pylly vs. tissit?

145 posts, 8 pages, 28,018 views

#21 • • okiru Guest
PErse!!!! :heart:
#22 • • trusti Guest
TISSIT! :king:
ehdottomasti, peppu toissijainen

-(o)(o)
- ) . -(
-( -Y- )

mitä isommat, sitä paremmat!
#23 • • jouni a Guest
Tissit ROCKS!!

ja

Perse ROCKS!!

Pakko valita molemmat, sen verran namuja ovat :cool: :roll:
#24 • • HydroGen Guest
Pärse tietysti, rintojen koko on toisarvonen, ei haittaa jos on pienet rinnat kunhan on kiinteät ja luomut.....
Ei oo kovin kaunista katseltavaa mitkää DD kokoset silikoni säkit jotka roikkuu kainolois ku nainen makaa!!! :)
#25 • • Ana-- Guest
Mä diggaan naisista joilla on molemmat!
#26 • • Taedium Guest
Eisenniivälii, kuhan on paljasta pintaa.

Mut asiasta rukkiin, eikös tästä oo puhuttu aieminkin? Esmes.
#27 • • jUSSi Guest
_o/

Pylly!

eikä saa olla mikään luukasa, että käsiin sattuu kun kiinni ottaa. Ja lantion sekä perseen suhde on tärkeä, aivan kuten varvana mainitsikin. Naisilla pitää olla tiimalasin muotoa.
#28 • • Tapi T Guest
Ehdottomasti perse.

Miehen kädet roikkuvat suunnilleen naisen perseen kohdalla, joten se on luojan luoma paikka lepuutta kättä. Rinnat ovat hankalalla korkeudella ja niiden kanssa touhuamiseen pitää käsiä liikuttaa erikseen.
:D
#29 • • hexasonik Guest

Olen tissi ihminen. Paras asia maailmassa on jutella jonkun naisen kanssa ja havaita että on tuijottanut sen cleavagea koko ajan itse sitä tajuamatta. Naiset kyllä yleensä hoksaa sen sekunnin sadasosassa. Käy minulle usein. Antakaa naiset anteeksi, en mahda sille mitään. Tiedän kyllä että se ruma tapa. :D

word! syyllistyn tähän erittän usein! :D olen kyllä kiinnostunut myös perseistä! kummatkin rulettaa!
#30 • • Faini Guest
ehdottomasti pylly, sillä tisseistä ei voi ikinä ensi-silmäyksellä saada oikeata käsitystä että minkälaiset ne oikeesti ovat, mutta taas pylly.. pylly, nam
#31 • • vaavu Guest
Kyllä mäkin kallistuisin takamuksen puoleen, sekä miehillä että naisilla. Siihen nyt vaan assosioituu niin paljon tuhmempia asioita verrattuna kaulan alla heiluviin maitorauhasiin. :cool:
#32 • • greenie Guest
Etupylly on huomattavasti kiinnostavampi ja mukavampi, kuin takapuoli ja tissit yhteensä.

Harmi, ettei sitä ole listattuna äänestyksessä. Sellaista se aina on - joko tissit tai perse. Taidan olla friikki :crybaby:
#33 • • Samuli Guest
isorintaiset tissit!
#34 • • akir0 Guest

isorintaiset tissit!

Miten tissillä voi olla isot rinnat? En ymmärrä

Topicciin - Pylly!
#35 • • drS Guest
no kokonaisuushan on tietty tärkein, mut jos on pakko valita niin 715517.

mulla on sama tauti ku homegrovellakin..
#36 • • Wayne G Guest
Perse :hearts:
#37 • • JussiS Guest
Tissit! Ehdottomasti!
#38 • • Moraani Guest

tissit: seksikäät ja saa maitua murojen piälle.

Hahah, you is a sick maan.

Minä vastaan tittit/pecks. Voi samalla katsoa sitä naamaakin.

Homegrove ja muut! Kannattaa yrittää päästä eroon siitä sairaudestanne, sillä tuijottamisella ei usein naisilta respectiä irtoo. Toisaalta, voihan sen ottaa myös kohteliaisuutena, mutta harvemmin kait niin.
#39 • • dab Guest
Tähän polliin en vastaa. Ei sitä etten pitäisi aiheesta (rakastan sitä;)), vaan en osaa valita. Molempi parempi. :D
#40 • • Timce Guest
arse

ass_fat_small.JPG