Apina

6 posts, 1 page, 1,794 views

Avatar
#1 • • Carlos B Guest
Piirsin apinan.

Photoshop ja Wacom, kommentteja toivotaan.
Avatar
#2 • • Hansu Guest
No apinahan siinä oli. Värit olis kyllä mun puolesta voineet olla luonnollisemmat, oikeen semmoset kunnon sademetsänvihreät. Itse apina oli realistisesti piirretty, jokainen karvakin ojennuksessa. Noi sen tassut (vai millä nimellä apinat niitä kutsuu?) oli jotenkin vähän kolhon näköset, niinkun vähän liian isot.
Kokonaisuudessaan kuitenkin varsin hyvä ja taiten tehty piirros, erityisesti turkkiin takaapäin osuva valo on kauniisti tehty. Keep going!
Avatar
#3 • • Carlos B Guest
Kiitos kommentista Hansu :)

Noita käsiä/jalkoja tuli kyl itekin mietittyä, mut ei nähtävästi tarpeeks, koska huomasin just että mun lapsuuden eläinkirjoista saama muistikuva, että apinoilla on neljä sormea, oli väärä. Olis pitänyt tsekkailla enemmän Google Imagesin referenssikuvia :/ Sitäpaitsi apinoiden sormet on muutenkin pidempiä ja kapeampia kun tos mun kuvas. Oh, well :)

Kuva on alunperin piirretty mustavalkosena ja sit vasta väritetty oranssiks, joten tästä saa tarvittaessa metsänvihreän version käden käänteessä. Tää meni kaverille (myöhästyneeksi:) synttärilahjaksi, ja kun kyseinen tyyppi on sisustanut kämppänsä oranssilla, ajattelin että sopis paremmin sinne joukkoon tällasena.
Avatar
#4 • • Ana-- Guest
Varsin hieno on apinaksi!
Avatar
#5 • • Remotion Guest
PANISIN...seinälle kehyksiin! :excellent:
Avatar
#6 • • Carlos B Guest
Mä oon jo PANNU (tosin ilman kehyksiä:)