Kännykkälittymät

34 posts, 2 pages, 5,881 views

#21 • • Hugo Guest

Mulla on sonera
viime kuun lasku 306e repikää siitä huumorii! :eek:

Olit se joka äänesti idollissa Hannan voittajaksi :confused: :crybaby: ;)
#22 • • Remotion Guest

Mulla on sonera
viime kuun lasku 306e repikää siitä huumorii!

:confused:
Miten ihmeessä ihmiset onnistuvat tekemään tälläsiä laskuja? Teetkö sä mitään muuta kuin puhut puhelimessa?

käytän jonniin verran puhelinta töissä ja kotona mut tässä nyt painaa se et muijafrendi asuu tukholmassa ja kun se sinne lähti niin tuli oltuu pari kertaa VÄHÄN puhelimessa... pitäs kyl rajottaa, ja tässä kuussa ois tarkotus päästä takas tonne 60-100e luokkaan...Onneks duunipaikka maksoi laskun :D
#23 • • Inditm Guest

Eipä oo mitään hyötyä siitä, et sais saman operaattorin liittymiin puhelut yli halvalla.

Kun edes tietäis nykyisin, minkä operaattorin liittymä kenelläkin on.

Voishan tietty tehä soittokierroksen yli sataan numeroon ja kysyy, et mikä liityymä sulla on.

Soittokierrosta helpommin tarkastat operaattorin täältä:
http://www.118info.fi/siirtopalvelu.html ;)

Ainakin ne numerot joihin eniten tulee puhuttua jaksaa ajoittain tuolta tarkistaa.
#24 • • HydroGen Guest

Eipä oo mitään hyötyä siitä, et sais saman operaattorin liittymiin puhelut yli halvalla.

Kun edes tietäis nykyisin, minkä operaattorin liittymä kenelläkin on.

Voishan tietty tehä soittokierroksen yli sataan numeroon ja kysyy, et mikä liityymä sulla on.

Soittokierrosta helpommin tarkastat operaattorin täältä:
http://www.118info.fi/siirtopalvelu.html ;)

Ainakin ne numerot joihin eniten tulee puhuttua jaksaa ajoittain tuolta tarkistaa.

Toi sama palvelu sais toimia tekstaripalveluna...... tai vielä parempi jollakin lailla kännys sisäänrakennettuna et se tunnistais aina mikä liittymä toisella on!!
#25 • • serotonot Guest
mun mielestä tämä toimii paremmin. Tuolta 118:sta kun ei saa tarkistettua kuin yhden nron kerrallaan.
#26 • • sixtus Guest
Meil on töissä saunalahden Yritys tasahinta:

Puhelut Kaikkiin saunalahden liittymiin 0,07eur, Kaikkiin muihin myös lankaliittymiin 0,11eur ja tekstiviestit myös ton 0,11eur. Lisäksi kk-maksu 8eur/yritys liittymien lukumäärästä riippumatta. Ei paha, laskut jotain 15-20eur/kk.. :)

Tämä vaa siks, et jos ootte töissä jossain sellases paikas et on mahdollisuus vaikuttaa liittymän valintaan..
#27 • • Hugo Guest
Ainakin ennen RL:n ja Sveduran yritysliittymät oli kauheeta rahastusta :crybaby: "Kyllä ne firmat maksaa..."-asenne ei ole enää kyllä ihan kohdallaan. Toi SL:n yritysliittymä vaikuttaa ihan hyvältä ainakin hintansa puolesta.
#28 • • okiru Guest
Tänään suljin Dna maraton-liittymän pois. Oli kiva yllätys saada 3 laskua viikon sisään = ~300e
Ei mitään ilmoitusta, että tälläinen suma olisi tulossa. Pitkä maksuaika ei lohduta. Dna on hyvä liittymä (hyvä kuuluvuus etc.), mutta asiakaspalvelu on perseestä. Tänään tuli jonotettua reilu 30min, että pääsi puhumaan jollekin henkilölle. No omistan kuitenkin kaksi liittymää niin sonera korvaa hetken aikaa, että uusi, halvempi liittymä tulee postissa.
#29 • • jouni a Guest

mun mielestä tämä toimii paremmin. Tuolta 118:sta kun ei saa tarkistettua kuin yhden nron kerrallaan.

Erittäinvitunloistavaa! Ja viel on onneks ilmanen :D

Tänks tiedosta!

Toisaalta ne numerot, mihin usein soittaa, on yleensä kavereitten tms. numeroita, joten ei ihan sataa numeroo tarvi iskee tonne. Selvii pikkusen vähemmällä. Pyytää sit frendejä ilmottaan,jos vaihtavat operaattoria.
Tämä siis, jos on tarvetta juoruilla pidempiä aikoja puhelimessa. :)
#30 • • Remotion Guest

Onneks duunipaikka maksoi laskun :D

Jaa-a just tultiin huomauttaa tosta laskusta. IMISIVÄT JO PERSETTÄ! :mad: Noh vaikka joutuisinkin sen maksamaan olen iloinen siitä mitä niillä minuuteilla on saatu aikaan.

ei auta taas kun todeta että köyhät kyykkyyn ja tosi käyhät kyljelleen, kohta on vararikko mut so what!
#31 • • Ezzy Guest
soneran liittymä vuodesta 95 eikä mitään ongelmia :) lähinnä vaan vaihtanut liittymätyyppiä. classic -> amigo -> privat -> duunimakso -> privat -> one tjsp. hinnalla ei o väliä, kunhan toimii. asiakaspalveluun ei onneksi ole koskaan tarvinnut turvautua kuin jonkun puk-koodin saamiseksi kertaalleen.
#32 • • serotonot Guest

Tämä sitten suljettiin tänään 118info.fi:n pyynnöstä :(

SOU GEI :(
#33 • • taro Guest
Vaihdoin DNA:n pois 3kk sitten. Tilalle Saunalahden Tivkor (tjtn).
Puhelinlaskut tipahtivat huomattavasti, jopa yli puolella. Nyt maksan puhelimenkäytöstä n.25-30e/kk.

Muutenkin kuuluvuus on huomattavasti parempi kuin DNA:lla.

Hyvä juttu.
#34 • • guli van kaak Guest
mulla ollu dna sen alku ajoista lähtien. liittymä on hyvä ja edullinen verrattuna kaikkiin muihin liittymiin, kun otetaan huomioon perinteiset liittymät eikä mitään tasahinta juttuja. nyt nämä viimmeaikaiset laskutus pelleilyt ja se luvattoman hidas asiakaspalvelu on kyllä vähän aiheuttanut nihkeilyä allekirjoittaneessa.

mä tein tos viimme vuoden lopulla pienen hintavertailun ihan mielenkiinnosta, kun näitä tasahintaliittymiä alko satamaan tuutin täydeltä. huomasin, et mikäli soittelet paljon numeroihin, jotka eivät ole saman operaattorin suojissa kun sun oma liittymä, niin ainoa oikea vaihtoehto on tasahintaliittymä ja nimenomaan saunalahden tasahinta. se oli sen mun puolueettoman vertailun mukaan halvin. kuuluvuudesta ym. palveluista en sitten tiedä, kun en ole heidän asiakas koskaan ollut.

kannattaa huomioida noista tasahintaliittymistä se, että monissa puhelujen ja tekstarien hintaa poljetaan pirun alas, mutta kuukausimaksut nousevat.

mut hei: vilkuta mun koiralle!! Paljo viivexxxxZZ!?? juontaja, näytä tissis!!

ps. mihin ne teinien saldot jumiutuu?