Genki @ SÄDE Hardcore 20040131

37 posts, 2 pages, 3,780 views

Avatar
#1 • • Edited genki Guest
wtf
Avatar
#2 • • vain Guest
Älytön setti, paras varmaan mitä oon koskaan kuullut. Synkempää ja rankempaa saa hakea.

10/10

:hah:
Avatar
#3 • • genki Guest
joo ideana siis se, että toi oli se setti jonka soitin siellä säteen bileissä, mut en saanut sitä siellä nauhalle joten tein sen sitten uudestaan himassa kun olin sattunut laittaan ne levyt oikeeseen järkkään levylaukun perälle siinä soitellessani..

toivottavasti maistuu - jos imagination tippuu niin sit kyl varmaan useet muutkin biisit tässä setissä. ;]
Avatar
#4 • • k1mm0 Guest
tän takia olis melkein pitänyt lähtee säteeseen :excellent:
Avatar
#5 • • 8PUS Guest
11/10.

vittu eihän tästä löydä kritisoitavaa vaikka yrittäis.
suorastaan järjettömän kovasti potkii, tulee pää kipeäks :mad:

jepjep, taidan mennä takas hyppimään olkkarin lattiaa ympärille tuon tahdissa. turhan kova, ei tällaisia sais julkaista.
Avatar
#6 • • elok Guest
Kiitos ja kumarrus!

Hyvää matskua!
Avatar
#7 • • Timmo Guest

tän takia olis melkein pitänyt lähtee säteeseen :excellent:



Ei siel eturivissä olis k1mmo ollu sulle enää tilaa.... :hah:
Avatar
#8 • • da_chef Guest
Ai saatana miten tiukkaa ja hyvää menoa.

Taattua laatua, kuten yleensä tapana on ollut näide Genkin settien kanssa.

Viimeksi olen tämän tapaista settiä tainnut kuulla Koneistossa kun Dom + Roland pisti mäiskettä kehiin. En tosin muista oliko se dj- vai livesetti, ehkä joku muistaa paremmin :)
Avatar
#9 • • aksu Guest
Genkille pitää kyllä antaa iso vasullinen kunnioitusta jatkuvan laatumusan tarjoilun johdosta. :excellent:
Avatar
#10 • • da_chef Guest

Genkille pitää kyllä antaa iso vasullinen kunnioitusta jatkuvan laatumusan tarjoilun johdosta. :excellent:



Minä tein jo osani viikolla, äänestämällä Genkiä vuoden dj:ksi.

Ja Messistä parhaaksi uudeksi dj:ksi.
Avatar
#11 • • pie Guest
Tämä oli kyllä bileissä niin murhaavan hyvä että koko soitannan ajan viihdyin tanssimassa. Ja kyllä kelpaa vielä kotonakin kuunnella. Pirun hyvin pelasit levyjä. Kiitos kun tätä saa kuunnella vielä kotonakin.Kävin jo antamassa äänen Genkille vuoden paras dj-kategoriassa.
Avatar
#12 • • tumpsi Guest
No mutta, Genki-setä yllätti mut....
taas.
roK.
MAD props.
mi likey.
9/10
The tribe has spoken. ugh.
Avatar
#13 • • genki Guest
heeei kiitos paljon kaverit, on kiva pelailla näitä musajuttuja kun jengille maistuu.


...back to the drawing board now... :heart:
Avatar
#14 • • genki Guest
da_chef - domppa soitti tosiaan ihan dj settiä siellä, aika kätevä kaveri dekkienkin takana vaik pääasiassahan mies tuolla studion puolella istuskelee.. ei tee ikävä kyllä livesettejä, enemmän sellanen läppärinnysvääjä ku livehemmo se miakkonen.
Avatar
#15 • • Ana-- Guest
jestas mikä tracklisti :heart:

Ihanaa kolinaa :)

Tää pitää polttaa rompulle ja ottaa autoon mukaan. Hyvä tällanen Techi-
soundi. Joutuuks nykyään sit tulee polcca/hardcorebileisiin et kuulee tällasta
junkkaa? :)
Avatar
#16 • • jorkki Guest
On kyllä pirun maistuvaa kolinaa :excellent:
Avatar
#17 • • xybo Guest
Hyvää matskua, sisältää monta mun lempparia tästä
genrestä. Tän takia oiskin voinu tulla bileisiin.
Varsinkin toi KNOR-rippoffi on hauska ;)

-- xybo
Avatar
#18 • • genki Guest


Hyvä tällanen Techi-soundi. Joutuuks nykyään sit tulee polcca/hardcorebileisiin et kuulee tällasta
junkkaa? :)



no näköjään, eihän dnb-bileissä soiteta enää nykyään ku sellasta ihme pyllyjunkkaa. ;]


kiitos kommenteista ksaibou ja muut... pittee ruveta värkkäämään seuraavaa editiota hetimiten... :heart:
Avatar
#19 • • genki Guest


Varsinkin toi KNOR-rippoffi on hauska ;)



hmm mitä muuten tarkoitat?
Avatar
#20 • • r.pete Guest
Loistavaa tavaraa. Etenkin 30-36min kohdalla soinut 'kirkkolaulu' kappale upposi - voin vain kuvitella miten hyvin se toimi paikan päällä. Mikäs kappale se on? Tämän ja lukuisten muiden loisto miksausten ansiosta sait minun ääneni äänestyksessä... Mistä Genki muuten hankit levysi?