Mitäs olisi ihmiset valmiit leikkaamaan itsestään pois vaikkapa 4.7 miljardin euron tähden?
Tuolla hinnalla repisin irti jo melkein mitä tahansa. Esim vasemman käden?
86 posts, 5 pages, 14,644 views
Mitäs olisi ihmiset valmiit leikkaamaan itsestään pois vaikkapa 4.7 miljardin euron tähden?
Mitenniin? Esmes viime helmi-maaliskuussa ku olin Hollannissa niin siellä ilotytöt halusi mun rahoja. Sit ku ei ne usko ku sanoo, että "kiitos, mutta ei kiitos" ni sitten sanoin, että "en haluu poskihoitoo, ku mä itte mieluummin imeskelen kalua" ja kuvittelin, että sitte lopettaa sen huutelun, ni ei ku innostu kahta kauheemmin.ei, mut pimpansaanti vaikeutuisi varmaan oleellisesti, jos yleisesti luultaisiin homoksi.
Ihmissyönnistä sen verran, että mä maistaisin vaikka ilmaiseksi. Oon monta kertaa miettinyt että perseestä saisi varmaan todella hyvän paistin.
Ihmissyönnistä sen verran, että mä maistaisin vaikka ilmaiseksi. Oon monta kertaa miettinyt että perseestä saisi varmaan todella hyvän paistin.
Sama täällä!
Siis söisin vaikka ilmaseks ja oon kelaillu et miltähän se maistuu. Tornihuhut väittävät että kanalta.. Tiedä sitten.
Mä taas oon kuullu että possulta :confused:
Pitäis ehkä kokeilla.
Elimenluovutustestamentin oon jo tehny, ku kuoleman jälkee en kaipaa niitä enää. Mä voin ilmoittautua vapaaehtoseks syötäväks sit ku mä kuolen.Pitäis ehkä kokeilla.
Haloo kaverit, ei se sperma nyt niin vaarallista ole. Ainakin minä ottaisin huomattavan paljon mielummin lastit suuhuni kuin avaisin oven B-rappuun. Mikäli kiinnostuksenne heräsi, niin ottakaa yhteyttä privalla. Erikoistarjous vain tämän viikon, hinnat alkaen 10 000e!!!!!!!!
..Kyllä antaisit jos joku pienmunanen
suht siistin ulkomuodon omaava IT-nörtti
tulee 5milj euron kanssa kinuamaan sulta pyllyä..
..Asia mitä en tekisi mistään hinnasta --
Viettäisi loppuelämääni yksin, vailla mitään ihmiskontakteja..
Tuo ei edes ole mikään tahdonalainen asia. Eläimillä on vaisto joka sanoo että sukulaisiin ei saa yhtyä koska sisäsiittoisuus on pahasta.
trepanation. I think I'll save that for my retirement.
Yks vanhimmista operaatioista. Luolamiehiltä löydetty kallonporausta, joka on jopa parantunut se luu.Itseasiassa nykyisillä työkaluilla ja know-howlla tuo ei ole enään niin vaarallinen toiminpide.
Haloo kaverit, ei se sperma nyt niin vaarallista ole. Ainakin minä ottaisin huomattavan paljon mielummin lastit suuhuni kuin avaisin oven B-rappuun.
Oon monta kertaa miettinyt että perseestä saisi varmaan todella hyvän paistin.