The Speed Freak - Never Surrender
Siinä on mahein BASSO mitä ajossa voisi kuvitella tarvitsevansa!
Mä vielä mietin mikä musiikillisesti olis sopivaa. (Hankala keksii mitää tosi tosi hyvää.) Noi nyt oli lähinnä biisinimien takia, kun lukee ylhäältä alas... Yritin olla hauska taas...
Siis tämmöstä mä oon miettiny niinku musiikillisesti hienoksi:
Kai nää jonnekki talomusiikin puolelle menee.
- Who Da Funk - Shiny Disco Balls
- Boogie Pimps - Somebody To Love [DJ Flex Executive Remix] (Hehe, tiedän yhden remixinimen... salee siinäkin on virhe. Ja tämä versio ilman niitä Fear&Loathing sampleja.)
- Kirsty Hawkshaw - Fine Day [Steve Murano remix] (Se miksi missä on se kaikista jykevin loppuosuus. Toisen puolen kakkosraita. Jos ei oo tää miksinimi, ni syyttäkää Bioo.)
- Dust Brothers - Burning Fat
- Target - Harder They Come
- Joku versio Sunglasses At Nightista. Kun en tiedä yhtään miksinimiä, niin en ossoo sanoo. En kuitenkaan tarkota sitä missä on se New Order päällä... Siitä on menevämpikin versio olemassa, itsellä se on vain jossain mix-CD:llä jonku hollantilaisen soittamana, joten en kyllä löydä miksin nimeä. No enpä mä sitä New Order miksauksen nimeäkään tiedä.
- Tomcraft - Brainwashed
- Cosmic Gate - Firewire
Pitää vielä miettiä.
edit:
- Groove is in the heart -kappaleesta tänä vuonna tullu remixi. Aivan loistava se alkuperäinen! Ja loistava on myös tämä uusi miksi. En tiedä remixin esittäjää tai muutakaan, mutta eipä niitä liene tänä vuonna vielä montaa tulleen.
Ja muuten ihan loistavaa, että Boogie Pimpsiltä on tullu piisi vinyylinäkin ja sen myötä se on saanut uutta pontta. Sen ansiosta NOVA 94.7 ja RADIO ONE ainakin soittelee sitä lähes päivittäin! Jipii!
NOVA muuten soittelee jotain miksausta U2 Where The Streets Have No Namesta, ja nää paikalliset on lähetelly DJ:lle sinne NOVAan miljardi tekstiviestiä pyytäen lisää U2:ta. Ei vaa mitää havaintoa remixaajasta tai versiosta. Kaikenlaista taloa se NOVA soittelee.