:: olliS | Pumping Mix vs. Melodic Attractions | [battle] ::

34 posts, 2 pages, 5,608 views

Avatar
#21 • • Sheng Guest
kuuntelin melodisemman miksauksen. kaksi ensimmäistä biisiä toimii ihan hyvin, mutta noi kaks seuraavaa on jotain aivan käsittämätöntä paskaa. en muista milloin viimeks olen kuullut jotain noin kamalaa. en pysty ymmärtämään niiden sijoittamista tähän settiin alkuunkaan.

noi transet sitten toimiikin jo huomattavasti paremmin, erityisesti tuo mainio descent. lopun erittäin ärsyttävät muotibreiksit eivät lämmitä mieltä sitten enää ollenkaan.

siispä, ei natsaillut tällä kertaa.
Avatar
#22 • • vain Guest
Tuli juuri kuunneltua Pumping Mix ja parhaiten sitä kuvaavat sanat "sä vaivut hypnoosiin ja basso menee luihin ja ytimiin". Joka tapauksessa miksaus juuri minun makuuni, tarpeettomat vedätykset poistettu kappaleista ja paikalla älytön bass drive hienolla kuvioinnilla ja jonkin lainen jännitys saatu aikaan muilla tausta äänillä sekä diskanteilla. Äärimmäisen hyvin miksattu yhteen, juuri kun edellisen kappaleen drive loppuu, niin uutta pukkaa tilalle piakkoin. Tätä olenkin odottanut sulta jo pitkään, tarpeeksi synkkää ja menevää, tiedä sitten johtuuko se siitä että kuuntelin miksauksen Sonyn mdr-v700 luurit päässä. Paras tai parhaimmasta päästä tämä on ainakin sun miksauksista. Pitää vielä malttaa olla äänestämättä ja ladata Melodic Attractions, mutta yleensä toi melodinen matsku mitä sun miksuksissa kuulee ei sovellu kunnolla mun korville, toki siinä näyttää olevan kappaleita mitkä täytyy päästä katsastamaan.
Avatar
#23 • • ville e Guest
Nää oli kyllä hienoja miksauksia kumpikin, se täytyy sanoa! Pumping-miksiin tosin kallistun minäkin, se on mielestäni parempi kokonaisuus.

Mutta ehkäpä vielä näitäkin enemmän mä tykkään siitä sun rauhallisesta, mutta silti menevän melodisesta soundista - esim. mitä 404 live-nauhoilla oli. :)
Avatar
#24 • • olliS Guest

Mutta ehkäpä vielä näitäkin enemmän mä tykkään siitä sun rauhallisesta, mutta silti menevän melodisesta soundista - esim. mitä 404 live-nauhoilla oli. :)


Hauskaa huomata, että tulee näinkin paljon erilaisia näkemyksiä :)

Yritän pitää oman selektioni monipuolisena, eri bileisiin ja tilanteisiin sopivana.. siksi myös tulee tehtyä varsin eri tyyppisiä nauhoja.

Melodinen puoli on kuitenkin silti ehkä lähinnä omaa sydäntäni. :heart:

(ja tosiaan vielä täytyy mainita, että ton melodic mixin tempo olisi kyllä voinut olla melkoisen paljon matalampi.. mutta tulipahan sekin kokeiltua)
Avatar
#25 • • ville e Guest

Yritän pitää oman selektioni monipuolisena, eri bileisiin ja tilanteisiin sopivana.. siksi myös tulee tehtyä varsin eri tyyppisiä nauhoja.



Jep. Ja juuri monipuolisuus on se mikä rokkaa.

Niin, ja pitää vielä varmistaa - ettet ymmärtänyt väärin - että nämäkin nauhat oli siis tosi hyviä. Mä vaan oon enempi siihen rauhalliseen soundiin päin. :)
Avatar
#26 • • A-E Guest
Molemmat mixit oli sitä takuu varmaa Ollin laatua, mutta kyllä muhun uppos paremmin toi melodia osasto. (Tai ainakin näin tänään)
Avatar
#27 • • vain Guest
Kuuntelin Melodic Attractionsin viimein, mutta täytyy todeta että ei siitä ole päihittämään Pumpingia. Pumpingissa on todella yhteen sopivat kappaleet ja se rullaa siten paremmin.
Avatar
#28 • • kytkönen Guest
saisko ton kovemman miksauksen viel linjoille vähäks aikaa kiits :)

taisit jos joku vaik slsk:ssa voi jakaa ni heittäkää vaik mailii/messuu switchone (ät) bboy.com / kytkis (slsk/irc)

peace
Avatar
#29 • • KrOpA Guest
Ois kyl jees jos sais uusiks jakoon, ni pääsis tälläset mun kaltaiset nyypätkin arvosteleen ja vertaileen... :D
Avatar
#30 • • miikkaL Guest
Toimiiko nuo linkit? Mulle tulee herjaa ettei tiedostoja löyty :sad:
Avatar
#31 • • Lachesis Guest

Toimiiko nuo linkit? Mulle tulee herjaa ettei tiedostoja löyty :sad:



Oliskohan otettu pois?

Pistäppäs Olli takaisin. Ainakin palautteiden perusteella haluun kuulla noi! ;)
Avatar
#32 • • olliS Guest
No hitto, kaipa sitä sit täytyy uppia takas jollekin servulle kun näköjään mielenkiintoa vielä riitää :)

ilmottelen ku ovat taas jaossa..
Avatar
#33 • • Lachesis Guest

No hitto, kaipa sitä sit täytyy uppia takas jollekin servulle kun näköjään mielenkiintoa vielä riitää :)

ilmottelen ku ovat taas jaossa..



That's the spirit!
Avatar
#34 • • blkcrow Guest
These links no longer work. Anyplace else I could get these mixes? :)