.

5 posts, 1 page, 730 views

Avatar
#1 • • Edited sauce Guest
:roll:
Avatar
#2 • • master bator Guest
Okei... Tämä on kyllä imo aikas kauhea...
Melodiat vailla ideaa, kuten myös sanatkin. Vocoderista ei saa mitään selvää ja jotenkin miksauskin tuntuis olevan päin persettä. Sounditkaan eivät ole mitenkään loistavat... Se teknobiisi oli huomattavasti parempi.
Avatar
#3 • • sauce Guest

Okei... Tämä on kyllä imo aikas kauhea...
Melodiat vailla ideaa, kuten myös sanatkin. Vocoderista ei saa mitään selvää ja jotenkin miksauskin tuntuis olevan päin persettä. Sounditkaan eivät ole mitenkään loistavat... Se teknobiisi oli huomattavasti parempi.



jeps, rehellisyys maan perii. tosin sitä en "hyväksy" etteikö sanoissa olisi mitään järkeä;) ne kertoo koskettavan tarinan tytöstä ja pojasta, enemmän siitä pojasta. se että niistä ei saa selvää on totta, ei elämästä aina muutenkaan.

meinasin laittaa aiheeksi "autotalli-electroa", eli miksaus on päin vittua, mutta so what. tän pelin henkeen kuuluu tälläinen henki.

ja mun omasta mielestä melodia vetää konsan pojat hiljaisiksi :hah:
Avatar
#4 • • Zeraf Guest
Hehheh, todella naivit melodiat oot ympänny tohon. Kauhia vocooderi, ei saa mitään tolkkua ja perus leadi siinä päällä. Electroa tämä...onko? Tämä kannattaa pistää suosiolla jäihin ja ottaa uusi sivu eteen.
Avatar
#5 • • sauce Guest
naivit melodiat on tosi kova juttu. ei olisi beverly hillsin kyttä -tunnarikaan sellanen klassikko jos se olis erillainen. hehe. tosin on pyhäinhäväistys verrata mitään kys.om. Axel F-kappaleeseen. Siitä voi puhua vain inspiraation lähteenä. ja toinen mistä ammennan voimaa on rambo ykkönen ja kolmas on; W.A.S.P.in "Fuck like a beast" ja "kill fuck die". niihin perustuu olevaisuuden syvin olemus.

Iron Maidenin ratsastuspolkat on kanssa aika munakkaita. unohtamatta Billie Jeania(mikael jakson). jotakuinkin yhdistämällä noi elementit + viikset ja takatukan = minun käsitykseni hyvästä musiikista. jota en tietenkään suomalaisena tohdi väittää jotta minun musiikkini olisi. tommostahan se nyt on. huonosti miksattua, naiviia, lyhyitäkin vielä, emmä tiedä, parempi olisi jos kattos vaan telkkaria. :D :D :D

*en todellakaan tarkoita mitä sanon. vai tarkoitanko, argh, siinäpä pähkinä purtavaksi...*