Koska:
Olen hippi.
Olen kommari.
Olen sivari.
Suosin Kalashnikov-rynnäkkökivääriä.
Vastustan kaikkea paitsi Puhtaita Vasemmistolaisia Aatteita.
Lähinnä USA:ta siis.
Ja tärkeimpänä:
Minulla on punaiset alushousut.
82 posts, 5 pages, 13,691 views
Ennen kuin tästä aiheesta aletaan jauhaa enempää, olisi hauska tietää topicin aloittaneen taustoja.
-Mitä teet työksesi?
-Vai opiskeletko kenties?
-Kelan tuilla vai vanhempien rahoilla?
-Vai asutko peräti vielä kotona?
-Mitä vanhempasi tekevät työksensä?
-Mistä sait idean aloittaa tällaisen topicin?
-Onko puoluepoliittinen oppisi tullut vanhemmilta?
-Tuleeko se edelleen?
-Mitä sinä pidät oikeistolaisuutana ja mitä vasemmistolaisuutena?
Olen huomannut sinun kirjoittaneen tänne suuren määrän juttuja kalliista levysoittimista ja esimerkiksi olet kironnut ettei kukaan halua ostaa kullattua teknaria, että joutuu pistämään ebayhin myyntiin.
Näin mustavalkoisella asettelulla vaan tulee väkisinkin mieleen "pappa och mamma betalar"-ihminen, jolle vanhemmat kiroavat, että työntekijöiden palkat ovat pois heidän optioistaan.
Ei siis millään pahalla, mutta näin musta-valkoiseen kyselyyn vastaaminen on melko mahdotonta jos ei tiedä kysymyksenasettajan tarkempaa näkemystä noista kahdesta poliittisesta ääripäästä.
nimim. äänestin demaria
Ja outoa, että esittämäni yhden sanan 'Oikeisto' perusteella voit minut leimata tuolla tavalla. Muutenkin sanansta 'oikeisto' aletaan heti leimaamaan.
Ja outoa, että esittämäni yhden sanan 'Oikeisto' perusteella voit minut leimata tuolla tavalla. Muutenkin sanansta 'oikeisto' aletaan heti leimaamaan.
oikeisto dissaa vasuria ja vasuri oikeistoa ;)
Olen sotahullu.Olen hippi.
Suosin Kalashnikov-rynnäkkökivääriä.
oikeisto dissaa vasuria ja vasuri oikeistoa ;)
Niin, mutta tarkoitin, että oikeistolaiset leimataan aina ylirikkaiksi, kaiken vanhemmiltaan saaneiksi.
Mjaa. No olenko minäkin sellainen?ehkä siksi, että enemmistö heistä on sellaisia? Ei stereotypiat ihan itsestään synny.
Niin, mutta tarkoitin, että oikeistolaiset leimataan aina ylirikkaiksi, kaiken vanhemmiltaan saaneiksi.
Äärikeskusta!
ehkä siksi, että enemmistö heistä on sellaisia? Ei stereotypiat ihan itsestään synny.
Kommunistidiktatuuri tekis teille saippuantuhlaajille ihan hyvää :angry:
Kommunistidiktatuuri tekis teille saippuantuhlaajille ihan hyvää :angry:
kommunistidiktatuurin perään itkijät muuttakoot pohjois-koreaan!! :angry: :angry: :mad:
Mäki diggailen koirankakoista niillä pienillä nurmisaarekkeilla asfaltin keskellä kaupunkialueella.kaikkia viemään maatuvat koirankakat muovipussissa kaatopaikalle!
ehkä siksi, että enemmistö heistä on sellaisia? Ei stereotypiat ihan itsestään synny.
Ettei tässä vaan olisi yksi stereotypian uhri ;)
Mäki diggailen koirankakoista niillä pienillä nurmisaarekkeilla asfaltin keskellä kaupunkialueella.kaikkia viemään maatuvat koirankakat muovipussissa kaatopaikalle!
ja pidän rikotuista pulloista nurmikolla, öljyläiskistä tiellä ja roskista tien pientareella, mutta eipä se länsiväylä niistä kirjoita. Paska sentään maatuu pois.
Noei. Jonku pitäs perustaa sellanen "Realistinen puolue", joka ajais järkevästi
toteutettavissa olevia, kestävän kehityksen arvoja.
ja pidän rikotuista pulloista nurmikolla, öljyläiskistä tiellä ja roskista tien pientareella, mutta eipä se länsiväylä niistä kirjoita. Paska sentään maatuu pois.
Jeps! Kakkaa, lasia, roskia, öljyä, ja huumeruiskuja luontoon! Kansa vaatii! Maatuviakin roskia pääasiallisesti kaupunkialueelle! Ei viedä minnekkään kompostiin niitä!rikotuista pulloista nurmikolla, öljyläiskistä tiellä ja roskista tien pientareella