Vai oisko niin, että tissit näyttää ilman rihman kiertämää paremmalta, mutta pelkän muodon perusteella häviävät pyllylle? (Esmes rintsikoiden alta ei erota nännejä niin helposti, jotka kyllä on melko hankala olla huomaamatta paljaissa rinnoissa.)Vaatteet päällä: Pylly.
Ilman vaatteita: Tissit.
Miksi? Näyttääkö pylly jotenkin pahalta paljaana?
Jub. Pectorals kirjoitetaan kyllä ilman k-kirjainta. Eli pectorals tahikka puhuen ihan vaa tuttujen kesken pecs. (Larry3:sta aikoinaan pelanneet ainakin osaa kirjoittaa ton oikein.)Eikö oikea kirjoitusasu olisi pecs ilman k:ta ?
Eli suora käännös pectoral- on rinta-.
Mä en oo ikinä tajunnu et miksei missi- tai tissikisoissa saa olla modattua kroppaa. Saahan autokisoissakin olla viritettyjä autoja? Mikäs se tekee ihmiskropan jotenkin erilaiseksi - varsinkin kun meillä nyt on tekninen osaaminen korjata - ettei sitä voisi jälkikäteen parannella? Customoitu kroppa kato. Onko tää jotenkin "kroppa on sielun temppeli" läppää vai mihin se perustuu? Siis siinä esitellään kroppaa samoin ku autonäyttelyssä autoja. Eihän missää kurpitsankasvatuskisassakaan sanota ettei saa käyttää mitään lannotteita ja katotaa vaa mitä sieltä tulee, jos tulee.(Tosin pakko kyllä vähän epäillä että osaa on saatettu kirurgisesti korjailla. Lopputulos on kuitenkin upean näköinen.)
Tästä ei nyt Varvanan mielipide tullut ilmi, ehkä vähän negatiivissävyinen oli tuota kirurgista korjailua kohtaan, mutta kumminkin.
Jos ihminen on vaa ihmisen mielestä nätimpi ku se on käyny veitsen alla, niin mikä minä olen sitä kiistämään?