Kaikenlaisia ongelmia..

27 posts, 2 pages, 4,080 views

#21 • • serotonot Guest

Ratkaisuhan on helppo - ostat jotain herkkuja ja myrkytät ne esim. oksennuslääkkeellä ja annat kämppiksen oppia että on vaarallista syödä muiden ruokia.

hah.. oppishan ainakin.

Sitten mulle tulis jonkin sortin syyte. Aamukokouksessa ja ties milloin puitiin maanataina asiaa monelta kantilta. Sanoi vastaan että pidä kännykkä kiinni ettei hän mene lukemaan.

:confused: :panic:

Eipä paljon auta. Hän lupasi "yrittää parantaa" tapansa. Minun mielestä hänen täytyy oppia pois liiasta uteliaisuudesta ja ahneudesta. Mitään ei voi jättää esille. :(

sano että viet asian poliisille jos muu ei auta. Otat kaverin todistajaksi kun jätät jotain syötävää ja poistut paikalta. Sitten voitte todeta yhdessä että kämppiksesi varastaa sinulta. Lisäksi tekstiviestien lukeminen ilman lupaa on käsittääkseni kirjesalaisuuden rikkomista.

Jos tuo ei ole tapahtunut jossain suljetussa hoitolaitoksessa, mitä tässä tapauksessa epäilen, on kämppiksesi turha selitellä tekojaan. Laitonta ja sillä sipuli.
#22 • • sonni Guest
pidä puhelin taskussa ja sano toverille, että tarjoo välillä
sullekin makeisia.
#23 • • valo Guest

Hm... Kuulostaa tutulta... Kirjoitteleeko sun kämppis tänne valoisaan aikaan? ;)

:D

Todellakin kuulee ihan liikaa pahaa soluissa ym. kimppakämpissä asumisesta. En ole koskaan pitänyt omalla kohdallani realistisena vaihtoehtona, onneksi ei ole ollut taloudellista pakkoa.
#24 • • Mrrshan Guest

Ratkaisuhan on helppo - ostat jotain herkkuja ja myrkytät ne esim. oksennuslääkkeellä ja annat kämppiksen oppia että on vaarallista syödä muiden ruokia.

hah.. oppishan ainakin.

Sitten mulle tulis jonkin sortin syyte.

Eihän se ole sun syy jos joku syö ruokiasi tai juo juomiasi ilman lupaa, vai mitä. Tietenkään ei kannata käyttää mitään sellaista ainetta mikä vahingoittaa vakavasti.
#25 • • MikkiHiiri Guest

Mun pitäisi löytää jostakin hp 720C printterille *.exe ohjelma joka pyörii Xp:ssä

Häh? Asenna tulostin XP:hen. Sieltähän se löytyy listasta. Mitä sillä .EXE:llä
sit tekee?

Hm... Kuulostaa tutulta... Kirjoitteleeko sun kämppis tänne valoisaan aikaan?

:D
Liekö sama häirikkö ne louisin biisitki tehny.. :)
#26 • • hexagon Guest
Kirjoita itsellesi tekstiviesti "vitun kusipääkämppis, älä lue mun viestejä" jne.
#27 • • louis Guest

Kirjoita itsellesi tekstiviesti "vitun kusipääkämppis, älä lue mun viestejä" jne.

Ongelma on siinä että kämpiksen sairauteen vedotaan hänen tekojensa outouden perimmäisenä syynä.