pylly vs. tissit?

145 posts, 8 pages, 27,997 views

#81 • • Taedium Guest

Vaatteet päällä: Pylly.
Ilman vaatteita: Tissit.

Miksi? Näyttääkö pylly jotenkin pahalta paljaana?

Vai oisko niin, että tissit näyttää ilman rihman kiertämää paremmalta, mutta pelkän muodon perusteella häviävät pyllylle? (Esmes rintsikoiden alta ei erota nännejä niin helposti, jotka kyllä on melko hankala olla huomaamatta paljaissa rinnoissa.)

Eikö oikea kirjoitusasu olisi pecs ilman k:ta ?

Jub. Pectorals kirjoitetaan kyllä ilman k-kirjainta. Eli pectorals tahikka puhuen ihan vaa tuttujen kesken pecs. (Larry3:sta aikoinaan pelanneet ainakin osaa kirjoittaa ton oikein.)

Eli suora käännös pectoral- on rinta-.

(Tosin pakko kyllä vähän epäillä että osaa on saatettu kirurgisesti korjailla. Lopputulos on kuitenkin upean näköinen.)

Mä en oo ikinä tajunnu et miksei missi- tai tissikisoissa saa olla modattua kroppaa. Saahan autokisoissakin olla viritettyjä autoja? Mikäs se tekee ihmiskropan jotenkin erilaiseksi - varsinkin kun meillä nyt on tekninen osaaminen korjata - ettei sitä voisi jälkikäteen parannella? Customoitu kroppa kato. Onko tää jotenkin "kroppa on sielun temppeli" läppää vai mihin se perustuu? Siis siinä esitellään kroppaa samoin ku autonäyttelyssä autoja. Eihän missää kurpitsankasvatuskisassakaan sanota ettei saa käyttää mitään lannotteita ja katotaa vaa mitä sieltä tulee, jos tulee.

Tästä ei nyt Varvanan mielipide tullut ilmi, ehkä vähän negatiivissävyinen oli tuota kirurgista korjailua kohtaan, mutta kumminkin.

Jos ihminen on vaa ihmisen mielestä nätimpi ku se on käyny veitsen alla, niin mikä minä olen sitä kiistämään?
#82 • • :t:c: : : Guest
ot

Taedium pitäny jo monta kertaa propsittaa Henry-avatarista... tässä se ny tulee: Props! :)

/ot
#83 • • Taedium Guest

Taedium pitäny jo monta kertaa propsittaa Henry-avatarista... tässä se ny tulee: Props! :)

Spänk juu veri meni. Itte tein (olipa saavutus), ku kattoin avatarinvaihtoa edellisenä päivänä ton leffan ... öö ... kymmenennen kerran, enkä vieläkään tajunnu kaikkea.
#84 • • vaavu Guest

Mä en oo ikinä tajunnu et miksei missi- tai tissikisoissa saa olla modattua kroppaa.

Mun puolesta saa ollakin. Olisi jotenkin keinotekoista vetää rajaa kropan "käsittelyille" - mihin se raja oikein vedettäisiin? Kirurginveitseen? Botox- tai muihin pistoksiin? Erilaisiin ultraääni/sähköimpulssi/tiesmikä -kauneuskäsittelyihin? Toisekseen, vaikka raja vedettäisiinkin, millä sitä pystytään valvomaan? Taitavasti tehtyjä kirurgisia operaatioita kun voi olla käytännössä mahdotonta huomata, tosin tässäkin asia riippuu operaatiosta. 3dl silikonitäytteitä on vähän vaikeampi olla huomaamatta. ;)

Hiljattain oli iltalehdessä juttua siitä kuinka suomalaisissa missikisoissa ei muka koskaan ole ollut yhtäkään leikeltyä tyttöä. Sen sijaan kansainvälisissä kisoissa korjailu on enemmänkin sääntö kuin poikkeus, erityisesti latinalaisen amerikan maista tulevilla tytöillä. Tämä herätti mussa heti kaksi ajatusta. Ensinnäkin, millä missikisojen järjestäjät voivat olla niin varmoja, että ketään osallistujista ei ole koskaan leikelty? Toisekseen, on mielenkiintoista että maista joissa kirurgisia operaatioita harjoitetaan eniten tulee myös paljon hyvin sijoittuvia missejä. Ehkä tässä on yksi selitys suomalaisten heikkoon menestymiseen. :rolleyes:

Tästä ei nyt Varvanan mielipide tullut ilmi, ehkä vähän negatiivissävyinen oli tuota kirurgista korjailua kohtaan, mutta kumminkin.

Joo, kyllä sä aika pitkälle meneviä (ja tällä kertaa vääriä) johtopäätöksiä vedit tosta mun tekstistä. Mut ei se mitään, en ota siitä nenukkiini. ;)
#85 • • Taedium Guest

Joo, kyllä sä aika pitkälle meneviä (ja tällä kertaa vääriä) johtopäätöksiä vedit tosta mun tekstistä. Mut ei se mitään, en ota siitä nenukkiini. ;)

Kuten mainitsin, "tästä ei nyt Varvanan mielipide tullut ilmi", joten en vetänyt johtopäätöksiä kovinkaan pitkälle. Vai kuinka pitkälle meinasit minun vetäneen? Mainitsin, että vaikutti hieman negatiivissävytteiseltä, mutten siihenkään ottanut kantaa.

Tarkoitukseni oli se, että sinun tekstistä tuo tuli mieleen, mutten varsinaisesti sinun mielipidettä myöden/vastaan kirjoita, sillä en sitä tiedä.

Lähinnä tarkoitus oli ilmaista, että "Mielipiteesi ei tullut selkeästi ilmi, lause näyttää päissäni pähkäiltynä kallistuvan negatiivisen puolelle, mutta kumminkin jätän arvaamatta".
#86 • • J Raninen Guest
:laugh:

This came from the New England Journal of Medicine, so men take heart, and ladies - don't look at us like we're scum when you catch us. We're only doing it for our health.

Great news for girl watchers: Ogling over women's breasts is good for a man's health and can add years to his life, medical experts have discovered.

According to the New England Journal of Medicine, "Just 10 minutes of staring at the charms of a female is roughly equivalent to a 30-minute aerobics work-out" declared gerontologist Dr. Karen Weatherby.

Dr. Weatherby and fellow researchers at three hospitals in Frankfurt, Germany, reached the startling conclusion after comparing the health of 200 male outpatients - half of whom were instructed to look at busty females
daily, the other half told to refrain from doing so. The study revealed that after five years, the chest-watchers had lower blood pressure, slower resting pulse rates and fewer instances of coronary artery disease.

"Sexual excitement gets the heart pumping and improves blood circulation," explains Dr. Weatherby. "There's no question: Gazing at breasts makes men healthier."

"Our study indicates that engaging in this activity a few minutes daily cuts the risk of stroke and heart attack in half. We believe that by doing so consistently, the average man can extend his life four or five years."
#87 • • Digital Beat Guest
kyllä ne tissit on :)
#88 • • serotonot Guest

kyllä ne tissit on :)

Niin mitkä?
#89 • • valo Guest
Näköjään toi mun signature kuvaa miehiä omalla tavallaan hyvin :D
Kiitos siitä Alanis Morissettelle.

Mun oma silmä lepää ehdottomasti miehen hyvinmuodostuneella rintakehällä ja aivan lääpälläni olen jos löytyy vielä seksyt hauikset :excellent:
Miehen pepusta en oo oikeen jaksanu koskaan innostua.
#90 • • Hansu Guest

Miehen pepusta en oo oikeen jaksanu koskaan innostua.

En mäkään, tosin eilen näin asian hieman uudessa valossa kun satuin vilkasemaan ilmeisesti juuri oikeasta kuvakulmasta sängyllä mahallaan löhöilevää siippaani :cool:
#91 • • OSC8 Guest
Rok on, pyllyt voitti! :hah:
#92 • • Leaphion Guest

Rok on, pyllyt voitti! :hah:

Yeah. Se on vaan plussaa.
#93 • • sauce Guest
ihmettelen ettei kukaan edes yrittänyt tyrkyttää vaihtoehtoa "pimpsa"?
#94 • • serotonot Guest

ihmettelen ettei kukaan edes yrittänyt tyrkyttää vaihtoehtoa "pimpsa"?

Mulle kyl tyrkytetään sitä jatkuvasti :(
#95 • • drS Guest

sori, luulin että sitä sä halusit :confused:
#96 • • sauce Guest

mutta et ota? ootko "käsipäivää" -miehiä vai kuulutko "kakkaisen kikkelin ritareihin?" :laugh:

EDIT:
musta pimppi on paras. :laugh: ja sitten tisut ja sitten peba. mutta. tärkeintä on O*I*K*E*E*S*T*I valloittava ja antelias persoona.
#97 • • serotonot Guest

mutta et ota? ootko "käsipäivää" -miehiä vai kuulutko "kakkaisen kikkelin ritareihin?" :laugh:

EDIT:
musta pimppi on paras. :laugh: ja sitten tisut ja sitten peba. mutta. tärkeintä on O*I*K*E*E*S*T*I valloittava ja antelias persoona.

kyllä mulle esteettinen viihdearvo takapuolella ja rinnoilla on huomattavasti suurempi kuin itse sukuelimellä.

Anteeksi siitä :(

Ja miks sä haluut tietää millä eritteellä mä valelen sukuelimeni? sä oot pelottava :panic:
#98 • • sauce Guest

kyllä mulle esteettinen viihdearvo takapuolella ja rinnoilla on huomattavasti suurempi kuin itse sukuelimellä.

joo, mutta ajattelin noin "tasa-arvon" vuoksi laittaa noi genitaalit kehiin... ja kyllä jos alaston nainen makaa edessä niin mun huomio on siinä jalkojen välissä. nimim. tekeekö se musta pervon :laugh:

saat anteeksi. :heart: :heart:

Ja miks sä haluut tietää millä eritteellä mä valelen sukuelimeni?

hmmmmm.... vai että tietää.... lähinnä kysymys oli lapsenomaisesta hämmästyksestä. miksi joku kieltäytyisi pesästä alvariinsa? ja loppujen lopuksi, eikös toi nyt kuulu yleissivistykseen. siis tietää millä sä valelet peunistasi. hehe. :scared:

sä oot pelottava

onnittelut. olet 4. ihminen ketä toteaa ton. ihan et ehtinyt palkintosijoille.
#99 • • drS Guest

Ja miks sä haluut tietää millä eritteellä mä valelen sukuelimeni? sä oot pelottava :panic:

millä oikeudella sä haukut toisia pelottaviks niiden mielihalujen takia? joku vois sanoo sua pervoks ku tykkäät hollantilaisista seksuaalivähemmistöistä.
#100 • • serotonot Guest

joo, mutta ajattelin noin "tasa-arvon" vuoksi laittaa noi genitaalit kehiin... ja kyllä jos alaston nainen makaa edessä niin mun huomio on siinä jalkojen välissä. nimim. tekeekö se musta pervon :laugh:

Ja tasa-arvon vuoksi pistit ainoastaan naisten genitaalit?

saat anteeksi. :heart: :heart:

*onnellinen hymy*

Ja miks sä haluut tietää millä eritteellä mä valelen sukuelimeni?

hmmmmm.... vai että tietää.... lähinnä kysymys oli lapsenomaisesta hämmästyksestä. miksi joku kieltäytyisi pesästä alvariinsa? ja loppujen lopuksi, eikös toi nyt kuulu yleissivistykseen. siis tietää millä sä valelet peunistasi. hehe. :scared:

No en ihmettele jos lapset hämmästelee jos niille kakkaista pippeliä näyttää. Ja olisi myös mielenkiintoista tietää että minkä "yleissivistävän" koulun olet käyny?

sä oot pelottava

onnittelut. olet 4. ihminen ketä toteaa ton. ihan et ehtinyt palkintosijoille.

ketä -> kuka ni et oo niin pelottava