtopic: Wärtsilän irtisanomiset)
#54 • • Ana-- Guest

aikas Amerikkalainen ajatus, ei siinä mitään optiorahojen nostajat on helvetin rikkaita, vähän kateeks käy. Paitsi sekin on saavutettu osittain duunareiden selkänahkojen nylkemisellä ja irtisanomisilla. ;) (offtopic: Wärtsilän irtisanomiset)

uh oh.. Eikös optio ole yrityksen tulokseen sidottu, johtajalle maksettava
palkkio?
#55 • • dixoff Guest

uh oh.. Eikös optio ole yrityksen tulokseen sidottu, johtajalle maksettava
palkkio?

Optio on oikeus ostaa tulevaisuudessa yhtiön osakkeita hinnalla, joka vastaa osakkeen arvoa sillä hetkellä kun optioista sovitaan. Idea on siinä, että jos johtajilla on tällainen, he hyötyvät taloudellisesti, jos saavat kurssit kunnon nousuun sillä aikaa, kun odottelevat sitä ajankohtaa, jolloin saavat optionsa käyttää.
#56 • • A-E Guest

Kehtaako joku tunnustaa että olisiko joskus sortunut haukkumaan tai dissaamaan jotain kadehtimaansa kohdetta, muusikkoa tai mitä hyvänsä nimenomaan siksi että olisi kateellinen? Itse väitän etten olisi moiseen koskaan sortunut.

Mä taas väitän että, kyllä. Monia julkisuuden henkilöitä/musiikkoja dissataan juuri sen takia, koska heille ollaan kateellisia rahan ja menestyksen takia. Itse tykkään dissata poika bändejä ja muuta pop kulttuurin paksa artisteja, mutta en pelkästään niiden huonon "musiikin" takia vaan myös siksi että olen kateellinen heille rahan ja maineen takia.

Sehän on aivan päivän selvä asia, että juuri kateellisuus ajaa meitä ihmisä eteenpäin tavoittelemaan jotain parempaa nykypäivän kapitalistisessa yhteiskunnassa. Jos naapurilla on uusi auto, niin tottakai sinäkin haluat uuden auton.
#57 • • Digital Beat Guest
just noita "popkakka-artisteja" kadehditaan kun tekevät niin paljon rahaa vaikka ne osaa vaan näyttää vähän vaan paljasta pintaa ja vaikka niiden musa on täyttä paskahuttua. esim. Shakira, Britney yms. Mutta pääasia että osaa esiintyä, kai? Varmasti tämmöstä kuitenkin kuuntelevat jotkut ala-aste ikäiset pikkutytöt? Backstreet Boys:t on ihan pellejä.
#58 • • Remotion Guest

just noita "popkakka-artisteja" kadehditaan kun tekevät niin paljon rahaa vaikka ne osaa vaan näyttää vähän vaan paljasta pintaa ja vaikka niiden musa on täyttä paskahuttua. esim. Shakira, Britney yms. Mutta pääasia että osaa esiintyä, kai? Varmasti tämmöstä kuitenkin kuuntelevat jotkut ala-aste ikäiset pikkutytöt? Backstreet Boys:t on ihan pellejä.

Nyt sä oot kuule asian ytimessä! :laugh: :laugh: :laugh:
#59 • • Roz Guest

Kehtaako joku tunnustaa että olisiko joskus sortunut haukkumaan tai dissaamaan jotain kadehtimaansa kohdetta, muusikkoa tai mitä hyvänsä nimenomaan siksi että olisi kateellinen? Itse väitän etten olisi moiseen koskaan sortunut.

Mä taas väitän että, kyllä. Monia julkisuuden henkilöitä/musiikkoja dissataan juuri sen takia, koska heille ollaan kateellisia rahan ja menestyksen takia. Itse tykkään dissata poika bändejä ja muuta pop kulttuurin paksa artisteja, mutta en pelkästään niiden huonon "musiikin" takia vaan myös siksi että olen kateellinen heille rahan ja maineen takia.

Sehän on aivan päivän selvä asia, että juuri kateellisuus ajaa meitä ihmisä eteenpäin tavoittelemaan jotain parempaa nykypäivän kapitalistisessa yhteiskunnassa. Jos naapurilla on uusi auto, niin tottakai sinäkin haluat uuden auton.

Tarkoitinkin oikeita muusikoita enkä mediahuoria :) No ei vaan, kyllähän suurin osa noista megapoppareista osaa ihan oikeasti laulaa ja se esiintymistaito ei ole missään nimessä itsestäänselvyys joka löytyy jokaiselta kaduntallaajalta...

Minä olen ilmeisesti ymmärtänyt asiat väärin kun minä yleensä dissaan musiikkia vain jos se on huonoa. Viime vuosina olen tullut ilmeisesti suvaitsevammaksi tms kun joku Justin Timberlake ei aiheuta yökköreaktiota tai "kateutta" hänen menestyksestään. Tyypillä on hyviä biisejä ja se on hyvä se. Tietysti on niitä pojkkebändejä joilla on oikeasti paskaa musaa ja juuri sen takia minä dissaan heitä. En suinkaan siksi että olisin kateellinen heidän menestyksestään.

Ja juuri tässä tilanteessa törmätään siihen ilmiöön johon viittasin tuossa edellisessä viestissäni, eli kun tyyppejä dissataan paskan musan takia niin he eivät ymmärrä että musa voi olla jonkun mielestä paskaa vaikka biisi olisi listaykkösenä, kaikki dissaajat ovat muka vain kateellisia. Osittain ehkä tottakin, mutta ei ainakaan minun kohdallani.

Ai että kun olen hyvä ihminen ;)
#60 • • Digital Beat Guest

Tarkoitinkin oikeita muusikoita enkä mediahuoria :) No ei vaan, kyllähän suurin osa noista megapoppareista osaa ihan oikeasti laulaa ja se esiintymistaito ei ole missään nimessä itsestäänselvyys joka löytyy jokaiselta kaduntallaajalta...

Minä olen ilmeisesti ymmärtänyt asiat väärin kun minä yleensä dissaan musiikkia vain jos se on huonoa. Viime vuosina olen tullut ilmeisesti suvaitsevammaksi tms kun joku Justin Timberlake ei aiheuta yökköreaktiota tai "kateutta" hänen menestyksestään. Tyypillä on hyviä biisejä ja se on hyvä se. Tietysti on niitä pojkkebändejä joilla on oikeasti paskaa musaa ja juuri sen takia minä dissaan heitä. En suinkaan siksi että olisin kateellinen heidän menestyksestään.

Ja juuri tässä tilanteessa törmätään siihen ilmiöön johon viittasin tuossa edellisessä viestissäni, eli kun tyyppejä dissataan paskan musan takia niin he eivät ymmärrä että musa voi olla jonkun mielestä paskaa vaikka biisi olisi listaykkösenä, kaikki dissaajat ovat muka vain kateellisia. Osittain ehkä tottakin, mutta ei ainakaan minun kohdallani.

Ai että kun olen hyvä ihminen ;)

chartsit ja listat ovat joskus yhtä suuria valehtelijoita kuin statistiikat ja diagrammikäppyrät. Paras musa löytyy chartsien harmaalta keskialueelta.